September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook hoor, ik wil ook liever geen seks de 1e 3 maanden en ik weet ook dat het nergens op slaat en dat het gewoon kan, maar ja ik blijf er toch voorzichtig mee :D

Ik wil eerst een kloppend hartje.

Iedereen die een goede echo heegft gehad gefeliciteerd trouwens

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Miracles hahaha wat een aparte vraag, maar om eerlijk te zijn heb ik totaal geen zin in op die manier samen zijn, dus ik kan je niet antwoordne..

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oww..gelukkig. Ik ben dus niet de e3nige. Ik had in de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was een bloedinkje en daar ben ik me echt panisch van geschrokken. En tot op heden heb ik ook best veel buikijn en nog ongi-achtige krampjhes, dus de behoefte is er ook even niet. Fysiek dan. Want ja..we zien alkaar op dit moment alleen nog in de weekends en ik mis het wel.

Maar voor wie er bloedingen had na de sex: hoe ben je daarmjee omgegaan? Heb je even een "(penetratie)pauze" (leuk woord trouwens :) ) ingelast? En vanaf wanneer durfde je weer?

Ik wil eerst een goede echo met kloppend hart zien en dan weet ik nog niet of ik wel durf. Maar wie weet heb ik iets aan jullie ervaringen...

4. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    syboena: beterschap, hopelijk ben je snel uit je dipje. Ik ben trouwens ook een echte jongensmama... Ik denk dat ik er daarom al 2 heb!hihihi

Miracle: SUC6! Ik help je duimen!

Doortje: GEFELICITEERD! Succes met de 180 pagina's (ik zal je eerlijk bekennendat ik ergens binnen ben komen vallen en maar een paar pagina's heb teruggelezen! OEPS)

Zoe: we zijn op dezelfde dag uitgerekend! (nu nog in elk geval!) Ik heb eigelijk ook nergens last van. Het is dat ik gister een kloppend hartje heb gezien, anders had ik ook niet geweten of het wel ECHT zo was... Suc6 en hopelijk heb je snel een echo ofzo, dan kun je het zien he!

Bieps: dat is ook vervelend. Ben jij bezig met jezelf en dan moet je ook nog vrolijk zijn voor een ander. Ik snap dat je er niet echt heel blij mee bent! Sterkte

Suzanne: wat verschrikkelijk... Heeeeel veel sterkte!

Huismu: GEFELICITEERD! Veel plezier met je zwangerschap!

Zoooo dus... Nou hier alles nog steeds hetzelfde. Wel zwangert, nergens last van. Dus geen zwanger gevoel.. Heel apart bij de andere zwangerschappen wist ik VOOR de test al dat ik zwanger was! Maar goed dit is ook wel aangenaam eigelijk...
    Liefs allemaal

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    pfffffff sex, wordt al moe alleen als ik eraan denk.
    Nee ook hier staat het op een laag pitje, ja sorry hoor maar als ik 's nachts naar de wc moet wordt ik heel misselijk omdat ik bewogen heb.
    Laat staan dat ik nog meer ga bewegen 8) .

Groetjes Anita

6. nou ladies sex staat hier ook op een laag pitje hoor. ben veel te bang dat er iets mis gaat! enne die misselijkheid gaat je zin ook wel van over :( haha

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Hellen1971 nee hier al een tijdje geen behoefte meer, als je 2 jaar bezig bent geweest met moeten klussen is de lol er opgegeven moment wel vanaf... Maar het voorjaar komt er weer aan en dan gaat het helemaal goed komen ;)\

@leylaNB hier ook nergens last van hoor... niet misselijk, nou ja alleen als ik eten ruik, en geen boobs die gevoelig zijn ( hoewel partner bij hoog en bij laag blijft beweren dat ze toch echt wel groter zijn...)
    Niets... heerlijk toch....

Nou ja ok wat net geschreven werd bij het persen zeg maar, ja dat heb ik als ik nu hoest of nies... dan voel ik echt een ja hoe moet ik het noemen een spierpijn ja? van links naar rechts en terug...

en dan weet ik weer... zie je het zit goed....

@pluk whhhhaaaaa hmmm dus geen schuitjevaren theetje drinken voor jou ;)

8. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Betty boob: je gaat dus de lente in je bol krijgen! hahaha.

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Jep elk jaar hetzelfde "probleem";)

10. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahaha nou dat soort problemen heb ik graag! hahahaha ;)

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ow ik normaal ook, maar nu echt even niet ;)

12. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
  13. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Bettyboop en miracles ik zal jullie een pb sturen!

Tnx voor jullie reacties!

14. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Het bloeden is weer gestopt.....dus nu weet ik het ook niet meer....

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Twinkle nee dat kan niet, een blz terug heb ik een filmpje neergezet daarin vertelt een verloskundige hoe het zit...

Tjee op het vroege sep topic hebben we het ook al over muffins/..... ik wil oooooooooookkkkkkkkkk.......

@Suzanne68 meis maak je niet te veel zorgen, hoe lang was het nog tot de echo?/ ga uit van het feit dat er zat vrouwen zijn die een gewone menstruatie hebben en toch het vruchtje nog bij zich dragen... het kan...

16. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Suzanne: van die vrouwen die gewoon nog menstrueren dat ben ik! Had het bij de eerste (tot de 5e maand) en nu weer! Bij de 2e dan weer niet. Maar goed. Ik hoop in elk geval dat het toch allemaal goed blijkt te zijn. Ik duim voor je. Misschien kun je maandag even bellen zodat je eerder terecht kunt?

Liefs

17. Suzanne68

Als het dit weekend niet doorzet mag ik maandag bellen om een echo te laten maken met 7 weken.....dus dat is dan rond dinsdag/woensdag.

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Dat word dus een k weekend.. heel veel kracht lieverd... we denken hier allemaal aan je..

19. Suzanne68

Ja,idd een k*tweekend en mijn man moet ook het hele weekend gewoon werken.....en die kan echt geen vrij nemen.....

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Kom maar vaak hier even steun halen hoor meis... ik zal er niet de hele tijd zijn, maar zal wel de hele tijd voor je duimen en aan je denken...

Deel Deze Pagina