September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jup, dit is ook echt stom nu ik er langer over nadenk, ik kon alle dagen in 3 weken tijd, maar ze had nog niet ergens een gaatje waar hij me kon plannen... ik bel wel nog de vk voor opheldering en me eventueel af te melden.. of ze moeten een andere oplossing hebben.. ik woon gelukkig in de stad en volgens mij genoeg vk's... moet alleen nog uitvogelen wie nu dan :S Ik heb er toch zo geen verstand van :)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ahh das idd zielig, maar beter dat je er nu iets aan laat doen voordat de infectie weer terugkomt en verergert.. en ze is er maar even ziek van en daarna niet meer :) *hug voor poes* ( ow wat klinkt dat fout XD)

3. Is zeker stom.. Vind het ook heel vreemd!
    Maar kijk anders in de GoudenGids of op internet?!
    Wat laylaNB zegt, het is een intiem iets deze hele periode, en als je dan zo iets vaags hebt, je moet doen waar je je goed bij voelt.
    Succes:)

X

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Ook hier gister heel de dag onder zeil geweest in verband met misselijk en alles er uit kotsen!
    Word er zo moe van en voel me er zo beroerd door, echt vreselijk

Vandaag lijkt het wat beter te gaan, maar nu ik net wat heb gegeten komt alle misselijkhied in volle overgave weer terug helaas

BIj mijn voirge keer hield ik het met 9 weken niet meer uit en heb ik pilletjes gekregen via de vk, zit er over te twijfelen of ik nu al zal bellen, maar weet niet of ik ze zo vroeg al krijg?
    Wat denken jullie?

@betty boop, wat fijn dat je het hartje hebt gezien zeg!
    Echt super!

@elegance, si er niet nog een echoscopist ind ebuurt bij jullie?
    Want hoe het nu gaat lijkt me ook helemaal niets zeg, vreslijk zo!

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @leylaNB Lekker genieten van je eerste afspraka, er zal vele info je kant opgeslingert worden.. gewoon over je heen laten komen ;)

@Smokey en allemaal, er zijn geloof ik een aantal particulieren echocentrums over heel NL dus als je zelf het geld er voor over hebt om niet meer te wachten kun je eens google om te kijken of er 1 bij jou in de buurt zit...

@Elegance Kun je niet gewoon een andere vk praktijkzoeken?

@Hellen1971 gewoon even lekker bijslapen vanmiddag en even je gedfachten op gezelligheid. Ik zou het wel doen.. Om even uit de sfeer te zijn... Maar als het voor jou niet goed voelt dan moet je het zeker niet doen...

@Twinkle aaaaahhhh arme poes.. maar uiteindelijk is het idd beter als je het laat doen. Ze zal er snel weer bovenop zijn meestal...
    Maar sterkte morgen met poes...

Hier af en toe misselijk, bij vlagen, als ik honger heb en dan eet, of juist als ik vol zit en dan eten ruik.. Maar er is nog steeds niets uitgekomen... Gelukkig.. Verder ook totaal geen klachtjes... Vreemd he

OVER DE LIJST ik heb even ( nou ja even) een buddy lijst aangemaakt.
    Hier in kunnen we afspreken wie wie mailt/belt of vraags om hier op het forum iets te schrijven als iemand zelf niet bij de pc kan ( zoals nu dat Alina het hier nog niet heeft geschreven, of zoals straks de bevalling).
    Ik hoop dat jullie dit gaan gebruiken en er ook mee kunnen/willen werken...

Liefs
    Bianca

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Een hele stomme vraag, maar is het niet makkelijker om zo'n zelfde lijst te maken als bij de NOD zodat iedereen zijn afspraken erin kan veranderen? Dan hoef je maar an en toe de lijst door te lopen voor veranderingen.. en kunnen wij ook meehelpen :)

ps ik bedoel het ook niet verkeerd he :), maar ik sta ook nog niet op de lijst van de buddy's :) En er was nog een lijst waar mijn naam ook nog niet in voorkwam weet nu even niet zo snel welke XD

In oktober gebruiken ze die ook en voor mij werkt dat makkelijker :S maar ook dat kan aan mij liggen :)

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames ik ben er weer
    heb nu weer tijd om achter de pc te kruipen me schoonvader daar gaat het op het mometn nog niet goed mee maar hij is wel thuis pffffffff wat een drukte is het geweest afgelopen week :(:( ik ga niet alles bij lezen dus sorry dames als ik niet reageer

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Betty, ja een buddy is altijd handig :D

Wie wil mijn buddy zijn ?

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Elegance Punt van zo'n lijst gewoon Hier was dat je opgegeven moment een hele pagina met lijsten kreeg omdat iedereen ineens ging veranderen.. Dus om het juist overzichtelijk te houden hebben we ( nou ja we tantan) naar ene andere website, zodat je hier niet steeds een enorme lijst voorbij zag gaan en je je dan afvroeg wie er nu weer wat verandert had...

Misschien een idee ( twinkle?) om even wat meer mods voor die site aante wijzen?

Ik zal je gelijk evne op alle lijsten zetten ;)

@syboena We miste je al ;) kl dat het nog niet goed gaat met je schoonvader... Sterkte...

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ja psies misschien is het dan ook te weinig mods :):)
    Dus als je iemand zoekt? :) dan zou ik op 3 sites mod zijn :) ben het nu al op 2 andere fora, maar dan geen zwanger worden fora :):)

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ojeej, begin alweer misselijk te worden, bah ...

Hmm.. ff kijken of wat eten helpt :D

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik gaat even twinkle vragen ;) en ik heb je bij elke lijst toegevoegd hoor ;)

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja betty miste jullie ook :(
    miste het gewoon om lekker te kletsen en niet de hele dag bezig zijn met drukte :(:(
    maar ja het was en is neit anders kan hem niet beter toveren jammer genoeg

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier net tegen de misselijkheid even een stukje komkomer gegeten.. erkt gode.. er liggen al een week worteltjes, maar die eet ik niet die komkomer is heelrijk...

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je betty :) ik hoor het wel :)

Ik heb wel sterk het idee dat de misselijkheid pas aan het einde van de 5e en begin 6de week begint... klopt dat? Ik ben ook nml nog niet echt misselijk geweest...

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik ga ff boodschappen doen, tot later dames :)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    HIer klopt dat precies, einde van de 5de week si het bij begonnen!

maar kan ook zijn dat je er geen last van krijgt hoor, dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn!

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @syboena helaas niet he... maar hoe gaat het nu met schoonvaders? Wat is de verwachting?

@Elegance jep klopt eigenlijk ben je medisch gezien ook pas zwnager vanaf de 6de week, want dna begint het lichaam echt met grote veranderingen enzo...

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier pas sinds van de week, denk ongeveer 7 weken, krijg mijn boterhammetje ook maar moeilijk weg.

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier eigenlijk nog steeds niet gek he... wel gewoon af en toe misselijk maar niet echt noemenswaardig...

Deel Deze Pagina