He dames hebben we er al bij na gedacht wat voor kindje we volgens de sterren krijgen?/ Een chinese os en een westerse maagd/ weegschaal.. Het enige wat mij niet aanspreekt van een vermoedelijke maagden kindje is dat maagden niet echt goed eten... Ze zijn heel kieskeurig met eten.. Ik ken het van mijn neef die nu 35 is en die eet in een restaurant alleen een kindermenu.... maar verder lijken het volgens de sterren een heel vredig en bedachtzaam kindje....
Ik had al wel heel even gekeken naar het sterrenbeeld ja, maar verder niet in verdiept. Leuk dat je het verteld. En over je neef tja................................
een echte maagd dus Ik heb me er al een tijdje in verdiept en ik geloof dat ons kindje meer een papa dan een maam kindje word ( os werkt beter met een rat en de leeuw begrijpt de maagd.. Ik ben boogschutter en een konijn en eigenlijk kom ik niet eens voor in de ogen van de maagd ) Ach het is een idee en het staat neit vast vind ik.. Maar ik geloof wel dat het bepaalde invloed kan hebben zeg maar... Vaak zie je bv dat hoog zomer kindjes vaak een rommelig dag/nachtritme hebben en niet goed tegen de donkere tijden kunnen... Dat soort kleine dingetjes.. ik geloof niet dat iemand echt voor 100% zo is als de astroligie beweerd... Alles past bij iedereen als je het op een bepaalde manier bekijkt...
dan worden mijn kindje en ik dikke mik. Ik ben een leeuw en als ik dit lees begrijpen een leeuw en een maagd elkaar dus goed. Haha. met z'n tweeen tegen papa, die steenbok is.
daar ben ik weer, Zal ik maar vertellen dat ik in slaap gevallen was nadat ik alles teruggelezen had.. Hebben jullie dat ook zo erg? Heb het idee dat ik al dagen aan het stappen ben en in geen weken meer heb uitgeslapen... k hoor net op het nieuws dat een vrouw een 8 ling is geboren! ppffff zou die vrouw ook zo moe zijn? Hoe het op mijn werk was.. Ja echt ge-wel-dig! het wordt wrs toch meer werken dan 32 uur, maar het is zoooo leuk.... het is geen reguliere pleegzorg, maar intensieve Ben helemaal happy ervan ook al breng ik meer tijd in mijn auto rond Er werd iig niet gerookt op de werkvloer, geen mensen liepen er weg uit de vergadering, ik bedoel, dit zag er allemaal heel normaal uit ipv die andere 2 werkplekken Ik ben nu ik heb geslapen ook weer alle namen van iedereen vergeten :S Ik denk dat dat een van de kwaaltjes is die samen met de moeheid de overheid hebben XD Ik heb ook nog af en toe en druk in mijn onderbuik.. soms een steekje links dan weer rechts... Niet alleen de hormonen, maar ook de onzekerheid voelen als een rollercoaster.. Ben ook nog erg gefocused als ik naar de toilet ga om geen bloed te zijn, herkennen jullie dat ook of ben ik nu echt te erg? Had ik jullie nieuwe zwangeren al verwelkomt? ik bedoel daar gaan we weeer XD Ik denk dat ik eens op ok ga drukken, ben weer kwijt wat ik wilde typen pff... sorry he :S
@Babijtje hahaha daar zie je nu al naar uit? Hier liggen er nog precies 8 in de vriezer dus wie weet ooit n
@Elegance; fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk. Heerlijk. En die steekjes enzo en als je naar het toilet gaat kijken of er geen bloed zit, dat heb ik ook hoor! Niet continu maar wel regelmatig. Net even heeeeeeeeeeeerlijk gebadderd. En nu ga ik mijn bedje in, nog ff lekker boekje lezen. Morgen ga ik weer naar mijn vriendin toe die vorige week bevallen is, lekker knuffelen met de kleine. tot morgenavond. oja, en voor degene die morgen afspraken hebben; veel succes en plezier
Miracles, wat vreselijk zeg! Ik had zó voor je gehoopt dat alles goed zou zijn. Ik wens je veel kracht en sterkte de komende tijd. Nadine, hopelijk stelt het bloedverlies niets voor. Deze en volgende week zal voor jou iig wel lang duren.. Veel plezier met het weekendje weg, lekker afleiding. Slaapzak, heftige ziekte hoor.. Voor jou is het dus dubbelop; symptonen van zwangerschap én een ziekte! Hier gekke symptonen: Ik heb echt last van mijn borsten, en dan met name mijn linker. Ik zie ook echt een blauwe ader daar zitten, en als ik daarop duw, doet het écht heel zeer! Ik ben zeker weer de enige met zoiets?
