jahwel hoor dankje de eerste keer schrok ik harder dan de tweede keer... al was de tweede keer wel iets meer als de eerste keer... maar verder geen aanwijzingen voor een mk. en nog steeds tietpijn moe en ga zo maar door.... ook mijn bi speelt al op
Klinkt goed... hier hebben we af en aan klachtjes het ene moment wel het andere moment verdwijene ze weer. Maar de laatste paar dagen voel ik vooral zoiets als banden pijn denk ik... wel vreemd hoor je bent zwanger maar merkt weinig...
Hoi dames OMG wat er in belgie is gebeurd! Ik durf mijn kind niet naar de kdv te brengen, nergens meer ben je veilig hierzo! Ik ben er heel erg van geschrokken! bah bah bah Waarom kunnen mensen niet gwoon normaal zijn en niet zulke gare gedachten hebben om mensen (lees kinderen) af te slachten! ba b ah abahababa sorry maar er nog steeds van onderste boven! slaap ze dames
Hey anniek, dat lijkt me idd giga schrikken, ik ben er altijd bang voor.. vanmiddga had ik ongeveer 5 minuten echt heftige ongi krampen en dacht ik heel ff dat het over was.. daarna geen last meer van gehad en gelukkig ook geen bloed.. Ik ben ook nog steeds niet misselijk, al een aantal dagen niet meer maar wel giga rugpijn... heeft iemand van jullie dat ook? ik lees nml niet zo vaak dat iemand echte rugpijn heeft.. vandaag heb ik van manlief het 9 mnaanden boek van anne geddes gekregen, zo lief en zo onverwachts, meestal zijn wij niet zo naar elkaar dat we kadootjes kopen, daarom voelde het extra speciaal Hoe is het verder hier? ik was erg druk met werken cq solliciteren etc etc.. dus heb niet heel veel kunnen lezen.. ik heb iig nu een baan waar ik echt voor ga en giga zin in heb, ik werk nu als pleegzorgwerker en heb zo dus alle weekends vrij...
Ha ladies. Na gister heb ik er een nachtje over geslapen en ik heb besloten, dat het gewoon goed zit met mijn wurmpje. Punt uit. Ik zit nu weer lekker bij mijn mannetje in Raalte en hoewel ik vandaag wel af moest melden van mijn werk ( ik had knállende koppijn van alle stress afgelopen week..en natuurlijk wil ik niets innemen) ga ik dit weekend gewoon eens lekker zitten zwangeren Ben nog steeds niet misselijk ( mijn ma was dat alleen bij mijn broer) en ik heb wel een serieuze cherry tomaatjes-verslaving ontwikkeld. Nah..er zijn ergere dingen. Ik moet wél heeeeel vaak plassen (wat alleen maar fijn is voor MvM) en heb nog steeds een vrij pijnlijke en rommelige buik. Mijn borsten doen nog steeds, maar anders en meer pijn dan rond de NOD. Ze zijn nu duidelijk aan het veranderen. Ik wil iedereen alvast een fijn weekend toewensen en speciaal Suzanne68, Syboena en Anniek nog even een hart onder de riem steken. De steun die je hier krijgt is onbetaalbaar, dus kom gerust met je vragen en twijfels.
Bedankt voor jullie lieve reacties, moet nog wel even wennen hier en het idee dat ik zwanger ben. Het drama in België, moest ik ook flink slikken, de tranen sprongen in m'n ogen. Ik werk zelf in de kinderopvang, het idee alleen al, dat zoiets kan gebeuren, ik word gewoon misselijk. Vreselijk! Liefs
huismus....hoe beveiligd is het daar bij jullie! de kdv waar mijn zoontje gaat kan echt iedereen zo naar binnen op welke tijdstip dan ook. deur is altijd open! Daar baal ik van!
@Ladymoi het is ook heel heftig en ik vind het ook heel erg dat de instelling waar deze gestoorde verbleef gewoon niet heeft opgelet... Echt walgelijk... @Elegance wat een leuk kadootje zeg... mooie foto;s ook denk ik? @Hellen1971 fijn rust en zwanger weekend meis doe je een beetje genieten nu?
Ik werk zelf op de NSO en ik moet zeggen dat bij ons vaak de deur opstaat omdat er kinderen zijn die zonder toezicht mogen buiten spelen. Als je bij ons binnen bent kan je via een tussen deur naar het KDV (die open moet blijven ivm met brandveiligheid/vluchtroute).. dus ja.. ook al moeten ze bij het KDV aanbellen en doen ze dan pas de deur open, via ons kan je zo binnenlopen. Vind ook eigenlijk dat ze dit soort dingen niet op het nieuws moeten laten zien/horen.. brengt weer een andere gek op een idee. Maar het is lastig hoor, iemand kan ook meelopen met iemand die wel bekend is op het KDV. Het is net als met inbrekers, als ze echt binnen willen komen, verzinnen ze wel wat. Liefs
Bah echt heel akelig idd.. Ik heb zelf in een gesloten instituut gewerkt voor kids met gedragsproblemen.. sodeju, daar dreigden ouders ook wel eens.. en ja je staat er bij stil dat het kan gebeuren, maar zoiets als vandaag... gewoon geen woorden voor...
