Huismus gefeliciteerd!! Welkom bij de septembermama's. Als je op de lijst wil kan je Miracles of Betty Boop een PB sturen met je gegevens. Geniet van je zwangerschap
@Misoh succes bij de vk en een super echo @Miriam succes met de 2de echo @Suus1983 geniet van je eerste afs @BrusjeVoorLynn geniet van de echo... @ Miracles ja als ze te vroeg zijn en denken dat je verder bent dan kan er maandag nog goed nieuwds komen. je hcg verdubbeld zo rond de 2 dagen dus reken maar zelf uit als je morgen op 6 weken zit hoeveel je hcg dan zou zijn. Zit dat rond die 1000? @doortje79 super gefeli en welkom hier.... Als ej mij gepbt heb dan zal ik je zo even op de lisjt zetten... ( ben een beetje verkouden dus vanochtend iets later opgestaan ) @Twinkle ja verkoudheid kan de reden zijn van je geur vermindering het heerst he en hier ook lekker kucherig ... De rest van je klachten klinkt gewoon super zwanger hoor... @Zoe10 wow die is wel echt vetter de vetter de vet posi hoor meis... doe nu lekker genieten... @pluk een pak sjack en 7 flessen wiskey maar? joh hier klinkt het alsof ik de ene naar de andere opsteek... heerlijk die pijn in je keel..... Ik vind het altijd wel leuk om met zo'n stem de honden te laten schrikken, ik kan nu grommen op hun manier hahahaha @bieps jeetje dat is k dat doet auuw.... heel veel kracht lieverd en misschien zit jouw kindje er nog gewoon he.... hou moed hoor lieverd... @Daan0201 hier zwanger van gelukkig de eerste poging ivf. Ik vind dat jullie het netjes hebben aangepakt, de ruzie in mijn familie is begonnen omdat mijn zusje niet zo tacktisch was. Had ik jou maar als zusje dan had ik geweten dat je oprecht jeook bezig hield met ons verdriet... Je hebt het super gedaan... @Ladymoi even miracles of mij een pbtje sturen met je leeftijd, hoeveelste kindje en datum van uitrekening dna komt het goed met de lijst. Je kunt je via internet opgeven voor mvm en dan komen ze 1 keer een gesprek hebben met test en daarna komen ze de piespotten gewoon ophalen voor je voordeur dus hoef je ze nooit meer te zien... @Suzanne68 getver de getver degetver dit meen je niet waaorm nou toch elke keer die pijn en het verdriet hier.... Heel heel veel kracht meis en zoek steun bij elkaar.... @Huismus super welkom hier en gefeli... Kun je miracles of mij even pben voor de lijst? Hier dus erg verkouden, gelukkig geen koorts. Wat kan ik het beste doen als ik wel koorts krijg, dat is toch niet goed voor het vruchtje?/
Wat een lieve reacties op mijn verhaal(tje) zeg...Wij vonden het eerlijk gezegd niet meer dan normaal om hun eerst in te lichten, voor we het in het bijzijn van de rest zouden zeggen. Ik ben wel heel blij dat mijn schoonzusje en zwager blij zijn dat we het zo hebben gedaan, al hebben we die zaterdag met z'n viertjes ook wel veel gehuild hoor
Kan ik mij voorstellen, het voelt ook soms zo oneerlijk, wij hadden het met mijn zusje en mijn schoonzusje ook. Van mijn zusje wist ik dat ze ook bezig"was. Ik gunde het haar van harte, alleen de manier waarop zij het toen aangepakt heeft om het te vertellen was niet tacktisch. Van mijn schoonzusje wisten we niet eens dat ze bezig was... Kwam zo onverwachts... en toen mijn partner de telefoon neerlegde kwam uit de toppen van zn tenen een gvd waarom zij wel terwijl ze niets met kinderen heeft.... Niet datw e het haar niet gunde, maar als jezelf 1 1/2 bezig bent en andere wel zo maar en jij niet dan doet het toch pijn en zeker omdat het vlak na de bbz was... Maar helaas is het bij beide fout gegaan... Nu vind ik het weer moeilijk om het mijn schoonzusje te moetenv ertellen...
