September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Toevallig suus dat gevoel had ik vanmorgen ook...
    vanaf dat ik wakker werd nergens last van :S maar ja nu heb ik zojuist iets gegeten en voel me dan toch weer ietsje misselijk.,.. ook blijf ik kleine krampjes houden odnerin mijn huik, soortgelijke ongi.. dat schijnt een goed teken te zijn, maar is best eng he als je minder of niks voelt ..

2. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Dreamer,

Ja kan hier niet echt zinnig op reageren.....onvoorstelbaar k*t dat het bij jou zo vaak op een enorme teleurstelling uitloopt!
    Doe het rustig aan meid!

Knuffel eertje

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ Elegance: die krampjes had ik ook heel erg en die zijn nu wat gezakt....heel vervelend,je hebt heel de tijd het idee dat je ongesteld gaat worden,maar het hoort er echt gewoon bij.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik blijf me zorgen maken om die buikpijn. Vooral omdat het
    één specifiek plekje is waar het zeer blijft doen. Ik loop op de toppen van mijn zenuwen en dat kan ook niet goed zijn. Dus ik heb de poli gyn gebeld. En ze begrepen mijn zorgen direct. Nu mag ik vanmiddag om half 4 langskomen bij mijn eigen gyn, zodat we even kunnen checken of alles echt wel goed gaat/zit.

Ik ben best zenuwachtig nu..maar ook wel blij, dat ik vanmiddag hopelijk meer duidelijkheid heb! Wordt vervolgd.........

5. Suzanne68

@ Hellen
    Wat fijn dat je mag langskomen....dat je de hele tijd zorgen maken is idd ook niks.Ben benieuwd,maar denk dat het allemaal wel goed zit hoor.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @Hellen: Laat je even weten hoe het ging?

Pijn is hier nu wel een beetje gezakt. Ik begin nu wel steeds meer op te zien tegen de afspraak van vanmiddag...

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, fijn dat je vanmiddag toch even langs mag komen. Hopelijk valt het allemaal mee.

LadyXochi, veel succes vanmiddag!

Nou, ik ga dr nu echt weer vandoor, moet de wc nog poetsen, en stofzuigen en dweilen.
    Pff, zo geen zin in. ;)

8. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    ach Dreamer meid, wat vreselijk voor. Miskraam nr 7 is ook niet niks. Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met zwanger worden. wens je enorm veel sterkte.

Denk er wel goed over na, mss dat je over een paar maanden beter een beslissing kan nemen. Je wilt toch niet dat je later spijt krijgt waarom je het niet nog 1 keer hebt geprobeerd zeg maar.
    denk er goed over na!

sterkte meid

9. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    ladyx..sterkte vanmiddag

helen...jij ook sterkte vanmiddag

hoop dat alles goed is!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Meid ik zal ook aan jou denken. Heel veel sterkte! We houden elkaar hier wel op de hoogte, he?

11. Suzanne68

Ik heb ook echt zo geen zin....lig nog op bed met de laptop.....manlief heeft voordat ie naar zijn werk ging de hond nog uitgelaten,dus dat kan nog heel even wachten,maar ik moet er toch echt zo uit.

@ Lady Xochi: ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je wat meer zekerheid hebt vanmiddag.

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    LadyXochi en Hellen, sterkte vanmiddag allebei en hoop dat het gewoon goed is bij jullie.

13. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    :( :( Heel veel sterkte! Heb even geen woorden..

14. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel succes vanmiddag!

Je kunt het, ik wil wel zo zeggen maak je geen zorgen,
    maar dat is alleen maar normaal dat je zenuwachtig bent

Maar onze duimen zullen op het forum vanmiddag overuren voor je gaan draaien

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, Ja ofniet, hoe je dan ineens blij kunt zijn dat je misselijk bent of niet :D

Gelukkig ben je ook geen bloed meer verloren!

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    GEFELICITEERD! :D

17. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik kom ook gezellig meekletsen hier :D
    En iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd!

18. Suzanne68

@ Daan

Welkom! :D

19. schorpioen1972

16 jan 2009
    17
    0
    0
    ondernemer
    Brabant
    :D Lieve September mama s,

Maandag is een spannende dag; onze 1e echo van dit wondertje...Vandaag precies 6 weken zwanger, en natuurlijk intens dankbaar en blij...maar toch ook wel angstig; bijna 5 jr geleden ging het mis bij onze tweeling met 14w 5 d.
    Dat zegt niks dat weet ik, maar toch, die spanning weer...Fijn dat jullie er zijn!

Voor de nieuwkomers: Gefeliciteerd!
    En iedereen die vandaag een echo heeft: heel veel succes, maar ook plezier!

Liefs José

20. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @dreamer1971:
    geen woorden voor,heb nu gisteren 4e mk gekregen,da's al k*t,dus ik kan me indenken hoe jij je dan wel niet moet voelen...
    en 't manneke natuurlijk ook,mijn man is helemaal van ondersteboven dat je voor een weekje wordt blij gemaakt en dan prikken ze je grote roze ballon kapot...poeffft...weg!
    ik wens je echt héél veel sterkte en verder ...
    ...

liefs bieps

Deel Deze Pagina