@Charissie; onwijs gefeliciteerd en welkom hier Over de babykamer; wij weten nog niet echt wat we willen. Beetje lichte kleuren. maar meer weten we ook niet.
@sofie28 nou kijk ik schrijf er hier nu nog even over omdat er vragen en opmerkingen komen, maar verder ben ik er niet meer zo mee bezig eigenlijk... Partner en ik zijn alleen maar met leuke dingen bezig. En een moeder die mij compleet voor achterlijke uitmaakt nee die heb ik niet nodig in mijn zwangerschap of in mijn bevalling. Ik heb hele fijne vrienden die die rol ook op zich kunnen nemen. ( ook omdat sommige al een jaartje ouder zijn). ruzie maak je zeker niet alleen, maar als je het probeerd op te lossen maar een ander blifjt stoken sta je wel alleen in het oplossen van de ruzie.... Dan houdt het dus op... Ik heb nu tijden lang gedaan of ik niets hoorde en niets zag, elke reactie gaf toch weer een tegenreactie, daar schiet je niets mee op. Maar het expres treiteren om de lol van mijn babykamer te verpesten schoot gewoon echt ver en ver over mijn grens... Dus vandaar dit... Maar ik heb geprobeerd om het al weer op een ander onderwerp te krijgen hier @Babijtje je hebt ook nog geen thema in je hoofd?
Oww ja lady's we zijn inmiddels met 81 zwangeren... wauw das echt veel he... Klopt de lijst nog wel helemaal?// Kunnen jullie hem even allemaal mee controleren?/
bettyboop: gelukkig zijn jullie met andere en leukere dingen bezig! dit is iets wat je voor jezelf moet uitmaken en wij kunnen alleen maar tips geven en een luisterend oor zijn,dus als je iets wil vertellen,ga uw gang! al met 81 zwangeren! ik denk dat ik dat gezegde van "december-is -een vruchtbare-maand"maar zeker moet geloven! groetjes sofie
wow 81 zwangeren al. @Betty; nee ook nog geen idee van een thema. we willen wel echt een jongens of meidenkamer. maar verder nog geen idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet onwijs mee bezig ben. Ik heb 3 maart examen van een opleiding die ik doe. Ik moet daar nog aardig wat voor doe en merk dat ik daar nu druk (vooral ook in mijn hoofd) mee ben, waardoor ik me geen tijd gun of geen tijd neem om echt met die dingen bezig te zijn. Komt nog wel. Mijn vriend is er gelukkig wel erg druk mee om over na te denken, zodat ik toch regelmatig wel mee kan zwijmelen.
@ betty, wij zijn ook erg druk aan het nadenken over het kamertje. we willen het liefst rustige kleuren maar weten nog niet precies wat. er zijn ook zoveel leuke kamertjes overal te zien!
Bety Boop: vervelende situatie. Ik heb ook geen contact meer met mijn zus. Vanwege andere redenen maar ik denk dat familie ook uitsluitbaar is. En als het jou rust opleverd dan lekker houden zo! Ben wel benieuwd naar je echoos enzo, maar dat horen we vanzelf! Zo dat is dat! De babykamer...ja aangezien dit onze 3e is krijgt hij denk ik gewoon de kamer die de andere 2 ook hebben gehad. Niets spannends, maar ze hebben er zelf ook zo weinig aan, en het is allemaal zooooo duur. Ik vraag me het volgende af; ik moet volgende week naar de verloskundige. Krijg ik dan ookal een zwangerschapsverklaring? We hebben immers al een echo met kloppend hartje gehad? Of krijg je dat pas na de 12 weken? Aan iedereen met wel of geen klachten. Ik heb de eerste 2 zwangerschappen echt ALLE klachten die je maar kunt hebben gehad.. Misselijk de hele zwangerschap, pijn overal waar je het kunt hebben. Etc... Nu echter heb ik nergens last van! Geen misselijkheid, geen pijn, geen last van geurtjes... Ja mijn borsten groeien, maar dat vind ik geen ongemak hahaha Liefs
@betty b, zit zo een beetje rond te kijken naar kamertjes, wij willen in ieder geval witte meubeltjes (of white wash) en als thema delfts blauw, met rood/wit blokjes enz. Vind ik persoonlijk erg leuk, rustig behang, en wil zelf met zilverkleurige verf een mooie tekst op de muur maken (slaap kindje slaap oid...) kortom ik zie het al helemaal voor me! Maar dat komt pas met 5 mnd ofzo dat we aan kamertje gaan beginnen. we hebben nu nog 8 maanden de tijd (onee, nog maar 7,75, tijd gaat nu al snel ) om spulletjes te kijken. kan me daar al erg op verheugen. Maar na de echo durf ik pas iets te halen voor junior! liefs humm
hihi jullie kletsen wat af maar ja met 81 zwangeren, dan lukt dat ook wel Gisteren wezen shoppen, groot succes.. Een vriendinnetje van me die het al weer, ging mee, en ik heb al een paar standaart dingetjes gekocht sta met beide benen op de grond, misschien nog wel meer door alle nare berichtjes die hier al voorbij zijn gekomen.. Maar moest toch eventjes een moment genieten.. Heb mezelf ook verwend, heb een mooi 9 maandendagboek gekocht, waar ik alles op kan schrijven.. Hopelijk voor de volle 9 maanden Onzekerheid neemt hier al wel iets af, misschien omdat ik me erbij neer leg dat het mis kan gaan, maar als ik daar mee bezig blijf, vergeet ik dadelijk te genieten van iets heel belangrijks.. Meiden die tot nu toe minder bedeeld waren, en waar het mis is gegaan.. HEEL VEEL STERK *en een traantje komt weer even boven* Het is misschien goed dat we elkaar allemaal gevonden hebben en onze ervaringen kunnen delen, om elkaar te laten weten hoe sommige van ons al minder geluk hebben gehad.. Om te zorgen dat we met beide benen op de grond blijven staan maar elkaar ook helpen herrineren dat we moeten genieten, en hopen dat we allemaal gezonde babytjes mogen krijgen.. En bovenal, dat het niet vanzelfsprekend is, maar een groot wonder, waarvan we elke dag, zolang het duurt, van moeten genieten, hoe moeilijk dat soms ook is, en hoe onzeker we soms ook moeten zien.. Het berichtje is iets langer geworden dan gepland
De babykamer : Daar heb ik zeker al over nagedacht, leuk leuk leuk! Ik houd erg van grijs/zilver/wit en dat wil ik combineren met Delftsblauwe accessoires en waarschijnlijk lekker fris appeltjesgroen/limegroen. Maar wel rustig in ieder geval, niet te veel tierelantijnen.
