Nee 10 min na de eerste slok is ook wel heel snel om te zien of het werkt Hier heb ik net giga benauwd even een douche genomen, als ze longen gaat luisteren staat het niet zo netjes he om niet gewassen te komen hahahaha... @schorpioen1972 das mooi op schema hoor 6 mm.. Met 6 weken en 4 dagen was ons vruchtje net iets onder de 5 mm. Jouw baby heeft vast eerst een groeispeurt gemaakt en daarna kracht voor het hartje Gefeli met de mooie echo..
@ Alina, ja dat is wel balen, maar ja ik kan het dan wel weer duidelijker zien he, das dan wel weer een voordeel. Hoe gaat het verder met jou meid ?
ff een vraagje hoe kan het dat er zo veel van jullie al zo vroeg een echo of een afspraak bij de vk hebben? ik heb mijn eerste intake met 10 wkn en dan wordt ook een afspraak voor de echo gemaakt? bij mijn zoon was dat ook zo.
Nou hier heb ik een eerdere echo gehad omdat we 2 mk's en een bbz hebben gehad.. Vele hier hebben helaas ook wat mee gemaakt waardoor ze een medice indicatie hebben. Verder heb ik ook gevraagd voor de prenatale onderzoeken..
DAt komt omdat hier toch redelijk veel dames zijn die eerder een miskraam hebben gehad en dan krijg je vaak vroeger een echo. Groetjes Anita
oke dat iemand waar het helaas als eens (of meerdere keren) is misgegaan kan ik me voorstellen dat daar de controle sneller is maar tis net alsof ik de enige ben die zo laat pas naar de vk hoef :s kan ook aan mij liggen wil gewoon me beebje zien hahahaha
Nee er zijn er wel meer hoor.. kijk maar op de afspraken lijst er zijn er die pas in maart hun eerste afspraken hebben...
@slaapzak; welkom hier! @meiden met de afspraken vandaag; veel succes en plezier @Miracles; jeetje meid wat een verdriet. Heel veel sterkte. @Betty; als het goed is zit je nu bijna bij de huisarts. Ben benieuwd. Vervelend hoor die verkoudheid. @Nadine; ik ga ook pas met ruim 10 weken naar de verloskundige. Het leek in het begin ook nog zo ver weg, maar geloof me, de tijd gaat snel.
Wat leuk dat je zo reageert Betty Boop op de babykamer die ik in mijn hoofd heb. Hopelijk wordt het ook wat, de kamertjes die ik tot nu toe heb gezien (die ik leuk vind) zijn 1500 euro en dat vind ik net een beetje te duur eigenlijk... Heel veel beterschap Betty Boop, hopelijk is het niet iets wat met astma te maken heeft. Succes vanmiddag! Leuk Slaapzak dat je kleintje er zo vredig uit zag op de echo, lijkt me helemaal super om te zien! Nog iets meer dan een weekje wachten en dan mag ik ook. Oh 6 sept, dat kan dus makkelijk 9-9-09 worden... Mag ik vragen wat ze gedaan hebben zodat je toch zwanger bent? Met medicatie? Pluk je hebt gelijk met de vloerbedekking, maar ik vind het wel fijn als het een warme zachte vloer is, we hebben door het hele huis verder laminaat liggen. Ik ga wel opletten met de kleur enzo. En als het niet zo'n dure vloerbedekking is, vind ik het niet zo erg als het vies wordt. Dan halen we het eruit en leggen we er nieuwe in. Beterschap met je verkoudheid, vervelend zeg! Bieps hoe gaat het nu met je? Alina hier ook last van kwaaltjes hoor. Gek he?! Voel je je wel meteen zwanger, het heeft z'n voordelen... Joyce fijn dat het gezellig was bij de vk, wat leuk dat je haar weer tegenkwam. Spannend Nadine om het tegen je zoontje te zeggen straks, weet je al wanneer je het wil zeggen? Fijn Schorpioen dat je echo goed ging in elk geval was het kleintje goed gegroeid, nu nog even afwachten tot 9 februari dus.
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden... Ben erg verdrietig op het moment, maar ondanks dat ben ik blij dat die onzekerheid weg is...
@miracles, jeetje meis, het is dus echt misgegaan, heel veel sterkte, Hoop dat ze jullie met de onderzoeken gauw op de goede weg kunnen helpen en dat je gauw weer zwanger bent en dat het dan maar goed mag gaan, na 9 mnd een gezond volgroeid kindje! dikke knuf meid! @meiden met echo, hoe was het?! @schorpioen, spannend meid, 9 feb! al wel een goed teken dat het vruchtzakje goed 'op maat' is! Liefs humm
Neem maar goed de tijd voor jezelf lieverd. Hopelijk heb je veel steun van mensen om je heen en kom af en toe even je verdriet van je afschrijven als dat je goed doet. Heel veel sterkte. *knuffel*
Humm ik zag dat je 25 sept bent uitgerekend, ik een dag later, hoe kan het dat onze banners gelijk lopen? Zou het aan de site liggen waar je je banner maakt? edit: ik heb mijn gegevens bij jouw ticker ingevuld en kom inderdaad op 5 weken en 2 dagen uit.
Hoi meiden, Ook al een poos niks van me laten horen. Had er even geen puf voor. Voel me verder prima, behalve dat ik wat moe ben elke keer.. @Miracles: wat ontzettend sneu voor je.. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent! Sterkte meid.
ik heb op dit forum mijn uitgerekende datum berekend via de calculator, had deze ronde een cyclus van 29 dagen, misschien heb jij een andere cyclus? ik kom dan met een cyclus van 29 dagen en eerste dag laatse menstruatie uit op 25 sept, misschien heb jij een andere cyclus, of andere dag van je laatste menstruatie als jij bij de calculator je gegevens invult waar kom jij dan uit? liefs humm
Ik kom uit bij 26 september, maar de site waar ik mijn ticker heb gemaakt berekent dan dat ik nu ook 5 weken 3 dagen zwanger ben net als jij. Nou ja, ik moet nog eerst een echo laten maken, dus wie weet komt er dan een andere datum uit... Liefs
Uitslag van het HCG onderzoek: alles is OK! De concentratie zwangerschapshormoon was ten opzochte van vrijdagmiddag enorm gestegen (bijna verdubbeld..van 11.000 naar 19.233), dus , om met de woorden te spreken van de dame die ik aan de lijn had: "het zit goed!" Had vanmiddag al een flauw vermoeden..voel me vandaag niet alleen nog misselijk in de ochtend :sick: Volgende spannende moment: vrijdag 6 februari..de eerste officiële echo.
Hoi hoi dames.. schorpioen.....balen dat je nog geen hartje zag kloppen, ik moet as do voor een vag echo, dan ben ik 6w3d en ik hoopte eigenlijk op een hartje, ik d8 dat is het toch de tijd dat het hartje klopt, las op het forum dat bij sommige precies op 6w al hartje zagen kloppen.....! vreemd.....toch verschillend dan. Miracles...ik wens je ontzettend veel sterkte toe, hopelijk zo snel mogelijk weer zwanger en dat het dan goed gaat. sterkte meid! Bettyboop....ik heb nu al, wat zal ik zeggen, zekers 8 tot 9 weken longontsteking, vreselijke hoestbuien gehad, gelukkig nu minder, en benauwd, dat nu nog. al 2 kuurtjes achter de rug maar het wilniet opschieten, woensdag weer naar de hu! was ook bang dat het kwaad kan voor mijn kleintje! hummie...hoe gaat ie met je? Idd wat twinkle zegt wel vreemd van die banners! andere dames veel geluk!