Weet je overal waar je komt is het gevaar... wij hebben ongelovelijk ons best gedaan om een prachtig kindje te mogen ontvangen en waar je ook kijkt is wel een gek met een mes, pistool of zijn eigen zak die hij wil legen om dat van je af te pakken waar jij zolang je best voor hebt gedaan. Het is ongelovelijk moeilijk om in deze tijd van overbevolking en gekte je kind veilig te houden... Klinkt heel negatief misschien, maar het is wel realitisch denk ik... Als ik in mijn directe omgeving kijk hoeveel borderliners er zijn die zelf een spel beginnen en dan uit hun dak schieten als een ander het spel oppakt en dan een of andere zielig hyves logje gaan schrijven over hoe erg ik wel niet ben en dingen schrijven die alleen in een verdrongen borderline geest kunnen ontstaan ( zoals dat ik zou zijn vertrokken naar Belgie tijdens jouw zwangerschap?) dan zie ik alleen in mijn omgeving al de gekte van de mensheid....
Betty, ik snap sommige van jouw stukjes niet helemaal meer.. Maar dat zal ook wel de bedoeling zijn. Anniek, ik hoop ook echt voor je dat het bloedverlies niks voorstelt. Maar als 2 vk's al zeggen dat je je niet ongerust hoeft te maken, zal het wel goed zitten toch? Elegance, wat lief van je man. Ik heb dat boek ook, van mijn moeder gekregen vorig jaar sinterklaas. Tenminste, als jij die ook zelf moet invullen? Ik heb trouwens heel soms ook rare pijnen in mijn rug. Maar of dat van de zwangerschap komt, of een verkeerde houding dat weet ik dan weer niet. Hellen, oh plassen, dat moet ik ook heel vaak. Zo vaak, dat ik er 's avonds vóórdat ik slaap er weer een keer uit moet. Mijn man is daar alleen niet zo blij mee. En ooh ja, mijn tieten, niet normaal! Het lijkt wel of ik spierpijn heb of iets, wist niet dat die dingen zo pijn konden doen...
Ik heb ook redelijk veel last van mijn onderrug. Niet storend de hele dag, maar soms ineens toch wel behoorlijk, alsof ik boven mijn hoofd heb staan schilderen ofzo. Oude wijven gevoel Tis wat allemaal! Ik vraag me echt af hoe deze kwalen allemaal zullen zijn als we wat verder zijn haha....vrees het ergste! Slaap lekker. groetjes eertje
Goede morgen dames! jaa idd, ik durf er niet aan te denken hoe ik me eind van de week al zal voelen ik riep gisteren nog dat ik (nog) niet misselijk was smorgens en zie de tijd nu.. ben zo misselijk dat ik niet meer kan slapen aangezien ik vorige week 4 dagen achter elkaar licht posi teste wilde ik er vandaag nog 1 keer een doen. Ook al voelde ik me ook echt zwanger ik wilde een dikke vette streep zien. Ik heb zojuist getest en na 20 sec was er een super dikke + in beeld en leek net of in mijn hoofd de knop omging.. Nu ben ik echt zwanger... YES, we krijgen een beeb XD
***Inbraak*** Het is vreselijk wat er in België gebeurt is. Het had alleen volgens mij niet hoeven gebeuren. In de plaats waar ik werk is net een nieuw dagverblijf die altijd de deuren op slot heeft. Kinderopvang De Kinderkei in Wolvega heeft sinds september een nieuw veiligheidssysteem van easy dentic. Hiermee hebben ouders en verzorgers middels een vingerafdruk toegang tot de kinderopvang. Een vingerafdruk is feitelijk een unieke handtekening, omdat niemand dezelfde vingerafdruk heeft. De afdrukken van ouders/verzorgers en leidsters worden in het systeem ingevoerd, zodat niemand anders dan hen het pand kan betreden. Na binnenkomst valt de deur in het slot en is met een knop aan de binnenkant weer te openen. Door het Vingerafdruk Veiligheidssysteem kunnen kinderen nooit ongezien naar buiten lopen en weten de leidsters altijd wie er bij de kinderopvang binnenkomt. Tevens zorgt het systeem voor een veilig gevoel onder de medewerkers van het kinderdagverblijf. De leidsters hoeven gedurende de dag geen voordeur meer te openen en kunnen daardoor continue op de groep blijven, waarmee meer tijd vrijkomt om aandacht en zorg aan de kinderen te besteden. Meimama die ff niet kon slapen. Aangezien hier nog iemand om dezelfde tijd was, dacht ff meelezen. ***Uitbraak***
Vannochtend nog meer bloed en kramp,dus het gaat niet meer goedkomen.Mijn man zijn werk gebeld,zodat ie later kon beginnen en eerder weg mocht....belde ze 5 minuten later terug,dat ze iemand anders geregeld hadden en hij lekker thuis moest blijven.Gelukkig,want ik was erg overstuur..............had vorige keer een vmk bij nog geen 5 weken en dat deed al erg zeer.....zie er erg tegenop....ben blij dat ik niet alleen ben. Dus nu ben ik weer gewoon mijn eigen saaie mij.....niks geen kindje in september.....