@Elegance he meis gefeli met je baan... super dit word gewoon jouw jaar Stuur miracles of mij even een pbtje, we hebben een aparte september lijst op een andere site... @Dreamer1971 ook hier meis wat voel ik mij klote dat het zo loopt... Heel veel kracht voor aankomende periode... @Hellen1971 he meis wat goed dat je die afspraak hebt kunnen regelen... heel heel veel succes vanmiddag... ik duim voor je... @LadyXochi jij uiteraard oko heel veel kracht en succes voor vanmiddag... ik hoop op goed nieuws... @Daan0201 welkom hier en super gefeli... We hebben op een aparte site ( zie grijze letters onder mijn bericht) een septemberlijst. Wil je er op? pb miracles of mij even met datum,en leeftijd en hoeveelste kindje...
Dreamer, sorry, ik had heel je berichtje gemist... Het spijt me echt heel erg voor je en ik wens je veel sterkte. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet alleen gefrustreerd raakt van het feit dat het steeds niet lukt, maar ook dat ze niet kunnen zeggen waarom niet. Als je nou eens wist waar het aan lag, dan zou je er wat aan kunnen doen, maar ze zeggen volgens mij gewoon dat het soms gewoon mis gaat... Dikke knuffel van mij en ik hoop dat je toch de kracht kunt vinden om het te blijven proberen!
Soms kan het aan endometriose liggen... Dit kunnen ze nagaan met een kijkoperatie. Maar volgens mij heb je daar nu helemaal geen behoefte aan denk ik...
Dreamer, ik heb er geen woorden voor meid... ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte wensen. Een hele dikke knuffel...
Alle nieuwe mama's welkom en GEFELICITEERD! Als jullie Betty Boop of mij een Pbtje sturen met de gegevens, zetten we jullie op de lijst! Ook de andere meiden, er ontbreken nog aardig wat gegevens, dus als jullie misschien eventjes alles na willen kijken, kunnen we alles bijwerken! Hellen en LadyXochi, heel veel succes vanmiddag! Ik duim zo hard ik kan! Ondertussen ben ikzelf aardig van streek... Moet nog tot maandag wachten, om te kijken of het goed is ja of nee. Helaas kan ik niet meer dan alleen maar afwachten, maar makkelijk is anders...
Hallo allemaal, ik mag ook voor een vroege echo! Ik ben er wel blij mee, ik had me er al op voorbereid dat ik tot 9-10 weken moest wachten, maar ik mag al met 6,5 week komen Ik ben helemaal in de wolken nu. Ik zal zo even pb-en met de afspraken. Mijnengel gefeliciteerd en welkom bij de septembermama's! Er wordt inderdaad nog niet veel gebabbeld op de hyves, maar ik vind het ook lastig om alles overal bij te houden. Zal vast beter worden straks als we elkaar wat beter kennen denk ik. Ladymoi ik ben wel benieuwd of het schadelijk is voor je kindje een vaginale schimmelinfectie, weet je het antwoord al? Marleentje jij ook van harte met je zwangerschap, heel speciaal zeg dat het op de natuurlijke manier gelukt is! Super zeg Hellen wat vervelend dat je zo een last van je darmen hebt, je gaat je nu al snel zorgen maken om alles wat er in je buik gebeurt. Door de aanmaak van progesteron reageren je darmen ook niet zoals ze moeten, dus misschien heb je er wel extra last van nu. Fijn dat je test bij MVM zo goed was! Jij mag wel al vroeg beginnen, bij mij zei de mevrouw dat ze pas langskomen als je 6 weken bent, zal misschien ook per regio verschillen. Veel succes straks bij de gyn, ik duim voor je dat alles goed zit! Fijn dat je al zo snel mag langskomen. Denisse hoe was je intake? LadyXochi heeeeeeeeeeeeel veel succes straks! Ik blijf maar door duimen voor je. Elizabethje gefeliciteerd!! Welkom bij de septmebermama's. Geniet van je zwangerschap. Hummie fijn dat je test weer wat donkerder was, ik heb het eergisteren ook gedaan en die was al mooi een stuk donkerder dan die van zaterdag en zondag. Maar echt gerust ben ik volgens mij als ik de eerste 12 weken voorbij ben. De eerste echo maakt me hopelijk ook al een stuk zekerder. Ik vind het leuk dat we even ver zijn! Betty Boop een meeting is misschien wel leuk ergens in april. Goed idee van je! Bieps heel veel sterkte meissie, een dikke knuffel voor jou. Elegance wat super van je baan zeg!! Wow en daar heb je je zo druk om gemaakt, ben heel blij dat het zo is gelopen, heerlijk, nu kun je echt genieten! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Oh ik zie het al 30 september. Suzanne ik ben blij voor je dat je weer vanalles voelt. Fijn dat het bloedverlies is gestopt. Dreamer wat ontzettend naar zeg Ik heb je een pb gestuurd. Daan0201 gefeliciteerd met je zwangerschap, welkom hier. Miracles voor jou een hele dikke knuffel meis, erg moeilijk als je alleen maar af kunt wachten. Sterkte, ik duim ook voor jou.
