Dank jullie wel meiden voor de lieve berichtjes... Ik heb net nog naar het ziekenhuis gebeld, om te vragen of ik voor t weekend niet meer terecht kon voor een echo. Maar mn arts was er niet morgen... Kon wel bij de echoscopiste terecht, maar daar heb ik niks aan. Als ik daar een vraag aan stel, mogen ze toch geen antwoord geven...
@twinkle: nee,nee,je begrijp 't verkeerd... heb afgelopen 8 jan bloed laten prikken voor onderzoek om een aantal dingen voor de herh.mken uit te sluiten en daar zouden ze vandaag voor bellen voor de uitslag en die was goed.
@suzanne68: de gyn denkt idd dat als er nog geen stolsels zijn meegekomen dat 't nog goed zit... wij echter hebben die hoop niet... heb geen duidelijke zwangerschapsymtomen meer en ik heb wel heel erg gevloeit en nog steeds(helderrood)de gyn denkt mss een normale menstruatie,maar dan zouden mn "kwaaltjes"toch aan moeten houden?
@ Bieps Wat vervelend dat je nu eigenlijk nog steeds in onzekerheid zit. Wat maakt dat je zelf geen hoop meer hebt.Ik neem aan het bloedverlies? Wanneer kunnen ze dan met meer zekerheid zeggen hoe het allemaal zit?
@ miracles: sterkte meid,... w88 is idd niet de sterkste kant van de vrouw en zeker in jouw geval niet de makkelijkste... ik hoop dat je geduld wordt beloond en niet wordt beproefd! suc6 knuf van bieps
@ Miracles balen dat je niet eerder kan komen,maar wel heel verstandig van je dat je niet gaat met alleen een echoscopist erbij.
Balen Miracles dat je niet voor het weekend al terecht kan! Oh Bieps, dus die uitslag was gewoon goed, en nu is het afwachten of het gewoon bloedverlies was. Laten we het hopen! Ik weet niet hoe het zit met die kwaaltjes, soms zijn ze wel minder aanwezig, dat wisselt per dag ongeveer. Ik vind het een beetje vreemd dat ik bij mijn vmk de kwaaltjes enorm had, mijn reukvermogen bijvoorbeeld was ineens een stuk beter en bij deze zwangerschap heb ik daar helemaal niet zo'n last van. Weet iemand hoe dit kan? Het enige wat ik nu constant voel is een soort spierpijn in mijn liezen en prikkelen in de schaamstreek. Dus ik neem aan dat dat nog goed zit, borsten zijn ook nog steeds pijnlijk. Hmmm gaat toch nog lang duren dat wachten tot de eerste echo. Zeker bij het lezen van alle vervelende berichten...
Bieps, waarom moet jij in hemelsnaam zo lang wachten? Ik vind het maar vreemd. Hier gaat alles goed, voel me vandaag weer een stuk vrolijker, na 2 dagen een flinke dip te hebben gehad. Waarvan weet ik ook niet, maar nu dus een blij gevoel.
hallo, kan ik me hier ook nog aanmelden? ben 24 jaar en zwanger van 1e kindje. uitgerekende datum is 12 september! groetjes
Hoi Jesenmo, gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom hier Je kan Miracles of Betty Boop een PB sturen met je gegevens als je op de lijst wil van de septembermama's. Fijn Jusi dat je je al wat beter voelt. Het zullen wel de hormonen zijn lijkt me.
Jesenmo, welkom! Maarre.. als je 12 september uitgerekend bent, zou ik je banner maar aanpassen. Ik ben nl uitgerekend op de 10e, dus zou 2 dagen verder als jou moeten zijn. Volgens mij zit jij nu op 6 weken en 5 dagen. Miracles, wat balen, dat je nog een heel weekend in onzekerheid moet zitten! Was er geen andere mogelijkheid, een andere gyn ofzo?
Ik moet hier helaas afscheid nemen. We komen net terug van het ziekenhuis. Mijn HCg waarde was gedaald van 345 naar 88. Dus toch een vmk... Gelukkig vertelde de gynaecoloog dat we wel snel opnieuw kunnen proberen. Veel succes meiden!
Oh nee LadyXochi, wat erg voor jullie Heel veel sterkte! Hopelijk zit je heel snel weer op een roze wolk en mag je ervan blijven genieten! Knuffel voor jou.
meisie toch wat erg, wil je heel veel sterkte en suc6 wensen ook je mannetje. Hou je taai, heb er geen woorden voor. Liefs