September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Alina ach meis ook al... shit shit shit wat voelt dit enorm k zeg... Wat ontglippen er ons veel...

Heel heel veel kracht meis...
    Zoek de steun bij elkaar...

Liefs
    Bianca

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0

He meis kom op... klim weer lekker op de roze wolk... Het feit dat je je zo voelt zijn ook hormonen hoor... dus je bent nog steeds helemaal lekker zwanger ( nou ja lekker?/)

3. he meiden..

ik ben 17 september uitgerekend, en wil hier graag mee kletsen!
    heb het topic eindelijk gevonden, kon m niet vinden..

X dees

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Eerised90 hahaha had ik in het beginook hoor dat ik het topic niet kon vinden ;) super gefeli en welkom hier. We houden hier op een aparte site de bevalling/afsprakenlijst bij. Als je er op wilt moet je Twinkle of mij evne pben met datum, leeftijd en hoeveelste kindje...

En ik wens je een super mooie zwangerschap meis...

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik meld me ook hier! Omdat we geen internet hadden kon ik dat niet doen.. Ik ben voor 18 september! :D

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Andi ook voor jouw welkom en super gefeli... Doe je voor de lijst mij of twinkle even pben?

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Tuurlijk! Ga ik doen ;)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Welkom andi :)
    Zover ik weet moet je dan een pb sturen naar bettey boop of tiwinkle zij doen dan de site bijwerken :)

@alina21, ik heb je berichtjes net ook gelezen over je 2de mk.. Heel veel sterkte meid, hopelijk verlies je de hoop niet.. *hug*

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ alle nieuwe Welkom :D

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @alle nieuwe meiden heel erg gefeli en een fijne zwangerschap gewenst.

@elegance jeetje wat goed zeg geweldig dat je nu het hartje gezien hebt, wou dat er hier ook zon echocentrum was, ben echt aan t aftellen. En helemaal super dat je maling aan je zus hebt!

@Dina18983 mooie foto! ik zou ook de hele dag met een big smile :D lopen geweldig hoor!

Voor alle dames met een afspraak heel veel suc6 en duimen voor goeie foto's.

@dreamer1971 geen woorden voor meid, vreselijk heel veel sterkte toegewenst voor jullie samen.

@slaapzak kom op meid, net zoals betty boop al zegt het zijn de hormonen klim je rose wolk maar weer op!

Blijf lekker een dagje thuis vandaag, verkouden hoofd nog steeds vol :(

11. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeie smorgens

Allereerst welkom en gefeliciteerd aan alle 'nieuwe' zwangeren hier!

@Betty Boop: wat een goed nieuws en wat vet dat je het hartje hebt gezien. En een dikke duim omhoog dat je je niet laat beperken door iemand anders!

@Alina en dreamer: wat ongelooflijk K*T zeg.. Heel veel sterkte!

@Slaapzak: ik ken het gevoel wel... Begin zelf ook een beetje erin te zakken... Maar als je me je hand geeft klimmen we samen terug de wolk op! ;)

Verder.... vanmiddag eerste afspraak verloskundige.. Spannend. Ik voel me echt moe, heb nergens zin in, ben vaagjes misselijk (gelukkig niet overgeven of kokhalzen ofzo) slaap errug slecht, ben zo ongeveer elk uur wel wakker. Heb mega hoofdpijn... pff het valt ook niet mee he :D zwanger zijn... hahaha zo nu ben ik ook ff uitgeklaagd...

Liefs

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @smokey, ik waas het niet :) Het was betty boop :)
    Maar het doet met goed dat ik niet de enige verstrooide hier ben :):)
    grapje he :)

Bah ik belde net om een afspraak te maken voor een echo, nu ha dik te horen gekregen van de vk dat ik dat in de carnavalsvakantie kon doen, ik heb ook die week de intake... dus nu bel ik daarnaartoe, het zit los van de vk praktijk, en die man die opnam was heel bot. dat was de man van de echoschopiste en nam op via de dierenpraktijk om een afspraak te maken voor een echo... Nou die vrouw kon geowon 3 weken lang niet! congress hier, les geven op de hoge school daar, nee ook niet, ik heb maar gewoon opgehangen... dacht kan hij toch niet menen!
    Nu heb ik een heel raar gevoel bij de vk praktijk, ze zouden nml meer met die vrouw gaan samenwerken, ze hebben geen eigen echoscopiste in huis... de vk was trouwens wel heel aardig en kwam ook lief over, maar dit? een afspraak maken bij de dierenarts voor je eigen echo...... kweet niet voelt echt raar...

13. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Welkom Eerised en Andi, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Misschien hebben jullie Betty Boop al een PB gestuurd, maar anders kan het ook naar mij.

Happyme fijn dat het beebje op schema ligt en lekker over een week nog een echo met een kloppend hartje, daar gaan we voor. Goed dat je gerustgesteld bent.

Suzanne voor jou een dikke knuffel, ik hoop dat je snel weer op een bevallingslijst mag, veel sterkte en geluk meis.

