September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Iedereen met een afspraak vandaag: veel succes. Met name Miracles! Probeer positief te blijven totdat jou het tegendeel wordt bewezen, hoor!

2. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    @mircales ik duim hard dat het toch nog goed zit hoor

*duim duim duim*

De andere dames ook heel veel succes met de afspraken.

*denkt aan haar eigen afspraak die pasop 4 maart is pffff*

3. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

4. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Heej allemaal goede morgen.
    Nou ik heb me toch weer wat mee gemaakt.
    Klink misschien raar.
    ik had zo last van me (.)(.) en kijk er zo naar.Opeen knijpt me vriend er in.en er kwam gewoon al weer melk uit....
    Wat gaat dat snel.bij me vorige zoontje kwam het pas met 7 maanden opgang.fijne dag en werkse

5. Femya

Femya Niet meer actief

Heel veel succes allemaal! Ik duim voor goede berichten!

Miracles, ook voor jou hoop ik het beste meis! Ik zou het erg verdrietig vinden als het toch mis zou gaan, hele dikke knuffel voor jou. En ik ga heel hard duimen!

Minkep misschien omdat je borsten al eens melk hebben aangemaakt dat het al zo snel begint?

6. Femya

Femya Niet meer actief

Hi Slaapzak, leuk dat je hier komt, wanneer ben je nu uitgerekend?
    Mooie duidelijke echo zeg :D

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hoi meiden

ben al even niet meer hier geweest, schaam schaam.

Zie dat er behoorlijk wat meiden bij gekomen zijn, welkom en gefeliciteerd!

Helaas ook weer vlindertjes, sterkte voor jullie meiden!

Miracles ik hoop het beste voor je!

Meiden met afspraken voor vandaag, spannenddd!

8. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ja zou kunnen.
    ik schrok wel.Echt een teken dat me lichaam bezig is om zwanger te worden!
    leuk leuk.
    Kan niet wachten tot 12 februari mijn eerste echo!

9. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kimoyra en Slaapzek: gefeliciteerd en welkom!

Miracles: ik ben zoo benieuwd hoe het is gegaan. Ik duim al de hele ochtend voor je! Hoplijk is het toch goed allemaal....

Liefs

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Elegance das wel heel lief... hier zie ik dat nog niet zo. wel met de verkoudheid die ik nu heb.. Daar is hij dan wel weer heel bezorgt om...

@Twinkle wauw klinkt als een hele mooie kamer... En met een speciaal tintje...

@Dina1983 hier ligt nog wel een tube hoor.... Had er gelijk 2 bij besteld...Jep een hele hoop gerommel en pijn aan partner zijn oren, omdat ik moest hoesten ;)

@Miracles echo en en en goed nieuws meis...Ik hoop het zo...

@ Joyce84 veel plezier bij de vk

@ Siesje succes met de eerste echo....

@Schorpioen1972 plezier en succes meis...

@ slaapzak, welkom hier ook ;)

11. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Twinkle
    Ik ben 6 sept uit geteld.
    Ik moet zeggen en het zal wel vreemd klinken.
    Toen ik onze spook in beeld zag, zag die er zo vredig en tervreden uit. Zo gevoel kreeg ik dan he.
    En dat hartje was is zo iets mooi.
    Mijn vriend had het hartje eerder gezien dan dat die vrouw het vertelde haha.

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik kom helaas afscheid van jullie nemen...

Heb toch weer een miskraam, begin ondertussen ook meer bloed te verliezen...

Net hebben we beide bloed moeten laten prikken voor een chromosoom onderzoek, omdat ik op deze leeftijd toch op 3 maanden tijd, 2 keer een vmk heb gehad dan nu...

Meiden, ik wil jullie heel veel gezondheid en plezier wensen met jullie zwangerschap en dikke buikjes!

Liefs een verdrietige Miracles

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ach Miracles....wat een vreselijk nieuws. Het zullen donkere tijden zijn voor jullie en daarom wens ik je in de toekomst veel licht toe in jullie leven. Voor nu kan ik begrijpen, dat alle goede bedoelingen het verdriet moeilijk zullen verzachten. Er wordt aan jullie gedacht...

Veel Liefs
    Heleen

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Miracles neeeeee lieverd jees wat k zeg... ongelovelijk waarom weer... ik zit hier bijna te janken... het was je zo enorm gegunt..

Heel heel heel veel kracht voor jullie allebei...

