Hellen, ik hoop dat t snel maandag is en dat we beiden goed nieuws zullen krijgen! Wat ik me trouwens afvroeg. Volgens mij meent mn gyn dat ik afgelopen woensdag al 6 weken zou moeten zijn, dan zou de HCG waarde inderdaad boven de 1000 moeten zitten. Maar volgens mijzelf, ben ik vandaag of morgen zelfs pas 6 weken, want ik had op de donderdag een positieve ovulatietest. Dan zou t misschien toch nog kunnen dat ik misschien nog goed nieuws krijg maandag, toch? Mn temp was vanmorgen trouwens nog gewoon netjes hoog... Ik heb me op t moment gewoon blanco ingesteld, want weet zelf niet echt wat ik ervan moet denken...
Meiden met afspraken, veel plezier/succes vandaag! Meiden met echo's, ben benieuwd hoe het was! Miracles, klinkt logisch zoals jij het beschrijf want dan is je ei op die vrijdag of zelfs zaterdag gekomen als je je ovu moet geloven, dus idd bouwt je hcg zich dan nog iets op en was je vandaag pas 6 weken! klinkt echt logisch! meid, je temp is nog hoog, dus ik heb best hoop voor je hoor! sterkte met wachten dit weekend. Duim voor je hoor! liefs humm
hallo meiden! Ik mag me hier aanmelden vanuit de luchtballon! Dit is mijn test van vanochtend! joepie! Ben er helemaal hyper van! Klopt het dat er 2 lijsten zijn? Mijn uitgerekende datum is iig (denk ik) 29 september. Ik ben 29 en zwanger van de eerste. Wie wil dat voor mij op de lijsten zetten?
Misoh, Miriam, Suus1983 en BrusjeVoorLynn heel veel succes vandaag met de echo's en afspraken! Miracles nou als dat zo is zou dat wel helemaal super zijn natuurlijk. Het klinkt wel aannemelijk, ik hoop het voor je! Goed dat je je blanco opstelt, wat kan je anders, alleen maar wachten. Ik hoop dat het weekend heel snel om is voor je en dat je maandag goed nieuws krijgt. Doortje super meid, gefeliciteerd en welkom bij de septembermama's! Geniet van je zwangerschap. Betty Boop de vmk was inderdaad de eerste keer dat mijn lijf HCG aanmaakte, dus dat zou het wel kunnen verklaren inderdaad. Ik merk ook dat mijn neus steeds dichtzit, wie weet ruik ik daardoor minder. Ik voel me goed vandaag, heb continue een drukkend gevoel tegen mijn schaambeen en soms prikkelt het, alsof het slaapt zeg maar. En mijn rug is regelmatig pijnlijk, net als mijn borsten. Nog 1,5 week voor de eerste echo. Ik ben echt heel blij dat ik ook zo vroeg mag.
Hallo meiden Sorry ik ben een tijdje net geweest. Trok het allemaal even niet, Ik ben zo onzeker en bang. Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Vanmorgen is MvM geweest en ik had zo'n dikke vette teststreep (zie album). Dus ook al voel ik niet zo heel veel, zijn er toch echt erg veel hormonen al aanwezig. Ik zal proberen weer wat vaker mee te lezen en te schrijven. Hoe is het met jullie allemaal? Liefs Zoe
Alle dames met afspraken en echo's vandaag heel veel succes. Hier zijn we alledrie goed verkouden compleet met hoesten en veel slijm. Heb Kylian nog maar geen melk gegeven want de ervaring heeft geleerd dat hij dan nog meer last van slijm krijgt en dan gaat overgeven. Ach ja zo bouwen we alledrie een goede weerstand op Mijn stem klinkt ook alsof ik een pak sjack en 7 flessen wiskey op heb. Groetjes Anita
Hi Zoe, wat fijn dat je zo'n mooie test hebt van MVM! Hopelijk ben je nu wat minder onzeker. Kom op meis, probeer er maar van te genieten. Zeker na de bevestiging van MVM, dat is toch geweldig Beterschap Pluk, ik moest wel lachen om je pak sjack en 7 flessen whiskey hahaha.