Dreamer pittig zeg, hoe gaat het nu met je? Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel pijnvrij bent en je verlies kan verwerken. Ook voor jou heel veel geluk voor de toekomst!

Elegance lastig he die onzekerheid of het wel of niet goed blijft gaan, maar het gaat gewoon goed! 9 van de 10 is heel veel hoor :D

Oh nee Alina, ach meis wat erg zeg! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Gek he dat we een van de laatste zijn, voor mij voelt het ook zo alsof we erachteraan hobbelen. Maar ook wel fijn om de verdere verhalen te lezen.

Tineke en Dina leuk dat jullie mooie echo's hadden! Zal wel ontroerend zijn geweest. Geniet ervan!

Tante Mars jeetje wat een verhaal, ik las het ook al bij de NOD topic, dikke knuffel voor jou, heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

Fijn Nadine, dat klinkt goed, en fijn dat je volgende week voor de eco mag!

Betty Boop wat super leuk dat jullie zo'n echo hebben laten doen! En goed dat je voor jezelf kiest! Probeer je lekker op jezelf je mannetje en de kleine beeb te richten, kost al genoeg energie! Wij zijn er voor je.

Meiden met afspraken heeeeeel veel succes en plezier vandaag!
    Spannend LeylaNB, nog maar en paar uurtjes...

Hier weinig te melden, voel me alleen behoorlijk misselijk, maar ik heb het er voor over! MVM komt maandag ipv vrijdag, dus ik zal de afspraak even veranderen op de lijst.
    Fijne dag allemaal!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nieuwe ladies: welkom hier. En een fijne zwangerschap toegewenst.

Hee Slaapzak: ik sluit me bij je aan hoor. ik was vanochtend om 5 uur al wakker van de misselijkheid. Na anderhalf uur groen rechtop in bed te hebben gezeten, was ik in staat om zonder kokken 2 krackertjes naar binnen te werken. BAH ik voel me vreselijk!

En het is niet alleen in de ochtend. Na de luch begint het weer en ligt het eten gewoon dwars....ik hoop, dat het weer snel over is....Gelukkig geeft mijn werkgever me de ruimte om later te komen en eerder te gaan als het nodig is. dat is natuurlijk vreselijk lief!

Nu heb ik nog een kaartje voor de Vrienden van Amstel Live voor vanavond..ik heb alleen nog geen idee of ik het ga redden om erbij te zijn. ik hoop het wel..maar ik voel me ook ontzettend moe..duss

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Voor de dames die slecht nieuws hebben gekregen heel veel sterkte toegewenst.

De dames met goede echo's gefeliciteerd.

Ik ben ook ontzettend moe, maar je moest er vannacht ook 2 x uit vanwege een dromende zoon ;) .

Groetjes Anita

16. Femya

Femya Niet meer actief

Elegance dat is wel vreemd zeg, als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik zeggen ga op zoek naar een andere vk. Ik weet niet of je in een dorp of stad woont, maar misschien is er nog een andere praktijk in de buurt.
    Vreemde gang van zaken via de dierenarts...

17. Dankjewel! Alle andere ook gefeliciteerd & een fijne zwangerschap gewenst..

heb zaterdag ons frummeltje gezien, hij/zij houdt zich goed vast & er was al een regelmatige hartslag..
    Ben zo blij, hoop dat het goed blijft gaan!

Ik ben vandaag misselijk, al voor de 5de dag.
    En niet zo'n klein btje ook..
    Jullie ook? en ook zo lang achterelkaar?

X dees

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @elegance jeetje zie het :( haha behoorlijk verstrooid ben ik hoor niet normaal. Gebeurt me wel een paar keer per dag maar blij om te horen dat ik niet de enigste ben :) :)

Kan je trouwens niet een andere vk praktijk bellen? Je bent toch vrij om te kiezen waar je heen gaat. Als je er geen goed gevoel bij hebt. Wel balen zo.

19. Femya

Femya Niet meer actief

Hellen dat is wel heel leuk Vrienden van Amstel! Ik hoop voor je dat je je goed genoeg voelt om te gaan. Vervelend he dat misselijke gevoel, bij mij hangt het er, maar zet niet heel erg door, alleen vorige week zaterdag boven de pot gehangen, maar verder nog niet.

Morgen wordt onze poes gesteriliseerd, vind ik zo zielig, ik heb al heel lang gewacht, ze is bijna 3, maar nu is het echt tijd. Vorige maand had ze een baarmoederinfectie, dat blijft toch een zwakke plek. Haar broertje altijd zo boos op haar als ze wat mankeert, dus dat wordt katten uit elkaar houden vanaf morgen.

20. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elegance: als je er nu al een slecht gevoel over hebt, kun je het natuurlijk altijd bij de vk aankaarten. Misschien kun je je echo ergens anders laten maken? Als je daar ook een slecht gevoel over hebt of blijft houden dan zou ik naar een andere vk gaan. Het is toch behoorlijk intiem allemaal, ze zijn straks immers ook bij je bevalling.

OJA voor ik het vergeet; iedereen suc6 vandaag met afspraken en echo's!

Liefs

Deel Deze Pagina