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Miracles heel veel sterkte meid.

Wat betreft de inrichting van de kinderkamer denk goed na voordat je vloerbedekking neemt.
    Is het makkelijk schoon te krijgen als de kleine spuugt (want dat gaat gebeuren ;) ), krijg ik kleurverschil als ik er hard overheen moet poetsen enz enz.

Het zoontje van mijn vriendin was druk bezig zindelijk te worden en zei op een morgen dat hij even ging poepen. Het potje stond op zijn slaapkamer en tot nu toe ging hij er altijd met zijn kleren aan op zitten.
    Tot die keer hij zijn pyama en luier af had gedaan en echt ging poepen, alleen per ongeluk naast het potje.
    Vervolgens was hij zo trots op zichzelf dat hij echt gepoept had dat hij een ronde dansje is gaan doen. 8) :confused:
    Hij had mooi licht tapijt in zijn kamer, mijn vriendin is uren aan het boenen geweest maar het wilde er echt niet meer uit en nu ligt er laminaat :)

Ondertussen ben ik flink verkouden geworden, mijn buik doet gewoon zeer van het hoesten. Dus net maar eens even naar de apotheek gewandeld. Gelukkig mag je de hoestdrank van VSM gewoon hebben tijdens je zwangerschap en ik heb ook babyneusspray meegekregen die je ook gewoon mag gebruiken tijdens je zwangerschap.

Groetjes Anita

16. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey miracles:

wat een ontzettend K*Tnieuws zeg...ik weet niet zo goed wat te zeggen,ik kan je alleen heel veel sterkte wensen...ik weet waar je over praat...

wij hebben ook 2x in 3 mnd tijd nu inmiddels 4 vmk achter de rug...
    een troost uit zo'n chromosomenonderzoek kunnen ze een heleboel halen alleen duurt 't krijgen van de uitslag +/- 3mnd...dus
    bij ons kwam eruit dat we allebei helemaal gezond waren,da's op zich goed nieuws,maar waar het dan wel aan ligt weten ze dan weer niet...

ik hoop voor jullie dat alles goedkomt en nogmaals heel erg veel sterkte en zoek steun bij elkaar,want elke keer wordt een beetje moeiloijker...
    ik hoop voor jullie dat het geluk ook met jullie is...
    heel veel liefs en een knuffel van bieps

17. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Miracles
    aah bah! vind het heel erg voor je!
    Ik heb er geen worden voor.
    Veel sterkte met alles wat jullie tegen komen!
    veel liefs slaapzak

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @pluk he thanks meid.. ik weet wat het is nu verkouden zijn ( aha wat de heck laat die trut ook maar meelezen, ik moet mijn verhaal toch ergen kwijt kunnen..) hier was gister erg paniek omdat ik in een keer een enorme hoesbui kreeg die zich steeds opnieuw aankondigde. Ik voelde beneden alles samen trekken en knijpen..
    Ben ook enorm benauwd nu ( maar dat was ik voor de verkoudheid ook door de zwangerschap)
    Dus toch vanochtend maar even ha en verloskundige gebeld. Moet zo om half 3 naar de ha om longen te luistern.. Ben zo bang voor astma, dat is een famileikwaal en vroeger had ik al inspanings astma, gelukkig ben ik daarover heen gegroeit..

Het deed mij wel goed dat het energie te kort en het hoesten/benauwdheid neits met het vruchtje kan doen...

( lekker genieten he zusje dat ik ziekig ben...)

Nu maar hopen dat ik ook gewoon de hoestdrank kan halen ;)

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Bieps
    Hebben ze bij jou ook eens de schildklier uit gebereid bekeken. De tsh,T3 T4 en antistoffen?
    Want dat was bij de probleem. Ik kon niet zwanger raken en als er iets bevrucht werd dan groeide het niet en dan krijg je een miskraam.
    Goed dan heb ik een Auto-immuunziekten tegen mij schildklier.
    Maar je kan ook van buitenaf, door een virus wat aan je schildklier hebben.
    En dit komt heel vaak voor.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Betty hier ook hoor ben gewoon bang dat ik mijn kind eruit hoest :oops: , dus ik had al tegen Jan gezegd ik wacht dit weekend af en anders loop ik wel even langs de apotheek.
    Nu maar hopen dat het hoestdrankje gaat werken ;)

En wat betreft je zusje weet zeker dat die wel iets ergers kan maken van je verkoudheid. ;)

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina