September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Suzanne, wat een vervelend nieuws...

Heel veel sterkte voor jou en je mannetje!

Voor mij kan het ook niet snel genoeg maandag zijn... dan weten wij ook meer, want die onzekerheid is niks!
    Verer nog niks geks gevoeld, heb ook nog steeds pijnlijke boobs en mn temp was ook nog netjes hoog vanmorgen http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03

2. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Goedemorgen Dames :)

wens jullie een fijn weekend.
    Kga zo de stad in we gaan naar Aken (we wonen aan de duitse grens)

Gaan we een cadeautje voorme schoonouders halen we gaan ze het vanavond vertellen dus ben best een beetje zenuwachtig .

Groetjes
    nadine

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Anniek; jeetje heftig hoor.

@Elegance; rugpijn, ja hier ook hoor. Vooral als ik tijden in dezelfde of verkeerde houding heb gezeten. Maar ook als ik veel moet lopen.
    Wat een leuk cadeautje van je man zeg, ontzettend lief.

@Hellen1971; wat goed dat je je hebt voorgenomen om te gaan genieten van je zwangerschap. Veel plezier!

@Suzanne68; jeetje zeg, ik heb er geen woorden voor. Wat erg meis, veel sterkte

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Suzanne68 he meis wat enorm balen... ik leef zo met je mee lieverd echt k... Maar ik snap niet dat je nu saai bent hoor... ook zonder kindje ben je een bloeiend persoon... Ik snap wel dat het even niet zo voelt... Heel veel kracht meis....

@Miracles dat klinkt goed die hore temp ;) nog even vol houden tot maandag meis....

@Nadine29 super meis... geniet ze het is volgens mij reddelijk weer... Vele plezier en ik hoop op een super reactie vanavond...

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Zo en dan nu mijn laatste ego bericht. Het klopt dat je even wat rare berichtjes las van mij.
    Ze waren voor mijn zusje bedoelt.

Mijn zusje die "subtiel" ( nou ja hoe suntiel kun je zijn als je dom bent) dacht mijn dag/zwangerschap te verpesten door op haar weblog iets te schrijven wat regelrecht hier vandaan kwam. Iets waar mee ze hoopte dat ik niet meer de speciale babykamer zou creeeren die ik hier beschreven had. Want zelfs dat gunt ze me niet. Zo gunt ze mij ook deze zwangerschap niet en het leven waar ik zelf voor gekozen en keihard voor gewerkt heb en waar ze stik jaloers op is.

Omdat ze mij deze zwangerschap niet gunt heb ik besloten dat ik hier niets meer ga schrijven over mijn zwangerschap.
    Ik lijf hier wel schrijven, want zij krijgt niet wederom haar zien dat ik mij weer wegstop ( eerder schreef ik hier op het forum als nieuwbegin en daar ben ik ook mee gestopt omdat wij de ivf in gingen en ik het haar niet gunde dat zij wist waar wij zaten enzo...) Dit ga ik niet nog een keer doen omdat ik hier al aardig "ingeburgerd"ben.

Maar om te voorkomen dat ze gaat wensen dat bij bv de volgende afspraak geen hartje meer te horen is of dat er bij de nekplooimeeting iets niet klopt stop ik met vertellen over hoe het bij mij gaat.

Ik heb dus ook mijn afspraken uit de lijst gehaald.

Ik blijf hier om jullie te steunen en zal ook zeker een meeting helpen mee organiseren waar ik dan misschien kan vertellen hoe het met mij gaat.

Het is triest dat iemand die over mij schrijft dat ik alles verpest voor haar in haar leven en alle aandacht op eis op belangrijke momenten in hjaar leven, door haar ziekte ( ze heeft een errnstige vorm van borderline waar ze niets aan doet behalve pillen slikken die blijkbaar geen kl helpen) niet ziet dat alles wat ze schrijft omgedraait is...

Helaas maar waar ik ben hier niet meer voor mijzelf omdat ik door internet stalking niet kan en mag zijn wie ik ben

6. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Gos had niet verwacht dat ik zooooooooo moe zou zijn met eigenlijk maar een paar dagen over tijd. Dat die ene milimeter je zo kan afpeigeren zeg... en honger....pppffff...

@ Suzanne, ik heb niet alles meegelezen, mar sterkte meis!

@Betty B.. klote dat je door deze situatie niet kan zijn wie je bent... jammer!

