September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Andi ook als ik van uit de spiiegel kijk denk ik... nou is dat nu alles... goed ik zie het wel maar zo overdreven als partner doet... nee...

Overgens pben jullie de buddy combi even naar twikle of mij, dan kunnen we het bij houden..

Twinkle en ik hebben trouwens beslpoten dat er nog 2 mods voor de lijstkomen..

Stuur naar 1 van ons 2 evne je echte naam en woonplaatst ( dit ivm een mee lezent zusje die ik niet op de lijst wil hebben) en we geven je ene log in.

Als je beloofd de lijst netjes te houden hahahahaa ;)

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Elegance, vrijdag de 13e hmmm...
    weet niet of ik daar blij mee zou zijn ;)

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oh, wel handig dat er nog 2 mods voor de lijst erbij komen!
    Ik zal je sowieso ff de buddycombi pb'n.

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Joyce: ja, eigenlijk best wel apart he? Maar dat maakt het ook wel weer leuk :D. Alleen zo jammer dat ik weinig tijd heb door de week met werk enzo :( Maar daar ga ik wat proberen aan te doen :p

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @joyce verder alles goed hier :) af en toe schrik ik wel even als kramp heb en dan ren ik naar het toilet en dan is het gewoon afscheiding hihihi

Hoe is het nu met jou?

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ps zoekt er nog iemand een buddy

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Met mij gaat het goed, en ik ben me kapot geschrokken van het bericht van Alina en maak me dan ook meteen weer zorgen maken, maar bene r nu weer van overtuigd dat het goed komt :D

Met mij gaat het goed, word steeds misselijker, das wel wat minder, maar ben er wel blij mee :D

@ Brusjevoorlynn, ja dat makt niet uit joh, komt vast wel goed, als we straks wat verder zijn.
    Ja ik vond het ook wel apart :D

Ik zal betty zo ff een pbtje sturen.

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    2 mods erbij, wat is dat? ben zwanger en snap niet alles meteen meer :D :D ongelovelijk toch!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ brusjevoorlynn, zie ik nou dat je met 17 weken de geslachtsbepaling gaat doen ?

10. Femya

Femya Niet meer actief

Haha we willen graag 2 meiden erbij die ons helpen met het verwerken van de afspraken in de September mama's lijst. Dat is wat handiger en zijn er ook meer aanspreekpunten, als Betty en ik er even niet zijn vanwege vakantie ofzo zijn er nog altijd 2 mensen die het kunnen overnemen.

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik had de afgelopen dagen een beetje weeig gevoel.. Maar dat lijkt al weg te trekken.. maar weet niet of ik dat nu goed moet vinden of niet..

Ik dacht trouwens dat alina 6 weken was maar ze was dus al 8 weken..

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja bij de echo bleek dat, ik d8 dat ze gelijk liep met mij.

we hadden op dezelfde dag onze NOD.

Het is alweer de 3e van het zwanger na mk topic, bij wie het weer een mk is geworden.

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wil ik wel doen hoor ben alleen niet super handig met comp :oops: weet niet of dat noodzakelijk is :)

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Jeetje meiden jullie gaan als een speer :confused: en dan kijk ik nog regelmatig tussen het werk door ook, laat staan als je s'avonds pas de berichten hier bekijkt dan ben je een uur bezig hahaha...

@eertje, fijn meid dat het gesprek goed verliep, en dat je een fijne VK hebt! Nu op naar de echo! ;)

@elegance, fijn meid al met 8 weken een echo! probeer ondertussen niet te stressen he, het enige wat jij kan doen voor je garnaaltje is gezond leven en voldoende rust nemen, en daar hoort onnodig stressen niet bij moet je maar denken! (is soms lastig, weet het..... als je sommige nare verhalen hier leest slaat de schrik je weer om het lijf! ;) )

liefs humm

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @joyce jah klopt en ik dacht nog wel dat we de goede kant op gingen met drie zwangeren :S

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames, ik kom me hier toch maar aan melden.
    volgens de verloskundige benik 29 sept uitgerekend.
    ik heb me ook aangemeld bij de okt lijst.
    de echo zal het uitwijzen.
    alle zwangeren dames gefeliciteerd.

XX Gusam

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Elegance ik ben jaloers op je 8 weken al een echo... Heel misschien heb ik em dan ook als de vk niet zegt wacht nog maar even twee weken ..

18. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Joyce84: ja klopt, vorige keer heb ik het met 16 weken laten doen, en toen was het al heel duidelijk te zien :) we kunnen het proberen niet waar en ik kan niet wachten :oops:

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Welkom Gusam! Ben benieuwd of je een sept of een oktmama gaat zijn!

Ik vind met 10 weken al vlot dat ik een echo heb.. Laat staan met 8 weken :)

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik was zelf ook wel verbaasd dat het zo snel mocht, maar ze ging er wel echt op in hoe onzeker ik me erover voel... ik weet ook niet wat de normale gang van zaken is, ik ben pas voor het eerst zwanger en voel me echt een groentje wat dat geregel allemaal betreft :)

Deel Deze Pagina