Hahaha nou ja op zich is aanmelden niet het probleem toch? En ach de vorige keer heb ik ook 2 weken kunnen geven, heb ik voor mijn eigen pregnyl gezorgt
Ik las hier dat je niet met MvM mee kunt doen als je een bloedtransfusie hebt gehad? Wie weet waarom dat zo is? Ik heb namelijk bij de bevalling van Jesper een transfusie gehad. Niet normaal meer hoeveel jullie kletsen, daar heb ik helaas geen tijd voor met een rondkruipende (loopt nog niet los haha) dreumes.
Ik denk dat het te maken heeft met ziektes je mag ook geen bloeddonor zijn als je ooit een transfusie hebt gehad... Hahaha nou nu heb ik wel evne tijd om zoveel te kletsen, maar morgne ben ik ook lekker aan het werk hoor
Aanmelden is niet zo moeilijk nee, maar het feit dat je dan toch maar mee doet. Humor heb je wel in ieder geval
Nou ja ik heb natuurlijk als geen ander de andere mvm nodig gehad met 4 iui's en 1 ivf dus tja het is echt een kleine moeite... Humor heb ik ooik, maar ik kan ook heel zereneus zijn hoor als het moet
Dat heb ik gemerkt in de pb's ja En dit bedoel ik serieus. Ik ga nu ff weg. Moet nog was ophangen, eten koken, en vast nog tienduizend andere dingen. Kom straks tussendoor wel weer ff spieken. Knuffels van mij
Hallo allemaaaaaaaaaaaaal...... Ik ben weer thuis en stikversleten. Vanmiddag rond 13uur viel ik haast in slaap op mijn werk zeg. En gegeten en gedronken dat ik heb vandaag, ik leek wel een hol vat hahahaha. Nog wat gemist hier?
Ikke is ook even eten... Hier ook vandaag veel gegeten wel kleine beetjes, maar toch... Maar moe ben ik niet, ik bruis juist gek he
Dat was ik die dat zei. Niet zozeer omdat je dan een ziekte hebt, maar omdat je dan bepaalde antistoffen in je bloed KAN hebben. Je valt in een soort van risicogroep. Dat wil niet zeggen dat je bloed niet goed wat je gekregen hebt, maar uit voorzorg mag je dan niet meedoen. Ik heb trouwens paar jaar geleden 2 zakken bloed gekregen omdat ze bij een simpele galblaasoperatie mijn slagader geraakt hadden... Vind het wel gezellig dat hier zoveel gekletst wordt! Ik hoop dat de sfeer hier leuk en gezellig blijft (helaas heb ik bij de juli2007 mama heel veel ellende en geruzie meegemaakt...) Ik heb ook veel testen gedaan hoor, ondanks dat dit de 2e zwangerschap is. Even een 'vies' vraagje...hebben jullie ook zoveel last van afscheiding? had ik toen bij Ruben ook en nu weer. En ook mijn stoelgang is nogal hyperactief...
Gaaf shirt Tantan, ik heb er gisteren ook 1 besteld bij simply colours. Hoera, ik word grote broer komt er op. Ben benieuwd hoe hij het zal vinden.
Mijn stoelgang verloop ook uitermate goed Tantan, gelukkig want ik lees ook regelmatig dat het juist het tegengestelde kan zijn. Tot vandaag (NOD) verloor ik helemaal geen druppel afscheiding maar op mn werk vandaag schrok ik even, voelde zo wat lopen zeg maar en was bang dat het bloed was aangezien ik vandaag eigenlijk ongie moest worden. Gelukkig bleek het gewoon wit/waterig te zijn. Lekker praatje he zo onder etenstijd
hahaha nou tussen het werken door kan ik ooik slachtoffer spellen hoor @Tantan Thanks voor het antwoord over de antilichamen nooit bij nagedacht klinkt heel logisch.... We gaan hier geen ruzie maken hoor... ik heb al genoeg ruzie om mij heen en daar hou ik niet van.... Ik heb alleen heel vieze witte afscheiding van de progestron balletjes die ik neem ivm de ivf... @das schrikken op je werk "iets voelen" gelukkig niets mis... Mijn stoelgang is gelukkig juist beter nu... Ik ben even werken tot straks...
Hihi ja hè? Wil je niet ontmoedigen hoor , maar mijn stoelgang werd tijdens het 2e trimester van mijn vorige zwangerschap in zijn achteruit gezet , met als gevolg van die heerlijke aardbeien (oftewel aambeien). Had het nog niet echt vermeld maar wel al in de lijst gezet, ik mag 12 januari naar de mutsenprutser (lees gynaecologe), krijg dan ook meteen mijn 1e echo!