September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Oh humm,

Ben jij ook al zo`n gtst kijker :confused:
    Ohohohohohoh.....valt me weer tegen ;)
    Ik kan daar echt niet naar kijken haha

Ja erg he...dat die onzekerheid zo blijft!
    Hoop echt dat dat na die echo afneemt....kan je er toch meer van gaan genieten

knuf eertje

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ach hellen, wat een vervelende dag heb je achter de rug, vol onzekerheid en narigheid! jeetje, konden ze niet even een arts erbij roepen dan? och wat vervelend dat je dit weekend nog moet afwachten, sterkte en duim voor je dat alles goed is meid!

liefs

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha eertje, ja lekker dom naar gtst staren geweldig vind ik dat na een drukke werkdag! je bent gewoon jaloers dat jij dat niet kan, lekker relaxt een soap kijken haha ;) kijk het maar af en toe hoor, maar vanavond was het erg spannend, je hebt echt wat gemist met ludo en janine... vind het heerlijk lekker zo'n soap kijken! :D

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hellen ik heb even naar je echo foto gekeken maar ik zie toch duidelijks een wit soort streepje aan de linkerkant zitten hoor.
    Ben natuurlijk geen gyn maar toen ik bij mijn eerste zwangerschap de echo kreeg was het vruchtzakje leeg, zo leek het.
    Na heel lang zoeken kon de vk een puntje van 1 mm vinden wat gelijk stond aan een zwangerschap van 5 weken.

Maar als er dus niets in je vruchtzakje zit behoort het naar mijn mening gewoon geheel zwart te wezen en bij jou zie ik er toch vrij duidelijk wat wits bij in zitten.

Groetjes Anita

5. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hihi,

Ja zou het jaloezie zijn?
    Mmm...weet nie hoor ;)
    Nee joh.....maar is maar goed dat we er niet allemaal van houden...anders raakt rtl4 overbelast enzo...moet je allemaal niet willen :D
    doeiiii

6. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Ik sluit me aan bij pluk.

Het is een vrij groot zakje, en ik zie ook een witte punt.

7. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Ik heb hier misschien een voorbeeld, dit is ook 5 weken. Deze is wel wat dichterbij maar lijkt wel op die van jou.

De goede foto staat in mijn album :D

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm..dat geeft de burger iets meer moed ...pff...en nu maar kijken wat de HCG waardes doen en horen wat ze daarvan vinden aanstaande maandagmiddag. Als dat verder okee is, moet ik og 2 weken wachten op de volgende ( en eerste officieel geplande echo)

9. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Hey hellen,

Kijk even in mijn album. Dat is degene die ik bedoel, sorry :oops:

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @bieps dus misschien geen mk? omdat je bloedwaardes goed zijn... ooooowww wat een lange week word het meis... heel veel kracht en we kletsen je er wel door heen hoor....

@Suzanne68 aaaaaaaahhhhh wat lief zeg met de kerst gevraagd, bestaan ze dan toch romantisch mannen ;)

@bieps lieverd ik heb ook weinig of geen kwaaltjes.... niet iedereen heeft automatisch klachten, bij mij kwamen ze en gingen ze... Ik duim nog even voor je hoor....

@Twinkle de ene zwangerschap is de ander niet, was die vmk je eerste keer dat je hcg aan maakte?

@jesenmo welkom meis en super gefeli... ik ga zo de pbs doen dus dan zet ik je op de lijst ;) was even druk aan het werk...

@LadyXochi he ggggggggrrrrrrrrr nee toch niet he.. ik had je szo graag hier gezien... heel veel kracht meis...

@syboena ook hier even, ik denk dat de positie jogging broek je buik al wat meer steunt en dus voel je de pijn minder...

@Happyme heel fijn weekend meis en geniet dand e rust volgende week gewoon een echte super echo...

@ welkom hier en super gefeli... maar een termijn echo met 6weken en 1dag?

@Hellen1971 he meis wat een baal dag, gelukkig si hij bijna voorbij.. ik ga nu even je echo bekijken....
    Welke schele gyn heb jij? vorzover ik kan zien zie ik een wat dikker slijmvlies waar het vruchtzakje in zit, een mooi vracht zak je en een wit "slangetje"in het vruchtzakje, wat vinden ze van dat witte slangetje, is dat niet gewoon je vruchtje/kindje?
    Maar goed, wat eerder werd geschreven ik ben geen gyn...

Zo even weer bijgekletst ... hier alles super de rest van de dag... druk gewerkt en veel wat men zegt "bandenpijn"eenr aar gevoel in mijn linker lies vooral... heel apart.. maar wel een bevestiging dat het er nog zit denk ik dan,,,

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Weer bloed :( eerst een klein beetje bruinig...en net helder....niet zo heel veel.....en net weer slijm met bruinig....gister wel sex gehad...misschien daarvan?Ga morgen het ziekenhuis bellen om eerder een afspraak te maken....word hier niet echt vrolijk van.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Helaas waren het 2 arts-assistenten, waarvan er ééntje ruiterlijk toegaf, dat ze niet goed was in het interpreteren van eco's. Die andere wist dan wel meer, maar die hield een grote slag om de arm.

