September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @vlindertje85 welkom meis, en super gefeli... we hebben hier een lijst die op een aparte site staat ( zie mijn onderschrift.) wil je er op dan moet je mij even pben met datum leeftijd en hoeveelste kindje...)

Volgens mij kun je de ha het beste zo snel mogelijk op de hoogte stellen ivm als er iets gebeurd waar medicijnen vooruit geschreven moet worden.

De eerste echo heeft te maken met of je de prenatale onderzoeken wil...

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @hellen, pffff dacht ff onee toch wat aan de hand?! zat met ingehouden adem te lezen je verhaal, gelukkig goed dus! :D nu nogover 2 weken een hartje zien tikken! ;)

@vlindertje, gefeliciteerd meid! je hoeft tegenwoordig niet meer naar je HA, je mag gelijk een VK bellen om je te melden voor je eerste afspraak. Je kan wel je HA op de hoogte stellen van je zwangerschap ivm eventueel medicijngebruik. Een echo krijg je tussen week 8 en 12, dat varieert, de een kan en mag al met 8 weken een echo laten maken anderen met pas met 12 weken (ligt eraan wanneer plek, en of er een indicatie is om eerder te komen bv) tenzij je een MK hebt gehad oid dan mag je vaak al iets eerder komen zo rond de 6 weken. Geniet lekker va je zwangerschap!

liefs humm

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo allemaal!
    Ik merk dat het werken erin hakt! Phoe he! Op mijn vrije dag zal ik wat meer meekletsten!

@miracles: Hele dikke knuffel voor jou! Wat naar nou!

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @minkep; 30 september, en jij?

@Elegance; Ik heb ook het gevoel alsof m'n broeken strak zitten hoor, al is dat niet zo, het drukt zo op je buik, heel vervelend, heb ook geen riem meer om.

Liefs

5. Claudiaatje

3 apr 2008
    15
    0
    0
    Hoi meiden, ik geloof dat ik mij hier ook mag melden :D ! Heb op 13/01 positef getest en ben dus ook in sept uitgerekend! Leuk leuk leuk!
    Heb nog niet alles bijgelezen, want ben ziekjes thuis :(
    Ga nu dus ook weer mijn bedje in :( ? lees later wel bij, leuk om zo ervaringen te lezen en hopelijk mee te kunnen kletsen ;) !
    Liefs Claudia

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @miracles heel veel sterkte meid, geen woorden voor vreselijk.

@claudiaatje en vlindertje welkom en van harte natuurlijk!

Jullie kletsen zoveel kan bijna niet bijlezen :)
    Nou bij mij zitten de broeken ook al niet lekker meer, heb vaak een legging aan nou dat zit wel lekker.
    Kan niet wachten tot de 1e echo duurt nog even helaas, volhouden.

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @claudiaatje, gefeliciteerd! welkom, en geniet van je zwangerschap! :D

@miracles, trek je het een beetje meid? nog een x dikke knuf meid

@siesje, de echo, hoe was het vandaag?!

oja meiden, ik heb me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders, zal van de week wel gebeld worden voor een afspraak.... en
    we hebben het tegen onze ouders verteld! :D ze waren blij verrast, zo leuk die reacties! voor ons ook een soort van ontlading want we waren erg benieuwd en vonden het leuk maar ook wel een beetje spannend om te vertellen, tenslotte ons eerste wondertje, en voor zijn ouders ook 1e kleinkind. Maar het was erg leuk! na de echo vertellen we het de rest. ;) (tot die tijd hopen en duimen dat alles goed is!)

En, mijn buikje is nog niet echt dikker dan normaal maar heb me net ook maar weer in een joggingbroek gehesen, zit toch heerlijk, fijner dan een spijkerbroek merk ik al wel.... ;) Voor de rest voel ik me nog steeds super! weinig 'kwaaltjes' :)

liefs humm

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Claudiaatje he meis welkom en super gefeli... We hebben hier een aparte website met een lijst.meld je even bij mij ( via pb) met datum, leeftijd en hoeveelste kindje

9. ik ben 15 september 2009 uitgerekend van mijn 2de kindje

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @jolanda19842 welkom hier en super gefeli. Stuur je mij een pbtje als je op de lijst wilt?

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik gaat lekker pitten.. die verkoudheid hakt erin...

Omdat ik niet zovroeg oop ben hier vast

De afspraken voor morgen:
    Mamadeluxe Intake VK
    Chrizzzy1e echo
    Elfje81 1e echo
    Siesje Intake

Succes allemaal...

Trust

12. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo meiden,

Zo word wat afgekletst hier! :D
    Ga ook niet overal op reageren hoor ;)

@Miracles, echt k*t meid, hoop echt dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt over je eigen lijf! Dit is natuurlijk niks zo!

