Lieve Miracles, wat ontzettend verdrietig! Een hele dikke knuffel en veel sterkte meis. Ik denk aan je. Hopelijk vinden ze niets bijzonders en was het gewoon heel erg veel pech. Ik wens je het allerbeste toe en hoop dat je binnekort toch mag genieten van 9 maanden durende zwangerschap. Ik ben er verdrietig van. Liefs Twinkle
MIRACLES: Sjeee.. Wat moet je hier nou op zeggen?! Ik wens je zo ongelofelijk veel sterkte! Ik heb zelf een ma gehad en daarom nu ook wel extra gespannen. Toch denk ik ook.. Ben jong, waarom zou het 2x achter elkaar misgaan? Maar ja, naief eigenlijk. Meid, jij bent ook jong. Het gebeurt wel 2x... Echt heeeeeel veel sterkte! Een dikke knuffel voor jou! Doe rustig aan en neem je tijd!
DAMES DIE VANDAAG EEN ECHO HEBBEN: Heel veel succes! Spannend hè? Hopelijk hebben jullie goed nieuws! IEDEREEN: Hier merk ik echt sinds een dag of 5 dat ik toch kwaaltjes begin te krijgen. Moe, vlagen misselijk, héél emotioneel en zere tepels. Hoe is het verder met iedereen?
@miracles Oh meid wat erg ik wens jullie heel veel sterkte toe en dat het vlug weer raak mag zijn en je een super zwangerschap mag krijgen. @alina21 ik heb behalve moeheid gelukkig niks maar aan de andere kant vind ik dit ook wel jammer voel me niet echt zwanger zeg maar ... maar als het zo wordt als bij me zoontje voel ik me de hele zwangerschap super
Hé NADINE, ik had tot ik 6 weken was dus ook nergens last van! Kan bij jou nog komen! Vind het niet heel erg, hoor. Hoort erbij! Hoe oud is je zoontje?
@plukNiet alleen mijn kindje uit hoesten, maar gewoon mijn hele baarmoeder... Het is niet normaal zoals ik alles voel trekken enzo... Werkt de hoestdrank al?
Heej, daar ben ik weer, was gezellig bij de vk, had dezelfde als die me bij de bevalling van mano heeft begeleid, nou ja niet echt want het was in het ziekenhuis ,maar ze is nog even langs geweedt in het ziekenhuis en daarna heeft ze de hielprik gedaan, had mano ook even meegenomen, dus was wel leuk De praktijk heeft 6 verloskundigen dus het ws niet zeker of ik haar zou krijgen Nou en net ff gebeld voor de echo maar kan toch pas met 11 weken terecht, en dat was al eerder want ze wilde me eigenlijk pas in maart laten komen, maar ja niks aan te doen het voelt nog steeds goed, dus heb er alle vertrouwen in. De echodatum is 25-02-2009 om 13.30. Zo hoe gaat het evrder met iedereen? ben een tijdje niet geweest,maar ik had ook geen fut, is vandaag alweer wat beter. _________________
@ miracles, veel sterkte meid. @ iedereen die vandaag een echo heeft, veel succes en plezier natuurlijk
Goed te lezen dat je afspraak super was... leuk joh dezelfde vk.. Hopen dat zij jou ook blijft begleiden
@ Betty, ik krijg ze allemaal een keertje, maar ken ze ook allemaal hoor, vond het alleen wel grappig dat ik nu precies haar had
Hij is 7 wordt in aug 8. hij weet nog niet dat hij een brusje krijgt wil ik nog even mee wachten kijken hoe hij reageert. groetjes
NADINE: Dat is leuk! Haha! Echt nog een verrassing dus! Oeehh.. Wat zou hij er inderdaad van vinden?! Leuk! JOYCE: Gelukkig heb je een goede intake gehad! Jammer dat je tot de 11e week moet wachten met de echo. Ondanks je mk... Maar ja, gelukkig voelt het goed meid! BETTY BOOP: Beterschap! Heb het 1,5 week geleden gehad.. Wat voel je je dan rot..
Betty ik kuch nog steeds hoor maar denk ook niet dat je al veel verschil zult merken bij de eerste 10 ml. Groetjes Anita
Hey mama s, Nou net terug van de vk, moest met volle blaas- hellup wat is het lastig niet te gaan plassen als je zo nodig moet! Affijn, kort gesprek gehad, rond de 10 weken een uitgebreider, dan wordt ook bloed geprikt, bloeddruk gemeten etc. Vadaag dus wel een echo; ze kon nog geen hartje zien kloppen, maar wel zag ze een klein vruchtje, van 6 mm wat idd overeenkomt met de duur van mijn zwangerschap. Omdat ik in het verleden een mk heb gehad van de 2ling, mag ik nu 9 feb, terug voor een 2e echo; dan moet het hartje kloppend te zien zijn. Even afwachten dus... Dikke kus, Jose