@Elegance Zag het ergens een heel stuk terug, maar inderdaad is mijn datum ook 30 sept! Ben jij al een beetje gewend aan het idee?

Fijne dag weer meiden!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    suzanne
    heel veel sterkte meid!

betty boop
    laat je toch niet op je kop zitten!
    dat ze toch je kont kust! ze is het dan op dat moment toch niet waard om ook dat niet te lezen. je kiest voor jou leven, laat haar dit dan ook zien want zo heeft ze jou weer waar ze je wil hebben en beheerst zij hetgeen wat jij doet! oké ik ken je niet maar dit maak ik op uit je stukje tekst.

meiden bedankt voor het meeleven.
    ik weet niet precies hoe ik me voel. ik ga gewoon verder denk dat het allemaal wel meevalt maar ben ook nog een beetje bang, onzeker.
    maar ik ga dadelijk evengoed positiekleding shoppen, heb bijna geen kleding om aan te trekken.

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @
    Elizabethje
    het is niet zo zeer die ene mm die je zo moe maakt, maar meer dat die ene mm aan het groeien is tot een compleet kindje ;)

Hoe raar ook, maar geniet van de moeheid...

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @anniek jaaaaaa gewoon lekker doen hoor die positie kleding... het gaat goed en het zal goed blijven gaan...

Misschien dat ik na de 20 weken hier weer kan zijn wie ik ben, als er bijna zeker is dat het kindje gezond en wel in september bij ons komt. Maar nu gun ik haar de lol van het mee kunnen lezen en kunnen hopen op slecht nieuws niet...

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @suzanne: heel veel sterkte! Fijn dat je man bij je is! Dit moet je niet alleen doormaken!
    @bettyboop: ik ken je verhaal niet, maat zo te lezen is het behoorlijk heftig! Vreselijk als mensen (en vooral je eigen familie) je zoveel verdriet doen en je geen geluk gunnen. Bah! Sterkte ermee en wij zijn er voor je!

Heb het goeie nieuws gister aan mijn ouders verteld. Mijn moeder werd woensdag 60 en ik had bloemen voor haar meegenomen. Ook de test ingepakt. Ze moest helemaal huilen! Mijn zus ook (terwijl ze het al wist), stelletje emo's! :)

11. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey meiden,
    heb niet alles teruggelezen,maar wat is blijven hangen...
    @suzanne68: ow,meissie toch...ik vind dit echt errug K*T voor je,weet wat je voelt en ik leef met je mee,fijn dat je niet alleen bent en heel veel sterkte...

verder heb ik jullie advies opgevolgd en mijn directe omgeving op de hoogte gesteld van onze 4 mken...
    weet je wat er werd gezegd...
    mijn ouders ten eerste leefden heel errug mee,mijn moeder belt elke dag ff hoe 't gaat en da's heel fijn,verder zei ze ook dat ik de volgende keer niet zo lang moet wachten met vertellen want dan kan ze me eerder troosten,waar heb je anders fam. voor...lief hey...da's mijn moedertje...
    mijn schoonouders waren minder gevoelig...wees blij dat 't zo vroeg afkomt...dan zal er wel iets mee zijn...al die onderzoeken,je raakt zwanger of niet,vroeger konden ze dat ook niet onderzoeken enz enz...
    DA'S DUS NIET WAT JE WIL HOREN 2 DGN NA EEN MK...kon merken dat die mensen ECHT NIET! weten waar ze over praten...en weet je wat nog het ergste was...ze zeiden haha,'t wordt bijna routine,suc6 ermee.

nou vraag ik je...?

mijn schoonzusje en zwanger(die in verwachting zijn nu)da's dus een dochter...net zo...
    ze vond het heel erg,maar ze was blij dat hun wel zwanger waren en dat ze niet in onze schoenen zouden koen te staan...NOU!

wij hebben gisteren heel de dag zitten huilen,want dat komt echt niet leuk over...
    belden mijn schoonouders gisterenavond doodleuk op of ze een bakkie konden komen drinken,wat denk jij,mijn man gooide zo de hoorn op de haak...