@de rest :D Volgens mij gaat het iedereen redelijk goed af he momenteel!
    Goed om te merken!
    Hier blijven de klachten ook heerlijk door kabbelen, ben momenteel ook behoorlijk verkouden en dat begint me nu toch wel langzaam de kop te kosten....ben echt moeee!
    Verder heb ik ook meer last van benauwdheid....vooral ineens als ik een trap oploop ofzo! Heel maf. (afgezien van de logica rondom de verkoudheid natuurlijk...maar dit voelt anders ;) )

Nou slaap lekker alvast.....weer op naar een nieuwe zwangere dag :)

Liefs Eertje

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee nieuwe zwangeren..welkom hier! Zoals je ziet: er wordt heel wat afgekletst !

14. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Goedemorgen(nouja goede)

ff egoberichtje

Ik denk dat het bij mij mis gaat had gister avond beetje bloedverlies en ik sta net op loop maar mijn zoon zijn kamer en toen naar de badkamer vers bloed verlies.

Zat ik daar huilend op het toilet. en me zoontje mama wat is. pffff ben hem na school toch een verklaring schuldig kga zo de vk bellen en ikmoet nog de hele dag werken.....
    bah heb meer zin de hele dag te huilen.

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @alle nieuwe meiden welkom

@Nadine niet iedereen met bloedverlies heeft een miskraam hé..

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Eertje ik ben ook verkouden :(

Ik heb toch maar 2 positiebroeken besteld aangezien de rest gewoon pijn begint te doen en in huis loop ik al de hele avond in pyama of joggingsbroek :D

en gisteren ook een meegroeibh gekocht wat voelt dat dan goed zeg..

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Nadine; mijn duimen draaien op volle toeren meis.

@jolanda en claudia; welkom hier.

Ik heb ook al wat positiebroeken gekocht hoor. En op mijn vrije dag en weekends heb ik die lekker aan, zit toch wel veel beter. En ik moest inderdaad ook nieuwe bh's kopen, ze zijn al 1 maat gegroeid.

Meiden met afspraken vandaag; veel succes en plezier

18. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Nou mijn broeken zitten me ook niet.
    Als ik me skinny aan heb past die wel maar heel snel krijg ik ongi pijnen. Ik kan het gewoon niet verdragen.
    Ik heb nu broeken 1 of 2 maten groter gekocht in de hoop dat ik nog 4 weken er mee kan doen.
    Ik heb echt een buikje, wel darmen onder bij de schaambeen bol.
    Maar ja, laatst vroeg iemand hoe ik me voelde.
    Nou heel eerlijk vaker slecht dan goed.
    Ik hoop echt dat dit weg trekt bleh...
    En dat er vrouwen zijn die wel 8 keer zwanger zijn...
    Maar bij mij is zwanger zijn net iets pittiger, moet ik ook niet vergeten.
    Maar ben wel blij als ik me mirgraine tabletten mag in nemen. en me lichaam weer terug heb.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik ben héél blij dat ik veel stretchbroeken heb :) En bij sommigen moet het knoopje even open staan..want dat zit echt niet lekker meer. Maar dat is in mijn geval vooral mijn heel erg drukke darmen. Want van een zwangere buik kan dat nog niet zijn. 's Avonds schiet ik dus ook in een heel comfortabel en ruimzittend huispak. Wel zo lekker. Ik heb het ook og steeds erg koud 's avonds, dus daar kan ik lekker in cocoonen.

Ben sinds gister ook écht misselijk. En niet alleen in de ochtend :( Gistermiddag was ik echt blééééh. Dan eet je wat, jullie kennen dat "borende hongergevoel"vast ook wel en denk je..ja lekker. En dan heb ik het op en word ik misselijk. Ieuw. Maar goed. Het hoort erbij. Vervelender is dat mijn prikkelbare darm echt vreselijk tekeer gaat. Ik heb veel darmkramp en sinds een dag of wat juist heel veel diarree. Dat is echt niet fijn en verhoogt de misselijkheidsklachten alleen maar.

Als het zo blijft gaan of nog een tandje erger wordt..zal ik het binnenkort toch echt openbaar moetne maken op mijn werk, want die zijn ook niet gek. (Nu weten alleen een paar heel naaste collega's het...omdat ik al een paar keer naar het ziekenhuis moest).

Wanneer vertellen jullie het, denk je?

20. hiske

hiske Lid

22 dec 2008
    27
    0
    0
    Hallo september dames,
    Graag kom ik jullie groep versterken! Wij verwachten ons kleintje ook in september. Een hele spannende tijd, kan er niet genoeg over lezen.
    Hier staan al zoveel berichten, kan ik onmogelijk allemaal lezen. Ik start vanaf deze pagina;)
    Iedereen veel plezier, geniet van jullie zwangerschap!

Deel Deze Pagina