September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou ja tot de 10 weken kun je Hier in Haarlem dus voor 30 euro terecht. na die 10 weken word het een pretecho en iets duurder..

Maar dat is niet zo maar in elke stad zo.... ( tel de bezine op om hier te komen en bel ;)
    http://www.echocentrum-haarlem.nl/ ) hihihihi.. Helaas krijg je de 30 euro alleen niet vergoed dus het is wel opeigen rekening en geen hartje horen, maar wel zien....

2. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Ik heb de foto van de echo in mijn album staan:)

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hmm klinkt heeel aanlokkelijk, alleen echt ver rijden :(

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @dina, whaa super leuke echo :) ook d efoto van je buikje is leuk, is het al een beetje meer zichtbaarder?

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Dan gaat ik hier zo lekker pitten...

Morgen veel afspraken... Komen ze...

Afspraken voor morgen:

Syboena 2e echo
    Eertje Intake VK
    Elfje81Intake VK
    Ladymoi 2e Echo
    Kaliy Intake VK+ 1e Echo
    Medde Afspraak VK
    Annelies 1e Echo

Heel veel succes allemaal lieverds... Ik hoop op goed echo's en fijne intake....

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @ dina... Super mooie echo hoor meis...

Hier gaat ik dus morgen ook maar weer eens de gemaakte buikfoto;s plaatsen..leukjoh...

7. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Wou nog even een update geven, gistermiddag ontzettende buikpijn, met spoed naar het zh mocht meteen blijven :s Met eendebek gekeken, gevoeld en echo maar vruchtzakje was pleitte, maar geen bloedverlies gehad. Dus paniek in de tent want een vruchtzakje kan wel door je lichaam opgenomen worden, maar de pijn klopte niet dus ze dachten dat er misschien een bbz bij zat.Dus meteen infuus, bloed prikken etc, gelukkig was mijn hcg maar 600 en hoefde ik niet met spoed geoppereerd te worden, maar kreeg niks te eten en drinken, want als de pijn 's nachts terug kwam dan zou ik nog midden in de nacht geholpen worden. Vanmorgen weer bloed geprikt en hcg was gezakt en buikpijn ook een heel eind en het bloeden was begonnen dus mocht weer naar huis. Dus nu hang ik maar op de bank met krampen, zal blij zijn als ik het kwijt ben pfffffffff.

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @elegance, ja je ziet het wel hoor! ik ga met 10 weken weer een foto maken, deze foto was voor de grap omdat ik ook al 2 dagen niet naar de wc kon:) hihi

ja ben echt blij! wel een beetje bruinverlies af en toe waar ik me dan weer zorgen over maak, maar probeer het niet te doen. nog 3 weken dan weer een echo:) oh het was zo speciaal vanmiddag!

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @happy me, klinkt goed meid! hopen dat je volgende week hartje kan zien! ;)

@ladymoi, succes met echo meis, duim voor je dat er een hartje klopt!

@dina, fijn meid zo'n echo, geniet ervan! :D

@tanta mars, onee meid! sterkte, wat naar voor jullie! dikke dikke knuf!

@nadine, o gelukkig is het bloeden gestopt meid, ben benieuwd naar je echo volgende week! ;)

@meiden met afspraken en echo's morgen: succes!

Ik ben moe en ga slapenzzzzzzzz! Iedereen alvast een fijne gezellige dag morgen gewenst! :D

liefs humm

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dreamer, wat een verhaal, ik moest het nog eens lezen om te begrijpen wat er allemaal in die korte tijd met je gebeurd is.. Ik hoop dat je dit proces snel achter je kunt laten en met goede hoop de toekomst in kunt kijken.. Heel veel sterkte.. *hug*

11. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    @Betty Boop,

Gaaf zeg dat je al een echo hebt laten maken....en dan ook nog een mooi kloppend hartje!
    Helemaal gefeliciteerd!
    En goed dat je hier nu weer gewoon mee kan gaan praten!
    Laat ze het maar lekker uitzoeken!

liefs eertje

12. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey meis,

Heftig zeg!
    Heel veel succes voor jou en je vent!
    Doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf!
    Knuffel eertje

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @dreamer, o meid wat naar voor jullie! Hoe is het nou? heel veel sterkte. Ik lees in je onderschrift nr 7, vreselijk meid! ik wens jullie heel veel kracht om ook dit een plekje te geven. dikke knuf!

liefs humm

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    [/quote]
    o wauw betty, geweldig die echo, 30 euro! :D en you go girll, maling aan je zus! ;)

liefs humm

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Miracles, wat naar zeg! :(
    Heb je nu nog veel pijn?

Happyme, dat is positief nieuws!
    Dat het nu maar snel 5 feb. mag worden. ;)

Tante Mars, wat erg zeg..
    Wat gaan ze onderzoeken aan de placenta dan?
    Veel sterkte de komende tijd!

Dreamer, mk nr. 7 al, tjee, wat zul jij nu veel verdriet hebben.
    Ik weet niet goed wat ik nog zeggen moet, het is echt onmenselijk. Sterkte en een dikke knuffel voor jou.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ iedereen die vandaag een afspraak heeft veel succes :D

@ Alina, meid ik weet niet of je het hier al had geplaats, maar heel veel sterkte meid. Ik heb er ff geen woorden voor.......

Met mij gaat het wel goed, ben alleen alweer misselijk, wordt steeds erger :D Maar ja dat zijn nou eenmaal kwaaltjes die erbij horen.

17. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeetje wat is er weer een hoop gekletst...

Lees helaas ook wat verdrietige berichtjes... sterkte meiden!

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Dreamer1971 meis het is echt niets om zo afscheid te moeten nemen van het vruchtje... heel veel kracht meis en zoek troost bij elkaar...

@eertje dit was stiekem de 2de echo al hoor hahaha we dragen een ivf kindje ( ik heb een kindje gekocht volgens mijn zusje ;) ) en omdat de vorige zwangerschap een bbz was moesten we met 6 weken en 4 dagen een echo bij de gyn maken...
    Maar nu gaat ik mij verders inhouden en netjes de vk echo's afwachten hahahaha ;)

@@Dreamer1971 meis het is echt niets om zo afscheid te moeten nemen van het vruchtje... heel veel kracht meis en zoek troost bij elkaar...

@eertje dit was stiekem de 2de echo al hoor hahaha we dragen een ivf kindje ( ik heb een kindje gekocht volgens mijn zusje ;) ) en omdat de vorige zwangerschap een bbz was moesten we met 6 weken en 4 dagen een echo bij de gyn maken...
    Maar nu gaat ik mij verders inhouden en netjes de vk echo's afwachten hahahaha ;)

@@Dreamer1971 meis het is echt niets om zo afscheid te moeten nemen van het vruchtje... heel veel kracht meis en zoek troost bij elkaar...

@ joyce wat is er met Alina? Heb ik er overheen gelezen?

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    NEe ze had het nog niet geplaatst hier volgens mij, maar ze heeft weer een mk gehad, ik d8 dat ze het al neer had gezet hier, maar nog niet, heb het nog niet kunnen vinden.

Dus alvast sorry Alina, dat ik het hier al heb neergezet, maar had verw8 dat je het al had gezegd.

20. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ik voel me bleh!
    Ik ben meer bleh! dan Yeahhh!
    ik kan niet genieten.
    Ik voel me al weken ziek behoorlijk ziek.
    Ik ben blij als die weken voorbij zijn.
    zo effe gezeurt!

Deel Deze Pagina