Das heel graag gedaan, ik lig waarschijnlijk toch het halve weekend verkoude op bed dus kan ik je heel veel kracht sturen...
@de nieuwe zwangeren hier, gefekiciteerd, geniet ervan! @twinkle, veel plezier met vertellen aan je zus, wel even de reactie hier plaatsen natuurlijk! Wij gaan het volgende week zondag vertellen aan ouders en broers/zussen, dan ben ik ruim 6 weken. Na de echo aan de rest vd fam. en vrienden. Spannend! niemand weet het in onze omgeving, dus het komt als een complete verrassing hihi... Alleen mijn vriendin weet dat we bezig zijn en haar vertellen we het morgen. Leuk! liefs humm
hoi hoi hummie spannend om het nu tevertellen.....bij weet iedereeeen het al behalve op het werk! die weten nog van niets. ze weten wel dat we bezig waren, komt door de mk die we hadden gehad! Komt mijn man net thuis, heeft hij het wel aan iedereen op het werk al verteld... ...hmmm hij zegt vertel het het liefs aan iedereen die ik tegen kom op straat hahahahaha! op zich geen probleem vindt ik! groetjes
@Hummie heel veel plezier volgende week zondag... Hier hebben we gelukkig heel veel vrienden die tijdens de ivf poging al enorm met ons mee leefde. In sommige gevallen is dat beter dan familie die achterbaks is zoals in mijn geval... @Lady moi... Lekker he dei mannetjes... partner hier zit net lekker naast mij op bed en verteld in eens "ow gefeli van S ( zijn ex) ... Eigenlijk gewoon wel heel vertederend dat die mannen zo enthousiast zijn
sorry ben niet bij gelezen en denk dat ik een poosje ofline denk ik probeer zo veel mogelijk te lezen en te doen maar mijn schoonvader is om kwart voor 5 vanmiddag op gehaalt met de ambu dus ja wat en hoe weet ik nog asteeds niet hij had alleen heel erg hoofdpijn liep te grommen en te slaan naar ons en zo dus ja mijn mannetje en zijn moeder zijn mee gegaan en ik ben bij de kindjes gebleven maar ja ik weet ondertussen ook nog niks dus hopen dat jullie het een beetje snappen dat ik een poosje wijnig online zal zijn en probeer zo veel mogelijk bij te blijven groetjes syboena
@syboena he gats meis sterkte er mee... uiteraard begrijpen we het... Veel kracht en laat je weten wat het was?
Hier nog 4 weken voordat we het lekker van de daken gaan schreeuwen. hoewel onze ouders, broers en zussen en allerbeste vrienden het wel weten. hihi ze snappen iig als je een keer sjaggie bent etc. hoe zit het eigenlijk bij jullie met de hormonen en ruzie maken thuis? Ik merk echt dat ik een stuk standvastiger ben en daardoor ook koppig nou heb ik natuurlijk ook gewoon vaak gelijk, maar soms lijkt het wel of hij geen bal van me begrijpt hihi
Jeeee horen jullie het net van Belgie... Dit is echt heel eng... Je kindje zal maar op het kvd hebben gezetten... Bah wat een gekken lopen er rond in deze wereld....
ja hoorde het vanmorgen al...echt walgelijk dat zulke mensen rondlopen op deze aardbol. zat te janken...het zal je kind wezen zeg. gadverdamme
@Dina1983 hihihi.. na de uibarsting die we hier laatst hadden is het hier super... Ik ben idd ook wel wat standvastiger, maar het is gelukkig niet meer nodig om het naar partner te doen... Ondanks de stress op zijn werk doen we het super... ( een zeer goede vriend van mij heeft van de week wel even een sneer gehad toen hij mij zondag na een k nacht om even voor 9 wakker smste..)
Omdat ik de hele dag op bed heb gelegen heb ik niets van het nieuws mee gekregen... Hier was het net ook wel even tranen slikken...
Hee ja, ik hoorde dat nieuws ook op de radio vanmorgen. Echt, ik moest even slikken hoor. Maar goed, ik heb vandaag toch een emo-dagje geloof ik. Ik had dinsdag al een aanvaring met een collega, en vroeg haar vandaag of ze nog boos was. Reageerde ze dat ze nog heel erg gekwetst was. Maar ze loopt meteen weer weg en ik begin me toch te huilen. Uiteindelijk weer gekalmeerd, en besloten het uit te praten met haar. Dus dat ging ik even vertellen aan mijn leidinggevende, begin ik weer te janken. Ooh men, ik moest lachen en huilen tegelijk, gelukkig weet mijn baas ook waarom.
haha nou pff wij hadden zondag een rel. niet normaal...maar ja drank in de man he... hoop dus ook dat dit voorlopig niet meer gebeurd ik geef je groot gelijk dat je lekker in bed lag. hier waren ze om half8 al aan het boren in de badkamer 3 huizen verderop. nou net of ze naast me aan het boren waren. dat geleid natuurlijk lekker door de buizen. niet normaal , dus ald 2 dagen vet sjaggie opgestaan
@Dina1983 tja drank in de man zorgt er voor dat je op oud en nieuw mensen in je huis hebt die je te vuist gaan waar je 1 jarige dochter bij is.. Maar ach tja hoort er bij he zusje? Nee gelukkig heb ik geen mensen in mijn omgeving die zich te veel met drank of drugs in laten ( nou ja hoog uit de kids die hier logeren, maar das wat anders dan volwassen mannen die beter moeten weten...) Gelukkig ook geen vent die zgn voor z'n rug elke dag wiet rookt.. nee gelukkig dat allemaal niet hier... Maar balen dat het bij jou zo uit de hand is gelopen... Hoop voor jou dat het inderdaad niet snel meer gebeurd...
He zusje je het nog steeds leuk mee te lezen? Jij kiest hiervoor he... Ik duw het je niet in je strot
sowsow ik kan het hier echt niet bijhouden ik lees zo af en toe eens maar jullie kletsen teveel zal ff update van mij als jullie dat leuk vinden; hier al 2 keer helder rood bloed verloren. 1e keer afgelopen dinsdag, wilde net naar me werk gaan voor een vergadering, heb de vk gebeld en kon meteen komen. echo zag er niet slecht uit 2 vk's waren positief en we meende zelfs ff een kloppend hartje te zien. maar een hartje gaat blijkbaar op ongeveer 5.4 kloppen en tja dat was ik toen nét. nu moest ik eigenlijk donderdag terug komen {29e} maar gisteren verloor ik weer wat bloed op mijn werk dus heb weer gebeld. omdat ik niet mega ongerust was hoefde ik niet meteen te komen en mag ik dan wel dinsdag al naar de vk voor een echo! dus ben wel blij en hoop dat iets goeds te zien! het gekke is dat het steeds maar een beetje is en het als ik nogmaals naar de wc ga alweer over.... heel vreemd maar schrik me steeds kapot! suzanne ook jij heel veel suc6 en sterkte!
@anniek heftig meis..ik kan mij voorstellen dat je je kapot schrikt, maar als het elke keer maar een klein beetje is dan is het vast niet zo heel erg. En als 2 vk's wel te spreken zijn.... Dus volhouden he meis....