...einde egoberichtje...
    ik hoop voor alle meiden die zwanger zijn dat alles goed mag verlopen,'t is jullie gegund...
    voor alle meiden waar het iets "minder"mee gaat...ik hoop dat jullie een warmere (schoonfam)hebben waar jullie troost bij kunnen zoeken.

heel veel goeds,sterkte en liefs an Bieps

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Zo ik ga maar eens aan mijn dag beginnen :)
    Het huis moet nog gesopt en ik moet nog booschappen doen. Pff, wat hou ik daar toch van..

Verder hier (nog)weinig kwaaltjes. Ook een wat gevoelige onderbuik (spierpijn, trekken) en enorme honger! Soms word ik misselijk nadat ik heb gegeten. Wie heeft dat ook?

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Hihi.. emo's. Wij hebben nog niks gezegd tegen mijn moeder... die zou meteen uit haar dak gaan en natuurlijk janken haha...
    De schoonzus van mijn zusjeis nu ook zwanger en had nogal zere boobs... begint mijn moeder meteen te vertellen dat ze na mijn zusje en mij ook echt ENORME borsten had... maar meteen verteld dat ze als ze ooit kleinkinderen zou willen (op wat voor manier en vorm dan ook) dit soort info maar voor zich moest houden! Heb nu een zeer bescheiden voorgevel en wil nog een tijdje het idee hebben dat ik nog enigzins mn eigen figuur kan herkennen...

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jeetje bieps...sommige mensen hebben echt geen gevoel in hun donder! En dan kun je denken: tja ze weten niet hoe ze moeten reageren. Maar dit is niet normaal! Klinkt erg egoistisch! Ben blij dat je zo'n lieve moeder hebt! Sterkte en huil maar lekker uit, dat lucht op! Het is toch een rouwproces waar je door gaat *dikke knuffel*

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Bieps; wat zijn er toch soms een onmenselijke mensen hier op de wereld he, zoals jouw schoonouders. onvoorstelbaar dat mensen dat soort dingen zeggen! Gelukkig dat jouw ouders wel lief en attent reageren en dat ze je kunnen steunen in deze moeilijke tijd. Veel sterkte meis.

16. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Bieps... wat een lieve reactie van je moeder en wat staat die jammerlijk genoeg haaks op de reactie van je schoonfam. Top dat je ventje de hoorn erop gegooid heeft... misschien gaat er een lampje branden bij ze...

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    verdorie suzanne! Dus het zet door! wat naar voor jullie... :cry: Ik wens je alle sterkte toe. Houd elkaar maar stevig vast en laat de tranen maar lopen meis, wat kl*te voor jullie! dikke dikke knuf!

liefs humm

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @bieps, sjee wat kunnen sommige mensen toch tactloos zijn! :( gelukkig heb je een lieve moeder. Goed dat je man even de hoorne erop gooide, laat ze maar voelen dat het tactloos is! ;)

@betty b, meid, blijf lekker meekletsen, en ik zou zeggen, maling aan je zus, :x maarja sta niet in jouw schoenen, dus zal het echt wel moeten om je verderkt op te stellen denk ik... vervelend voor je meid!

@iedereen, ik heb dus helemaaaaaaal geen last van misselijkheid of wat dan ook! alleen een beetje gevoelige boobs. voel me voel te goed denk ik weleens.... ben ook niet erg moe ofzo s'avonds, nou ben ik dat eigenlijk nooit. Alleen maar fijn natuurlijk maar het maakt je ook wel onzeker... zit alles wel goed, ben ik wel echt zwanger? maarja, laten we er maar volop van genieten, want wat niet is, kan nog komen he?! hoop het natuurlijk niet, van mij mag ik zo nog doorgaan t/m september haha! :D

Fijne dag allemaal!

liefs humm

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    He bah Suzanne, ik vind het zo rot voor je. :(

Bieps, wat een botte reacties van jouw schoonouders en schoonzus.
    Een beetje medeleven zou wel op zijn plaats zijn.
    Gelukkig heb je je eigen ouders nog.

Betty, kom op, je laat je zwangerschap toch niet verpesten door je zus!
    Wat een achterlijk mens is dat, om jouw leven zo helemaal te volgen. Heeft ze niets beters te doen?

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    HAhahaha nee duidelijk heeft ze geen eigen leven, nou ja die heeft ze wel, maar daar heeft ze zo'n puinhoop van gemaakt dat het fijner is om mmee te lezen met andermans leven om dan te hopen dat dat ook een puinhoop word...

Nee na de 20 weken ben ik weer volledig hier...

Deel Deze Pagina