Lieve miracles, ik duim zohard met je mee dat het maandag goed komt dat ik nog maar stompjes heb... Je verdiend het zo...
Ik ken jullie natuurlijk allemaal nog niet zo goed, maar ik zie dat het met Miracles niet zo goed gaat. Ik wil haar bij deze heel veel sterkte en succes wensen...
HEY MEIDEN, om jullie ffies op de hoogte te houden,net tel.contakt gehad met de gyn,moet 't afwachten maar uitslag van 't bloedonderzoek was goed en volgende wk vrijdag moet ik langskomen voor een echo om het (on)zekere uit te sluiten... dat wordt dus een zware week voor ons... gr. van bieps
Hi Bieps, betekent het dat er nog genoeg HCG in je lichaam zit en dat je gewoon nog zwanger bent, of is het allemaal nog erg onzeker? Pff nog een hele week wachten is wel erg lang om in onzekerheid te zitten. Sterkte lieverd!
@ Bieps...wat een goed nieuws!Dat betekent toch,dat het misschien nog goed zit.Ik zal voor je duimen.
hallo allemaal, zo wat veel nieuwe welkom allemaal! ik heb niet alles terug gelezen hoor.. Hoe gaat het met jullie allemaal? groetjess
Oja....mag ik mijn voorgevoel over een jongen of meisje nog veranderen? Krijg steeds sterker het gevoel dat het toch een jongetje wordt
Nou euhm....ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben.Mijn eerste dag van mijn laatste mensturatie was 12 december....volgens het ene rekending ben ik dan de 18 uitgerekend en de andere de 19e,maar ik heb een korte cyclus van 26 dagen,dus sommige rekendingen zeggen dan de 16e...dus ik heb het langste maar aangehouden.....valt het alleen maar mee Maar als iemand weet hoe dit zit?
Ik heb ook een cyclus van 26 dagen en ben 22 december voor het laatst ongesteld geweest, dat heb ik ingevoerd in de calculator op deze site en daar kwam 26 sept uit, bij jouw gegevens komt er inderdaad de 16e uit. Heb je je eisprong gevoeld? Ik heb het gevoeld en volgens mij klopt het bij mij wel.
Ik heb mijn eisprong wel gevoeld en volgens mij was hij de 24e of 25e.....erg he....ik weet het niet meer....ik weet nog wel dat het met de kerst verwekt is,want daarvoor was mijn man 6 dagen niet thuis .We vonden het al zo romantisch,want hij heeft me ook met de kerst ten huwelijk gevraagd ....zou ik dan toch de 16e uitgerekend zijn.....ik ga er zo van balen als ik mijn echo krijg en het is toch weer minder ver dan ik dacht,maar logischerwijs zou je idd zeggen dat je met een 2 dagen kortere cyclus ook 2 dagen eerder bevrucht bent....zal ik es wil doen en mijn banner 3 dagen verder zetten?