nouja hummie! das toevallig! Zag gisteren op een site een delfsblauw kamertje en toe dacht ik: die wil ik ook! Zie het ook al helemaal voor me! Hihi, kunnen we tips uitwisselen als het eenmaal zover is. Eerst maar eens die drie maanden doorkomen.. Moet zeggen dat ik het enorm spannend vind. In oktober een miskraam gehad met 10/11 weken. Kwamen er met de echo achter dat het hartje nooit heeft geklopt, dus eigenlijk met 5 weken al is misgegaan. Gelukkig mogen we dit keer met 7 weken komen. Ik hoop t zooooo!
mooi gezegd, mamavanbas! Zat toevallig vandaag te denken dat ik er zeker van wil genieten. En niet alleen maar bang wil zijn dat het weer misgaat!
leuk doortje! ja als we wat geweldigs gescoord hebben ergens, ff tippen inderdaad! Wij wachten hier dus ook eerst de echo af hoor. zo rond de 5 mnd vind ik het mooi om es te gaan rondkijken voor spulletjes. Hopen dat het nu goed blijft zitten en gezond doorgroeit he doortje! Jeetje, dan denk je dat je al 10 of 11 weken bent en dan blijk je dus al zo'n 5 weken met een levenloos vruchtje rond te lopen, lijkt me echt verschrikkelijk meid! Heb je er nu een goed gevoel bij? wanneer heb je echo? liefs humm
Ja hoor....ik wel Maar gedachten gaan altijd direct op aan de wandel met dit soort dingen! Wij zijn heel kort geleden naar zuid afrika geweest en wij willen het kamertje dan ook een beetje in deze stijl maken. Wel rustig, niet echt een jungle achtige bedoeling, maar wel met afrikaanse invloeden en veel natuurlijke kleuren. Kan mooi voor jongen of meisje, dus dat is ook wel makkelijk! Kan niet wachten om te beginnen , maar wacht nog wel even braaf hoor. Misschien nog wat ideeen op doen op de 9 maanden beurs en dan ga ik gewoon los groetjes eertje
@hummie: ik weet eigenlijk niet of ik er een goed gevoel bij heb. Het is meer van: het zal toch niet nog een keer fout gaan? Ik zal maandag de vk gaan bellen en dan hoor ik het wel. Zo ongeveer over 3 weken denk ik. En jij?
Hey Humm, Even over die meubeltjes kijken he, hou er wel rekening mee dat er soms best een lange levertijd op die spullen kan zitten he. Was laatst in de prenatal en daar hadden ze het over een levertijd van 10/12 weken. Misschien had je daar allang over na gedacht hoor...maar toch liefs eertje
Hallo kom me hier ook melden, Ik ben 29 oktober uitgerekend. Mijn eerste inwendigen echo is 12 februari spannend. Veel liefs minke
Vergeet hier bijna te vertellen dat we vanmorgen met behulp van de foto's op het forum van m'n positieve testen het nieuws aan m'n ouders verteld. M'n moeder ging gelijk huilen, had ik ook wel een beetje verwacht. Ze vinden het geweldig! M'n moeder en ik hadden afgespoken om vandaag te gaan lunchen en te winkelen, nou.. je raadt het waarschijnlijk al, allemaal babyspulletjes gekocht, hahaha! Wel heel leuk, ze is helemaal trots, zit de hele tijd met een bigsmile naar mij te kijken. Al met al een geslaagde dag. Liefs
gefeliciteerd minkep! Hoe komt het dat je al zo vroeg een afpraak hebt voor een echo? (beetje nieuwsgierig sorry)
Gefeliciteerd! Spannend he dat wachten op zo`n echo....ik sta hier ook echt te trappelen Ik ga 5 feb voor de eerste echo groetjes eertje