zo dames,ik heb echt ff zin in een egoberichtje,... moeten wij sinds afgelopen woensdag kampen met een mk,komt mn schoonzus(de zus van mn man) gisterenavond tot overmaat van de ramp vertellen dat ze zwanger is GRRR...ik kon niet echt blij zijn,maar ze weten niks,dus wij met onze liefste glimlach feliciteren...dus en weet je...we zouden samen zwanger kunnen zijn,zij is 2 dgn minder ver dan ik was geweest... da's dus 2x een klap in 't gezicht...zo oneerlijk...zwaar K*T! einde egobericht... ik lees zo ff terug,maar moest dit echt ff kwijt hier... liefs Bieps
@ iedereen die vandaag afspraken en echo's heeft: veel plezier en succes! @ Zoe: hopelijk ben je nu wat meer gerustgesteld en kun je wat meer genieten. Het is zo'n spannende tijd en elke week gaat voorbij zonder dat die terugkomt @ Pluk: heel veel beterschap! @ Blieps; he bah wat rot voor je! Kan me helemaal voorstellen dat je je klote voelt nu. Misschien moet je het haar wel vertellen (weet niet hoe goed jullie band is?) Mijn schoonzusje en zwager (broer van mijn man) willen ook heel graag kinderen en zijn tegelijkertijd met onze 1e begonnen. Inmiddels gaan ze volgende maand voor de 3e IVF poging en ben ik zwanger van de 2e. We zijn afgelopen zaterdag naar hun toe gegaan om het te vertellen, aangezien we het zondag aan de rest van de familie gingen vertellen. We hebben aan hun de keus gelaten of ze er wel of niet bij wilden zijn. Ze waren natuurlijk heel erg verdrietig (en voor ons ook blij) maar zijn heel blij met de manier waarop wij het hebben gedaan. Daarom is het misschien wel fijn om het haar te vertellen, zodat ze je ook kan steunen en er rekening mee kan houden misschien? Succes!
Hallo dames Kan ik ook ergens op de lijst komen te staan, er schijnt een lijst te bestaan! ik wil ook! ff een vraagje over MvM, is het zo dat elke keer als ze komen ze een zw test doen of je genoeg hcg hebt in je urine? Hoe vaak komen ze per week! Ik denk dat ik ook wel mee wil doen, maar waar moet ik me inschrijven, had al tegen de vk gezegd nee maar ik wil het eigenlijk wel! Wie kan me er daarmee helpen? alle dames die vandaag een echo of afspraak hebben; succes! Bieps das wel balen, maar zij weten natuurlijk niet dat jullie een mk hebben gehad, uit ervaring weet ik dat het eigenlijk veel beter is als de rest van de familie het ook gewoon weet, kunnen ze rekening met je houden! Sterkte meid! Helen, ik heb een echo met 4w4d gehad, daar was echt alleen een zwart puntje te zien, verder niets, ik d8 dat ik verder was dan 4w, ik d8 al 6w, dus de vk die schrok wel toen ze de echo zag, maar toen ze mijn verhaal hoorde over een super onregelmatige cyclus hoorde bleek dat ik toen veel minder ver was dan ik d8! Was wel ff schrikken! Met 6w3d moet er wel wat te zien zijn zei de vk, ben benieuwd, heb volgende week een afspraak! Sorry voor het lange verhaal!
Ik kom me afmelden hier.....vandaag echt heel veel helderrood bloed...nog geen krampen,maar die zullen nog wel komen.Ik kan pas volgende week voor een echo komen als het niet doorzet,maar ik geloof er niet meer in.Wist al vanaf dag 1 dat het fout zat.
Je kunt je opgeven via www.moedersvoormoeders.nl Dan komt er 1 keer iemand langs die een test doet en daarna niet meer hoor Dan worden de flessen gewoon elke week bij je opgehaald en vervangen door weer nieuwe. @ Suzanne68: dat meen je niet! Kan het niet een onschuldige bloeding zijn? Heb je je vk al gebeld?
Jemig suzanne, Kan je echt niet eerder terecht? Dit is wel heel onzeker zo! En waarom denk je dat het van dag 1 al niet goed zat? Nou heel veel succes in ieder geval! knuf eertje
Jeetje Suzanne, dat is heftig! En dan moet je nog zo lang wachten, een hele dikke knuffel. Ik hoop dat het een onschuldige bloeding is. Bieps dat is niet fijn om te horen, natuurlijk ben je blij voor haar, maar heel moeilijk als het zo weinig verschil maakt met jouw zwangerschap. Misschien is het wel fijn om te vertellen wat er bij jou gaande is, maar dat is helemaal jouw keuze natuurlijk. Een dikke knuffel. Daan wat hebben jullie dat goed aangepakt, heel lief voor je schoonzusje!
Goedemorgen meiden, Ik wil me graag aanmelden hier, had vanmorgen vroeg een hele duidelijke positieve test in handen en als alles goed gaat, zou 30 september m'n bevallingsdatum zijn. Ik vind het nog heel onwerkelijk en kan het nog niet goed bevatten, maar ben super gelukkig. Volgende week donderdag heb ik een afspraak bij m'n HA. Liefs