September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier dus sinds 5 weken en 1 dag en in sterk toenemende mate, die misselijkheid. Echt héél vervelend. Gelukkig dat mijn baas en zeer naaste collega's het al weten en die helpen me enorm door me flexibele werktijden te gunnen, zodat ik 's ochtends eerst een beetje kan bijkomen.

Maar goed..ochtendmisselijkheid vind ik inmiddels ook wel een beetje een misleidend woord, hoewel ik nu stelselmatig sowieso op de ochtend misselijk ben.

@Twinkel: ja..ik doe vanmiddag maar een dutje..wie weet kan ik er zo wel tegenaan vanavond. Zit nu nog erg in dubio. Eerst maar eens kijken of mijn lunch van zojuist niet terug gaat schoppen :)

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou ik ook niet echt misselijk hoor, ja soms als ik aan het koken ben dan kan ik ineens de geur niet aan
    Als ik een viskraam ruik ga ik wel bijna over mijn nek zo smerig haha maar lust zowieso geen vis

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    dag dames sorry sorry heb heel lang niets van me laten horen... ben vorige week heel beroerd geweest en deze week was het werken en druk en moe.. tja misschien slap argument want jullie zullen misschien ook niet fit zijn. Hoop dat het met iedereen oke is en dat er geen verder nare berichten zijn geweest ga straks even terug lezen.
    Groetjes

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

He meiden,

Joyce schreef het hier al..
    Ik heb weer een miskraam...... :cry:

Het is nog erg onwerkelijk moet ik eerlijk zeggen.
    De 1e keer kwamen we pas bij de echo erachter dat het hartje niet meer klopte. Een gigantische klap! Je wordt echt keihard van die roze wolk gegooid!

Nu weer zwanger.. Blij, maar ook erg onzeker.
    We wilden echt weer die echo afwachten.
    Toch had ik wel hoop. Waarom zou het weer fout gaan?
    Ook verliep deze zwangerschap anders.

Maar ja, dinsdagavond begon de buikpijn en krampen.
    Ook verloor ik bruine stolseltjes.
    Geen goede combinatie. :rolleyes:

Gelukkig mochten we gister meteen komen bij de verloskundige voor een echo.
    Kindje was 8 weken, geen kloppend hartje meer. :cry:

Pff... Die gevoelens: blij zijn, verdrietig, bang, onzeker, toch weer hoop en nu..
    Ik weet het niet meer...
    Is 2x 'toeval'? Domme pech?

Ik hoop in ieder geval dat mn lichaam nu zelf het werk gaat doen.
    Vorige keer afgewacht, maar daarna toch gecuretteerd.
    Buikpijn is nu minder dan dinsdag en gister. Ook verlies ik niks meer. Hoop toch dat het doorzet!
    Curettage is me de vorige keer meegevallen, maar toch.. Liever niet weer..

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    He meiden, als ik jullie verhalen zo lees dan ben ik blij dat ik nergens last van heb, maar het is ook wel beanstigend, voelde ik maar wat meer... :( Alleen mijn boobies zijn hard en gevoelig, maar voor de rest voel ik me super goed! :) Mijn vrend zegt dat ik wat meer stemmingswisselingen heb en ik heb het heeeeeeel koud brrrr,

Even een vraagje, gister had ik overdag ineens wat meer slijmverlies dan normaal en het was heeeeeeeeeeel lichtbruin, ik schrok er een beetje van maar heb het even aangekeken en nou is het weer over. Is dit normaal, en hebben jullie of een van jullie dit ook? maak me een tikkeltje zorgen.... :(

Liefs humm

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ ALina, ja meid, ik d8 dat je het hier al had neergezet, nog een keer heel veel sterkte.....

Hoop echt dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden meid.

Verder weet ik ff niet wat ik moet zeggen, heb het zelf ook al 2x meegemaakt, dus weet wel een beetje hoe je je voelt.

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @alina, meid wat erg, 8 weken.... vreselijk! ik hoop dat je de kracht kan vinden om dit een plekje te geven en dat er een tijd komt dat jullie weer zwanger zijn van een volgroeid gezond babytje, meis echt naar voor je, sterkte ook voor je man! dikke dikke knuf!

liefs humm

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @alina21 he meis wat doet dit pijn en wat is dit moeilijk.... heel heel veel kracht troost en liefde voor jullie...

@Hummie meis er kan wel eens wat oud innestlings bloed komen en dit was zo weinig dat ik mij er echt geen zorgen over zou maken als ik jou was...

9. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Hoihoi!

Met enorm blije gevoelens kom ik bij de september mama groep.

