September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Haha dat heb ik ook, maar ik heb het vooral 's nachts, eerst rond de innesteling, een week lang en nu dus weer 's nachts, beetje jammer.. haha, je moet er wat voor over hebben he. ;)
    Ik heb de steekjes in m'n liezen en de krampjes, is net het gevoel als je ongi moet worden, dat je baarmoeder samentrekt, tenminste daar vind ik het op lijken.

Liefs

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Dina1983 jep we zijn hier ook druk opzoek naar het hartje met de dopller, maar van de week hadden we mijn eigen hartslag ;)
    Helaas ga ik hier niet melden als we wel een hartje hbben, maar dna pb ik het wel naar jou ;)

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Suzanne, heel veel sterkte!
    Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, maar het is wel erg verdrietig. :(

Oja, nog over babykamers, ik was er tenslotte zelf over begonnen. ;)
    Wij hebben een neutrale kamer in gedachten, niet specifiek iets voor een jongen of meisje.
    Verder hebben we echt nog geen idee, vandaar mijn vraag ook haha. :)

Gisterenavond hadden wij een verjaardag van een vriendin, was erg gezellig.
    Wel moeilijk om mijn mond te houden, vooral ook omdat die vriendin ook al 2 mk's heeft gehad, en het er daar natuurlijk ook over ging.
    Maar goed, nog 3 weken, dan vertellen we het iedereen. :D

4. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Dag dames,
    Met een beetje geluk beval ik rond 24 september van ons tweede kindje.
    Is hiervoor 2x misgegaan rond de 5 á 6 weken, dus hou mn hart vast.
    Woensdag (5 w 6 d) ga ik naar de gyn, hoop op goed nieuws!
    Allemaal gefeliciteerd!

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @kimoyra super gefeli en welkom hier, we hebben hier een lijst op een apparte site. Je kunt miracles of mij even pben met je gegeven ( datum hoeveelste en hoe oud je bent) en dan zetten wij je op lijst...

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @kimoyra Gefeliciteerd en welkom hier! Spannend voor woensdag.

Zijn er nog meer onder ons die soms behoorlijk uit de slof schieten tegen hun vent, er flapt bij mij af en toe echt van alles uit en achteraf denk ik dan oh dat had ik niet zo moeten zeggen :oops: ik lijk wel een echte bitch soms :(

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou we hebben een paar weekjes terug wel een behoorlijke aanvaring gehad... Maar toen hebben we afspraken gemaakt en nu gaat het super...
    Ik flap er niets uit en mijn partner neemt meer rust....

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hmmm ik zal eerst ook eens tot 10 tellen voordat ik wat zeg haha

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gelukkig nog niks "gemeens" geflapt, wel heb ik dat ik erg wisselvallig ben waardoor manlief nooit weeet wat ik nu echt wil :)
    Hij maakt er gelijk opmerkingen over als, maar dat schrijft kluun niet! En gelijk erachter aan, ow lieffie kom eens hier volgens mij hebben jullie een knuffel nodig :) niet dat ik altijd op die knuffel zit te wachten, maar dat vervangt wel mijn spanning meteen :)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow ik moest zolachen, hij heeft gisteren boodschappen gedaan.. doet hij vaker, maar dan neemt hij niet van alle soorten fruit mee.. :)
    jeeetje echt van allees soorten een paar geloof ik.. ik word een tien tonner alleen al door al dat fruit te eten! Hij zei er nog iets liefs bij dat het gezond voor me was, het enige wat ik kon zeggen was, ja zolang er niet te voor staat :)

ow en hij is zoooo verzichtig opeens, een stofzuiger tillen, how maar dat doe ik roept hij me na! Als ik hem utileg dat hij echt niet te hele week erbij is als ik zuig vraagt ie wie komt er dan nog meer langs? pfff mannen.. XD
    Hij bedoeld het iig echt super lief en ik zie hem gewoon stuntelen in zijn eigen gevoel dat ie voor het eerst papa wordt.. dat is zo lief om te zien :)

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @elegance, nou jij hebt zeker een lieve vent hoor!
    Mijn mannetje begrijpt het gelukkig wel als ik eens uitval, maar t is vandaag wel heel erg :oops:
    Is wel leuk om te zien hoe bezorgd ie word dat is hier ook.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Leuk is dat om te zien he? ik had nooit verwacht dat hij al zo snel zichzelf ook zou aanpassen, of hoe zeg je dat :)

Ik kan er ook alleen maar van genieten. helaas werkt hij momenteel te veel, hij heeft fulltime baan waarbij hij alle dagen van 7 tot 7 weg is en daarnaast geeft hij nog veel cursussen.. binnenkort heeft hij het minder druk en hoop ik samen ook iets meer te kunnen gaan genieten :)

13. Femya

Femya Niet meer actief

Hi, daar ben ik weer na een druk weekend.

Allereerst Suzanne wat erg voor jullie, heel verdrietig! Een dikke knuffel voor je.