Hallo hallo, Oh zo`n bad klinkt toch wel erg aantrekkelijk nu! Ik hou het nooit zolang vol in bad...en we hebben er nu ook geen...maar ben helemaal deken en kruik verslaafd sinds ik zwanger ben Dus een lekker warm bad lijkt me wel wat! En dat opletten of ik bij het naar de wc ga geen bloedverlies heb, heb ik ook hoor. Merk wel dat het iets afneemt naar mate de dagen verstrijken! Begin er toch langzaam wel meer vertrouwen in te krijgen....maar een goede echo zou toch wel lekker zijn Fijne avond allemaal! eertje
@ betty boop, Het lukt mij niet hoor, om die lijst van de september mama`s onder mijn ticker te krijgen. Wat moet ik er dan onder plakken? Groetjes eertje
Elegance wat leuk om je zo enthousiast te zien over je nieuwe baan, ik ben blij voor je! En die tik heb ik ook hoor steeds kijken of ik geen bloed zie, het neemt al wel iets af moet ik zeggen. Jusi dat is helemaal geen gek symptoom hoor van je borsten, ik heb het al vanaf een week voor NOD, ze doen echt heel erg pijn als je erop drukt. Net of er flinke blauwe plekken zitten. Die baluwe aders worden ook langzama maar zeker zichtbaar. Ze groeien en maken zich klaar om melk te produceren. Eertje je moet dit plaatsen onder je profiel: [ url=http://www.everyoneweb.com/sept2009mama ]LIJST SEPTEMBERMAMA'S[ /url] Maar dan zonder spaties. Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken, veel succes morgen met de afspraken! Slaap lekker allemaal.
hey dames Ik kom mij hier ook even melden! Dacht dat ik uitgerekend was voor 05 oktober maar kom van bij de ha en die denkt 28 september dus... Zal het ook maar pas bij de eerste echo zien wanneer ik nu juist ben uitgerekend! Maar zolang blijf ik bij jullie, als ik erbij mag natuurlijk?! Cate
@Jusi helaas herken ik idd je kalcht niet...dreemd klachtje @eertje je copieerd de code die ik in mijn bericht had geplaatst LIJST SEPTEMBERMAMA'S en zet die in je onderschrif waar ook je ticker staat... @cate super gefeli en welkom hier.. uiteraard mag je hier lekker komen schrijven.. Wil je ook op de september lijst dan moet je Twinkle of mij even pben met datum, leeftijd en hoeveelste kindje
Zoooww hier gaan de oogjes maar weer toe na de hondjes uitgeput te hebben... Maar eerst nog even... Afspraken van morgen Dina1983 1e echo 15.15 uur Happyme 2e echo 16.00 uur Tineke333 1e echo Meiden heel veel succesmet de afspraken en ik hoop op zeer goede en mooie echo'
ik ben zelf een maagd en als er iemand een makkelijke eter is ben ik het wel! Ik eet echt alles haha... denk niet dat je alleen op je neef af moet gaan. Ik ben blij als het een maagd kindje wordt. Behalve een sterrenbeeld heb je ook nog te maken met de genen van jezelf en je man en vooral de opvoeding en het bijbrengen van normen en waarden is heel bepalend hoe je kindje reageert in welke situatie. Maar ik vind astrologie ook erg leuk hoor, het klopt altijd wel een sterrenbeeld is deels wel bepalend voor een karaktertje. liefs humm
Hey Humm, Wanneer ben jij jarig dan? Krijg je misschien wel een heel speciaal cadeautje dit jaar Ja en eigenlijk zou ons welpje een rammetje moeten worden hihi....maar dat zit er deze ronde niet in ...dan moet ik de benen wel heeeel lang bij elkaar blijven houden. En ik herken uit elke sterrenbeeld omschrijving wel iets van mijzelf....idd leuk om naar te kijken....maare...daar houd het wat mij betreft toch wel een beetje bij op Slaap lekker alvast! liefs eertje