Dat weet ik maar je schrikt je toch een hoedje hoor heb op het moment alleen nog oud bloed dus hoop dat dat een goed teken is.
Goeiemorgen meiden! Welkom voor de nieuwe meiden! @Nadine meid, ik hoop dat alles toch nog goed is... {{{KNUF}}}
@ Naiobi, pas 25 februari, kon niet eerder, maar ja ben er wel blij mee, kan wel wachten nu hoor Want het voelt goed, dus ben er bijna zeker van, dat ik dan mijn kleine babytje vrolijk rond zie spartelen En voor jou nog ff wachten he ? Je kan pas een afsrpaak maken op de 5e toch ?
Bedankt voor het warme welkom, kan volgens mij de hele dag hier gaan zitten snuffelen, maar moeten helaas weg zo... Nieuwe meubels shoppen, ook leuk! Hopelijk tot gauw! Liefs
@eertje de benauwdheid is dus helaas het heersende virus... Hier is het echt niet normaal, ik hoef alleen maar naar beneden te lopen en ik loop 5min te hijgen en te hoesten niet normaal... Gelukkig gaat het vanochtend ietsjes beter... @Nadine29 ach nee he meid toch.. das balen... maar het hoeft niets te betekkenen he.... Hou moed hoor... @Naiobi hier gister even naar de ha mijn eerste positiebroek aangehad... zit wel veel beterder, maar ook niet echt super.. Ik denk dat ik maar een paar broeken maatje 40 koop. Net iets ruimer, maar niet zoals een positiebroek... @slaapzak wat maakt jouw zwangerschap dan zo heftig? @hiske welkom hier en super gefeli... We hebben hier een lijst op een aparte site ( zie mijn onderschrift) als je er op wilt moet je mij even pben met je datum, hoeveelste kindje en je leeftijd.. Thanks....
Nou dat virus heeft hier ook toegeslagen hoor, men ik hou geen energie meer over. Gelukkig heeft Kylian vandaag besloten dat hij best alleen in de achtertuin durft te spelen zolang de buitendeur maar open blijft , scheelt mama weer ruim een halfuur blauwbekken buiten. En net mocht hij een banaantje snijden voor mama (zelf lust hij het niet maar ja snijden is toch heel stoer). En dan mag ik nog niet eens klagen want Kylian slaapt tegenwoordig makkelijk tot 8.30 of nog langer door. Groetje sAnita
Claudiaatje en Hiske: GEFELICITEERD! En welkom. Een goede, fijne en leuke zwangerschap toegewenst! Liefs
@Nadine; Dat is schrikken zeg, ik hoop dat het gewoon goed zit en dat het onschuldig bloedverlies is.. sterkte meid.
Hallo, ik meld me ook bij de september mama's. Ik ben in verwachting van ons tweede kindje. We hebben al een dochter die in maart twee wordt. Deze zwangerschap is voor ons heel erg spannend. Ik ben in oktober bevallen met bijna 18 weken toen bij een gewone controle bij de verloskundige bleek dat ons kindje overleden was. Heel heftig en extra spannend dus. Ik zal proberen het hier een beetje bij te houden maar ik heb al een paar dagen meegelezen en jullie gaan wel heel snel Oh, en donderdagmiddag krijgen we een echo in het ziekenhuis! Ben heel erg benieuwd.
Succes allemaal dames! Ik duim voor mooie echo's en leuke afspraken! Welkom Vlindertje, Claudiaatje, Jolanda,Hiske en Annelies! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Annelies heftig hoor, ik hoop dat je een beetje van je zwangerschap kunt genieten nu. Ben je afgelopen oktober bevallen? Dan ben je wel weer snel zwanger, meid ik hoop dat je een geweldige zwangerschap hebt. En een dikke knuffel voor het verlies van je eerste kindje. Veel succes donderdag. Edit: Ik zie dat je ook nog een dochtertje hebt, fijn dat je wel een goede zwangerschap hebt doorgemaakt. Nadine, veel sterkte, maar zoals iemand al schreef het hoeft niet meteen een miskraam te betekenen he?! Dikke knuffel voor de onzekerheid. Die 1500 euro bedoelde ik alleen de meubeltjes mee, ik had een heel leuk kamertje gezien, als je op de link klikt zie je welke ik bedoel: http://www.babyhuyswebshop.nl/babykamer-havanna-koloniaal-p-1325.html Bij Prenatal is deze zelfs 1757 euro en op een andere site zag ik hem iets goedkoper, maar dan nog veel te veel geld vind ik voor wat meubeltjes. Dat lijkt me echt het probleem, we hebben hier geld voor, maar je bent zo geneigd om maar te kopen wat je mooi vind, ik ga eerst een budget maken van wat we uit willen geven, voor je het weet ben je weet ik hoe veel geld kwijt. Ik ben ook zo kortademig ineens en bij mij komt dat niet door de verkoudheid, die is ongeveer over.
Betty Boop wil je dat iemand meehelpt met de lijst bijhouden? Anders wil ik je ook wel meehelpen hoor, of als iemand anders zich geroepen voelt...
Wat veroorzaakt de ziekte van Hashimoto? De oorzaak is een autoimmuun ziekte, dat wil zeggen een aandoening, waarbij ons eigen afweersysteem zich richt tegen lichaamseigen cellen, in dit geval de schildkliercellen, waardoor deze cellen kapot gaan en de schildklier geleidelijk langzamer gaat werken en steeds minder schildklierhormoon maakt. Dit is een zeer langzaam verlopend proces, zodat er meestal heel geleidelijk steeds meer klachten ontstaan naarmate de schildklier minder hormoon uitscheidt. Het is niet duidelijk waarom ons afweersysteem zich tegen de schildkliercellen richt. Het is wel bekend dat dit vaker voorkomt bij mensen met een bepaalde erfelijke aanleg en met andere auto-immuunziekten in de familie. Hier ben ik moet ik nog van herstellen. Ben in November pas goed ingesteld en gelijk zwanger. Ziekte van Hashimoto en zwangerschap de zwangerschap neemt de behoefte aan schildklierhormoon vaak met 25-50% toe en moet de dosis schildklierhormoon vrijwel altijd verhoogd worden. Dit is van groot belang omdat het ongeboren kind met name de eerste 20-25 weken van de zwangerschap voor zijn schildklier-hormoonvoorziening afhankelijk is van de passage van schildklierhormoon van de moeder over de placenta. Het ongeboren kind heeft schildklierhormoon met name nodig voor zijn hersenontwikkeling. Het is daarom erg belangrijk dat u, zodra u denkt zwanger te zijn, dit bevestigt met een zwangerschapstest, en als deze positief is meteen de schildklierfunktie laat bepalen. Dit kunt u laten doen bij de huisarts of bij onze polikliniek. Tijdens de zwangerschap dient elke 6 weken de schildklierfunktie gecontroleerd te worden en de thyrax dosering aangepast te worden op geleide van de bloeduitslagen. Direct na de bevalling kunt u de dosis levothyroxine weer terugbrengen tot de dosis die u voor de zwangerschap had. en is dit een vrij simple uit leg. mijn schildklier werkte dus niet. En schijnbaar heb ik dit aan vanaf 1999.
@Annelies; welkom hier en ik wens je een voorspoedige zwangerschap. Heftig hoor meis wat je al hebt meegemaakt. @slaapzak; weet je sinds kort dat je dit hebt? Sorry misschien heb je het eerder verteld, maar heb ik even wat gemist. Je word nu dus goed in de gaten gehouden?