Charissie, Mnkep, MissE, Tante Mars en Kimoyra gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Welkom hier bij de septembermama's.

Ik heb al het idee voor een babykamertje in mijn hoofd, de gordijnen had ik al, mijn moeder is iets meer dan een jaar geleden overleden en toen ik nog thuis woonde had ik met haar stof voor gordijnen gekocht voor mijn slaapkamer. Dat was ongeveer 15 jaar geleden, we hebben ze nooit gemaakt, en ik wilde ze dan ook bewaren voor de babykamer. Een paar maanden geleden heb ik ze gemaakt en ze zijn creme met donkerblauwe ruitjes. Daar moeten we dus alles op aanpassen. Ik wil de muren bloesemwit maken en donkerblauw of donkerbruine vloerbedekking.
    De meubeltjes worden dan eiken of koloniaal, maar in elk geval bruin.
    Ik heb een heleboel classic Winnie the Pooh knuffels, dus wordt het een klassieke kamer voor een jongetje of meisje geschikt.

Vrijdagavond hebben we mijn zus en haar vrouw verteld dat we papa en mama worden, ik had een kaart gekocht met de tekst dat er een berichtje voor haar was, daar had ik het versje opgezet:
    Lieve zus & vrouw,
    Je kunt me nog niet zien,
    ik ben nog heel erg klein,
    maar ik ben wel erg blij,
    dat jullie mijn tantes zijn.
    Kusje

Ik had mijn zus wel een beetje om de tuin geleid door cadeautjes mee te nemen voor haar vrouw die jarig is geweest. Dus ze baalde toen ik haar een fles wijn gaf. Maar later gaven we de kaart en ik had ook muffins met roze en blauwe muisjes erop gegeven. Ze was ontzettend geroerd, ze omhelsde me meteen en vond het echt heel erg leuk! We zijn al tante van onze halfbroers, maar dit is voor haar wel echter zei ze. Het was echt leuk om haar reactie te zien :D

Gisteren heb ik het tegen mijn beste vriendinnetje gezegd, ze is 4 maanden zwanger en we hebben alletwee gehuild toen ik het zei. Heel lief!

Mijn vader en broers vertel ik het na de eerste echo, ik wil ze niet blij maken met de zwangerschap als er toch iets mis blijkt te zijn. Mijn vriend vind het wel spannend om tegen zijn ouders te zeggen, dus dat komt op zijn tijd, wrs ook na de eerste echo. Ze wonen in het buitenland, dus dat gaat zowiezo via de telefoon of pc.

Elegance ik heb ook steken in mijn liezen en soms ook ter hoogte van de eierstokken. Sosm heb ik het gevoel alsof mijn bm richting mijn bovenbenen aan het groeien is :(

Verder nog steeds last van mijn borsten, steeds meer eigenlijk en gisterenochtend de eerste keer boven de wcpot gehangen. Dat was meteen na het slikken van de vitaminepillen, dus die neem ik nu maar na het avondeten in. Af en toe komt de misselijkheid wel echt naar boven.

Zo beetje lang bericht geworden...

14. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hee Betty hou ik je aan:) mijn gel is op snik. had maar een mini tubetje. moet nu maar weer wachten. had van de week ook mijn eigen hartslag hihi 83 keer per minuut. beetje veel he;) ik hoor wel allemaal gerommel. jij ook?

15. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Zo meiden,

Lekker weekend gehad?
    Wij zijn momenteel druk in huis bezig, dus val nu echt om van de vermoeidheid.
    Barstte vanmorgen ineens in tranen uit omdat ik zo misselijk was....wat een emoties toch allemaal haha
    Nou slaap lekker, fijne week weer!

eertje

16. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Hoi!
    Ik kom me ook maar eens hier melden!
    Ik zat eerst bij augustus mamma's
    maar ben terug gezet bij de echo en hoor nu hier!
    Echo was super hartje klopte en was alwat te zien.
    Echo staat in album!
    groetjes slaapzak

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hey slaapzak,

wat gezellig dat je nu hier komt kletsen :)
    Wat een mooie echo meid, duidelijkte zien ook :)

Ik ga nu slapen, tot morgen dames, of ben ik nog de enige die weer eens niet kan slapen :(

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

**Afspraken van vandaag**

Miracles echo 9.45 uur

Joyce84 Intake VK

Siesje 1e echo

Schorpioen1972 Intake vk +1e echo

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

De andere meiden met een afspraak, heel veel succes vandaag!

Ik verwacht er niks meer van, heb sinds gistermiddag wat bloedverlies... het is nog wel oud bloed, heeft dus nog niet doorgezet, maar na de berichten van vorige week, zal het geen goed teken zijn...

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik denk dat ik het niet goed heb meegekregen vorige week, welke berichten van vorige week?

Jeetje denk je echt dat het is afgelopen dan? ik wens je iig heel veel sterkte meis... ->hug<-

Deel Deze Pagina