@Elegance jep foto's komen hier ook te staan.. Op de hyves heb ik een filmpje van iemand staan die heeft dagelijks een foto genomen en achter elkaar geplakt en dan versnelt een filmpje er van gemaakt erg leuk... Volgens partner is het hier al duidelijk aan het groeien.. Ik zie dat nog niet zo hoor \ @Andi gmt +1 zou moeten kloppen raar hoor... Maar goed hij staat goed nu Erg he die vreselijke loze kaft van het boekje... ach als het wel een jonge blijkt dan kaft ik het wel
Hey dames, Allereerst voor iedereen die slecht nieuws heeft gehad: super veel sterkte!,.... en voor alle nieuwe september mama's: gefeliciteerd & welkom! Er zullen nu niet veel nieuwe mama's bij onze club komen he? @elegance: wat een rare ervaring, met die dierenarts; ik heb er wel heel hard om gelachen (sorry; daar heb ik last van sinds ik zwanger ben; veel lachen): het zal je maar gebeuren! Fijn dat je nu wel goed geholpen wordt! Any way: ik heb vandaag ook mijn eerste bezoek aan de VK gehad; de intake dus. Ik was best een beetje zenuwachtig; wist niet goed wat ik kon verwachten. Het was een invaller maar een erg leuke en jonge meid. Ik heb niet veel nieuwe dingen gehoord maar toch was het fijn om te horen dat ik inderdaad 6 weken en 1 dag zwanger ben. Ik mag helaas pas in mijn 10-de week een echo laten maken... hoop dat ik dat ga volhouden... anders ga ik zo'n prive-kliniek zoeken waar Betty Boop over vertelde! Ik voel me in ieder geval nog steeds top: buiten zeer pijnlijke borsten en soms een wat korter lontje: geen vuiltje aan de lucht (niet misselijk, moe of wat dan ook) k hoop dat het zo blijft en dat ook wij over 4 (!) weken een hartje mogen zien kloppen. Lfs en sterkte voor iedereen!
ik wil ook buddy hahaha heej meiden, hoe is het hier? heb geen puff om alles terug te lezen srry, zal zo nog wel even kijken hoor
Ik heb ook een 9 maanden dagboek. Houd het alleen nu nog bij in een schrift. Kan ik het na de echo wel overschrijven We gaan dus een buddylijst maken begrijp ik
Haha, Betty, dat zegt mijn hub dus ook.. Zie d'r zelf ook geen drol van, hoor Maarja, wij kijken dan ook van bovenaf he Baal d'r zo van dat we geen lange spiegel meer hebben.. Zijn net verhuisd en in ons vorige huis hadden we er twee van.. Hier hebben we alleen de badkamerspiegel..
Oke afgesproken Elegance, we PBen er nog over Ik heb dat ook een bobbeltje net onder mijn navel, en net boven mijn schaambot voel ik ook al de baarmoeder zitten. Leuk toch Ik ben volgende week jarig en krijg van mijn vriend als het goed is zo'n zwangerschapsdagboek. Hij had geen idee voor een cadeautje, dus heb ik hem de tip gegeven, ben erg benieuwd.
@ Brusjevoorlynn, ja leuk en heb toch ook het idee dat wij mekaar wel een beetje kennen eerst samen bij de aprilmama's en nu bij de september mama's en onze kindjes bijna gelijk Lijkt me ook gezellig
@alina neeej toch meis Ik hoop dat ze je gaan onderzoeken en kijken waar het aan ligt en dat het dan gauw door mag zetten.. een hele dikke knuffel !
Ga ik zo gelijk dat filmpje bekijken betty Lol medde ik zie je liever lachen dan huilen, ik vind het ook lachen als ik eraan terug denk XD zat ik tussen de dieren in de wachtkamer voor mijn echo XD Ik heb net mijn eerste afspraak gemaakt voor een echo! Ok ik zla niet zeggen dat die vrouw onvriendelijk klonk, ik zat me voor te stellen dat ze zelf zwanger was en gewoon naar hius wilde XD maar als ik 7 weken en 2 dagen ben krijg ik dus een echo XD... zelf vond ik het ietsje vroeg, maar van de andere kant.. dan heb ik wel al iets.. De vk zei dat ze deze echo wilde doen aangezien ik zooooooo twijfelde en zooooo veel stress ervan krijg wel lief en dus krijg ik met 12 weken nog een.. maar ik mag ook wel toegeven, jee wat ben ik een stresskip, voorheen had ik het idee dat ik mijn leventje aardig onder controle en vooral op de rails had.. En nu is alles opeens "anders" onzekerder... en zoals jullie lezen ik stress nogal veel de laatste tijd Vandaar due die 1e echo en ik ben er zooooooo blij mee XD weten we iig al of het geen bbz is of dat het hartje al is gaan kloppen... XD Vrijdag de 13e is dus D-DAY