Ik was eigenlijk ook heel blij toen ik het vruchtzakje met inhoud voor het eerst zag. Maar zij deden er zoooo voorzichtig over :s

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Suzanne68 lieverd het is heel gewoon dat er na de sex wat bloedvloeit, misschien een adertje, je baarmoeder en alles is veel en veel meer doorbloed nu en dus kwetsbaarder...
    Hou nog even moed hoor...

@Hellen1971 nou na een jaar in de mmm ben ik aardig zelf een assistent en ik snap wel dat ze je niet met een doodmusje blij willen maken, maar leeg lijkt mij idd een zwartzakje... Je ziet een verdikkte witte rand om het zwarte cirkeltje en dat is je slijmvlies dus je vruchtzakje zit behoorlijk goed vast.. het lijkt mij een goede echo, maar nogmaals ik ben geen gyn en wil je geen valse hoop geven... Krijg je nog een bloedtest ook ( hb ik even overheen gelezen...)

14. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Eertje, wat leuk dat we (nog) dezelfde datum hebben!

Hellen1971: das wel bagger als je al zo lang moet wachten en ze weten vervolgens helemaal niets... Heel veel succes met je bloedonderzoek

Suzanne68, dat is schrikken ja. Maar zoals boven al beschreven kan het net zo goed een adertje zijn.

Bettyboob: jij kletst snel :) Gelukkig heb je niet echt pijn. Die banden kunnen nogal vervelend zijn.

Fijne nacht allemaal!

15. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    kiekeboe allemaal

Nou, was eventjes weg, druk op het werk en druk thuis. Mijn dochter huilt nu al een week lang avonden aan een stuk. We hebben vanacht maar 1 uur geslapen, heb wallen tot aan mijn knieen en ben bekaf :cry:

Ze is ook zo verkouden en hoest zichzelf voortdurend wakker, nog even en dan bel ik de HA om te vragen of ze niet iets hebben voor haar!

Morgen ga ik de verloskundige bellen, moet er wel op tijd bij zijn want ik wil echt dat mijn oude verlos ook nu de echo maakt. Ik had bij de 20 weken echo van mijn dochter een kenau, niet normaal!

in 10 minuten stond ik toen weer buiten, zonder een vraag te hebben mogen stellen, geen foto's en ik moest vooral niet denken omdat ze geen structurele afwijkingen had gevonden dat mijn kind gezond zou zijn. Het kon ook best een stofwisselingsziekte hebben en dat kunnen ze niet zien op de echo... Dat was in vogelvlucht mijn 2de termijn echo van mijn dochter...Heb 2 dagen gejankt :oops: Zo van slag was ik!

En die trut hoef ik dus niet nog een keer! Niet bij een echo, niet aan mijn bed! Was een verlos uit een andere praktijk en die voert dus ook 1e termijn echo's uit voor mijn verlos...

Nou toedeles, ga maar weer eens boven kijken....er wordt om om mama gegild ;)

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Hellen1971 ik zie ook echt wel een wit streepje op jou echo mijn echo van vorige week 4 weken 6 dagen en was er alleen een vruchtzakje te zien en daar binnen in was het gewoon pik zwart en mijn vorige zwangerschap 7 weken 3 dagen zag er ook ongeveer zo uit als die van jou nu zal die straks ff in me album zetten kun je ff kijkken :)

@ Suzanne68 wat een elende allemaal hoop dat alles goed komt ik ga voor je duimen

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @leylaNB hihihi snel ik? hoezo? (zie hyves)

@cam he meis wat balen dat je dochter zo verkouden is... Strekte vannacht en ik hoop op een goede nacht rust....

Hier gaan eindelijk mijn oogjes dicht nadat ik de honden nog evenheb uitgeput ;)

Truste allemaal...

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Hellen1971 hij staat er in laat het wel ff weten als je hem hebt gezien want dan haal ik hem weer uit me album want ik vind als je een echo heb van een kindje wurmpje waar het niet goed mee is gegaan dat die echo`s prive zijn maar dacht ik laat je het ff zien mis dat je dat een goed gevoel geeft :):)

nou hier verder helemaal uit de dip :):) waarom weet ik niet ben vandaag zo ziek geweest dat ik op de bank lag en alles terug gaf wat ik in me buik had zitten en heb weer hele zeren borsten en de testen zijn weer super donker dus denk dat ik me een beetje te druk heb gemaakt om niks maar ja we weten niet wat de toekomst nog gaat brengen maar zo als ik me nu voel wel een super grote blauwe wolk en betty geen roze een blauwe hihihihihhihihihihihihi ik ben ook echt een jongens mamma al hoe wel ik meisjes ook wel leuk vind maar al die haren strikken en vlechten en zo daar ben ik echt geen typ voor hihihihihihihihi geef mij maar een pot gel en ik maak wel een kuifje hihihihihihi
    nou meiden ik kruip lekker mijn bedje in emt een warme kruik tot morgen allemaal

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahahaha hier dan ook een blauwe wolk... ik haat strikje en roze en frummels bah... Ik noem het ook al conceqeunt hij erg he? En dan vraag ik mij over `12 jaar af waarom mijn meise kindje een jongetje wil zijn ;)

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

**Afspraken van vandaag**

Misoh Vk + echo

Miriam 2e echo 13.40 uur

Suus1983 1e afspraak VK

BrusjeVoorLynn Echo

Meiden, succes vandaag!

Deel Deze Pagina