Na ruim 1 jaar oefenen en 1 (mislukte) IUI behandeling zijn we
    natuurlijk zwanger!

Vandaag 5 weken en 6 dagen.... ik moet het nog steeds verwerken dat het gelukt is ...

Ben nog niet misselijk. Voel wel een soort kramp in mijn rug en buik. Naar het schijnt heeft dat met de baarmoeder te maken die oprekt.

Spannend allemaal!

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @LaJet he meis super gefeli en enorm welkom hier...

Je kunt je biuj twinkle of mij melden met datum, leeftijd en hoeveelste kindje en dan zetten wij je op de lijst ( zie onderaan mijn bericht in de grijze letters)

11. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Dank je wel! :D

de datum van uitrekening is 25 sept.
    ik ben 37 jaar en het wordt onze eerste!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @alina, vreselijk meid heel veel sterkte toegewenst voor jou en je man.

@lajet welkom hier en van harte gefeliciteerd :D

@hummie denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, gebeurt wel vaker ;)

13. Femya

Femya Niet meer actief

Sterretje08 wat heb je een leuke banner, echt schattig!

Fijn dat je er weer bent Syboena, ik hoop dat je schoonvader snel opknapt. Knuf voor jou.

Alina wat erg meis, heel verdrietig :cry: Veel sterkte voor jou en je mannetje, ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar.

Welkom Lajet, stuur je in een PB even naar Betty Boop of naar mij of je thuis wil bevallen of in het ziekenhuis en of je borst- of flesvoeding wil geven. Ook als je data hebt voor afspraken bij de vk kan je dat op die manier doorgeven en dan zetten wij je op de lijst erbij. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat super dat je op een natuurlijke manier zwanher bent geworden!

Betty Boop ik heb je gePBt.

14. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    Dat doet me goed...

15. Femya

Femya Niet meer actief

Schrijf maar lekker van je af meis als dat een beetje oplucht. Nogmaals een hele dikke knuffel en ik hoop dat het geluk jullie snel toe lacht.

16. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo meiden,

Dat geklets is echt niet bij te houden hier! ;)
    Maar ben vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest en wilde dat toch even vertellen!
    Allereerst was het nog een vrij jonge meid (denk jaartje of 30) en dat vond ik zelf al wel heel prettig!
    Verder was het voornamelijk beetje standaard verhaal over wat je wel en niet mag eten enzo.
    Bloeddruk gemeten en eiwit en suikergehalte in urine...was allemaal perfect gelukkig.
    En we hebben het over de kraamzorg gehad en die heb ik nu dan ook maar direct aangevraagd.

Verder vertelde ze dat er zelfs een klein adertje kan `springen`door hard niezen of hoesten!
    Nou test ik dat de laatste dagen volop maar tot dus ver gelukkig geen bloedingen ofzo...maar zo zie je....het kan dus ook van daadwerkelijk niks komen.

Nu even de echo van volgende week afwachten voor we een nieuwe afspraak gaan plannen. Zij kunnen het hartje pas vanaf 13 weken horen....dus als we er net een paar dagen naast zouden zitten zou het zo`n tegenvaller kunnen zijn.

Maar heb er dus een goed gevoel over....wel zo prettig want anders had ik echt een andere gezocht!

Zo ga nu weer even op de bank nestelen met de tijdschriften die ik van de verloskundige kreeg....alles in de ban van de baby he ;)

fijne dag nog verder meiden!

17. Femya

Femya Niet meer actief

Fijn Eertje dat het een leuk bezoekje was en dat alle waardes goed zijn, nu nog wachten op de echo dus. Veel plezier met je tijdschriften, altijd leuk he?!

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @LaJet pb twinkel of mij evne, dan blijft het overzichtelijk ;)

@eertje hier ook volop getest of er een adretje kan springen met hoesten... maar gelukkig nergens last van gehad ;)

Geniet van alle info die je hebt opgedaan en rust lekker uit

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Tjees wat typen jullie snel! :-o

Oh, Alina, wat erg! Hele dikke knuffel!

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ha lieve september2009mama's

Hier een september2008mama die in oktober is bevallen :)

Ik wilde even zeggen dat ik jullie site heel leuk gedaan vind, echt onwijs overzichtelijk.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat jullie net zoveel aan elkaar hebben als wij sept08 mama's dat hadden/hebben!

Geniet ervan want het is echt wat ze zeggen nu denk je "schiet op" maar als beebje er straks is denk je "niet zoooooooooo snel" :D

Liefs Roshi

Deel Deze Pagina