@Suzanne68 wat een verschikkelijk nieuws weer wil je heel veel sterkte wensen ook je mannetje. @doortje79 Van harte welkom en een hele fijne zwangerschap gewenst. @bieps dat is zeker kl#te als ze dat net op zon moment vertellen, wat daan0201 zegt misschien kan je het beter zeggen dan kunnen ze rekening met je houden @Ladymoi ik d8 eerst ook van wil niet mvm maar denk dat ik het toch wel doe, moet alleen vanmiddag even in ziekenhuis vragen of ik dat wel mag ivm mijn dieet. @Zoe10 denk dat we allemaal in deze periode wel onzeker en bang zijn, heb ik ook hoor alleen de ene dag meer dan de andere. @Miracles volgens mijn krijg jij maandag gewoon goed nieuws als ik je verhaal zo lees @Cam Nou die vk zou ik ook niet meer moeten stom mens, mooi om een andere vk vragen inderdaad! Ik las een paar blz terug dat het gewoon is als je bloed verliest na de sex maar ik heb een boek over zwangerzjn daar staat in dat dat niet goed is. Wil niemand bang maken ofzo, weet het zelf ook niet maar t staat er wel in, even ter info. Verder voel ik me vandaag harstikke goed eigenlijk, zo na het ziekenhuis ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben. Voor degene die echo's hebben vandaag heel veel suc6
OOOOOOOOOoh ik ben toch zo gelukkig, Kylian heeft in zijn broek gepoept ale: Geloof dat ik toch maar eens een gasmasker gaan aanschaffen. ach ja kan ik meteen de volgende lading in de wasmachine doen. Groetjes anita
[quote="Smokey] Ik las een paar blz terug dat het gewoon is als je bloed verliest na de sex maar ik heb een boek over zwangerzjn daar staat in dat dat niet goed is. Wil niemand bang maken ofzo, weet het zelf ook niet maar t staat er wel in, even ter info. [/quote] Wat staat er precies in dat boek dan? Want volgens mij is het in het begin van de zwangerschap toch echt normaal i.v.m. een betere doorbloeding van de baarmoedermond...
Wat staat er precies in dat boek dan? Want volgens mij is het in het begin van de zwangerschap toch echt normaal i.v.m. een betere doorbloeding van de baarmoedermond...
Boek - Baby schrijfster Dr. Miriam Stoppard schrijft: blz 236 Wanneer seks gevaarlijk is: Altijd als je bloed veriest. Het kan heel onschuldig zijn, maar je moet in elk geval je arts waarschuwen. Heb het letterlijk zo overgenmomen, maar er staat het kan onschuldig zijn dus dat hoeft niet. Liefs
http://www.zijgezond.cz.nl/%7B67a16523- ... aeab64b%7D Tja dat bedoel ik dus iedereen zegt iets anders....
Er staat dus dat seks gevaarlijk is als je bloed verliest. Lijkt me ook logisch. Dat bloed verlies je dan dus al en dan kan seks gevaarlijk zijn... Niet dat het gevaarlijk is als je wat bloed verliest DOOR de seks...
Ha meiden ik heb thuis ook een mooi boek "zwanger" van Anja de Grient Dreux, daar staat in dat sex tijdens de zwangerschap niet gevaarlijk is. Je kan alleen doordat er een betere doorbloeding is kans hebben op een klein adertje dat springt, waardoor een lichte bloeding kan onstaan. Ik had hier zelf in mijn 5e week ook last van. Voelde mezelf echt k=t en schuldig toen. Uiteindelijk heb ik vorige week een goede echo gezien, dus was er niks aan de hand. Groetjes Marjolein
heey heey dames ik heb alles terug gelezen maar helaas weet ik neit veel meer bijna niks alle nieuwe mamma`s gefeli en welkom suzanne68 heel veel sterkte dikke knuf van uit hier hier verder goed misseluk geef echt alles terug dus maar de gyneceloog op gebelt voor de wonder pilletjes hihihihihihi kan ze als het goed is morgen of vanmiddag ophalen
ow ja trouwens ik vergat nog nou verder voelde me vanacht zo slecht dus dacht ga lekker een warme douche nemen nou dat was erg leuk ging de grond kussen van de vloer het was zo glad daar dat ik uit gleed nu heb ik mijn grote teen zwaar gekeneust en me knie heb ik weer hoor maar ja gaat wwel weer over Miracles ja idd ik had dat mijn vorige zwangerschappen ook heel erg deze zwangerschap weet ik het niet want heb nog geen sex weer gehad na dat ik wist dat ik zwanger was het hoeft voor mij niet en de gyneceloog had me ook gezecht sex kan en hoeft neit slecht te zijn maar het gebeurt ook wel dat door de sex het vruhtje los kan schieten nou toen had ik zeker zo iets van laat maar voor mij hoeft het niet meer de lol is er nu wel van af
hai miracles, ja haha dat heb ik ook. een soort spierpijn gevoel, krampachtig zeg maar haha ik heb het trouwens vaker hoor. loop al een paar dagen rond met een spierpijngevoel. hebben jullie ook last bij voorzichtig persen? had gister helemaal zo n dag...zelf met plassen was het gevoelig om druk te geven haha