Hoi allemaal! Voor alle nieuwe september mama's; van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben er even niet geweest maar ik ben zo vreselijk ziek geweest...Ik had dat bij de 1e ook maar dacht toen nog dat het een virus was. Maar nu was het weer precies hetzelfde als toen dus lijkt me wel heel sterk als het nu weer een virus was...
Zo jullie kletsen ook een hele hoop zeg, kan het allemaal niet bij houden hoor hihi HIer ff lekker op bed een filmpje gekeken, maar kan niet zeggen dat ik me er veel beterder door voel, lijkt wel of ik nu jhuist misselijker ben dan vanmorgen @gusam, welkome meis, kijken of je een sept of oktober mama gaat worden, wanneer heb je je echo? @elegance, lekker toch zo vroeg een echo, nu krijg je er vroeg een en met 12 weken, dat is toch alleen maar mooi zoveel? Ik ben alleen maar blij dat ik zo vroeg een echo krijg hoor, al dat wachten tot 12 weken zou ik echt niet uithouden hoor
we proberen het gewoon, en als we nog niets kunnen zien, dan is het jammer, maar heb ik wel even ons kindje gezien
ik lees wel op meerdere topics dat het normaal schijnt te zijn dat je een weeig gevoel hebt, al weet ik niet wat ze ermee bedoelen XD
he meiden.. ik zoek ook nog een buddy, wie wil mijn buddy zijn? vervelend he dat afwachten, had vorige week bloedverlies op woensdag en donderdag en toen zaterdag. Toen zaterdag naar het ziekenhuis, met 6wkn & 2 dgn, en was echt mooi om het hartje te zien.. en wat een opluchting! Hopelijk hebben jullie ook allemaal mooie echo's.. X
Hallo Dames, Hier even een update van mezelf. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Heb vandaag weer bij het afvegen vers bloed en meer dan dinsdag weet echt niet meer wat ik ervan moet denken :'( Ik las er waren helaas weer dames met een miskraam :'( sterkte meiden. @alle nieuwe dames van harte dames geniet ervan en welkom Heb helaas nog niet de tijd gehad om alles te lezen en vandaag lukt ook niet moet zo weer werken heb net van 09.00 tot 15.00 gewerkt en zometeen weer van 17.00 tot 00.30uur... heb ik wel wat afleiding. groetjes
Ik hoop dat ik dat ook heb volgende week zit nu zo in spanning maar ben pas 45wkn en 2 dgn( moet dus 5wkn + 2dgn zijn) dus duurt nog ff maar ben blij dat bij jouw alles goed is superr
hej meiden, gaan jullie ook nog naar de negen maanden beurs? ik wil wel gaan, maar weet nog niet wanneer, het is wel een eindje rijden, maar dan heb ik 't wel een keertje meegemaakt wat leuk trouwens dat er ook 2 meiden van 18 zwanger zijn, toen ik 18 was was ik zwanger van Lynn
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen helaas kan ik alleen dat vrolijke niet delen wou dat ik dat wel kon
@alina, heel veel sterkte toegewenst hoor! en ook voor jou Nadine! Hopelijk valt het allemaal mee! Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest en een echo gehad. Alles is goed tot nu toe. hartje zien én horen kloppen gelukkig! Wat een geruststelling zeg! Wat heb ik een fijne verjaardag morgen!
volgende week vrijdag om 16.30 uur dus nog een hele week in onzekerheid of het bloeden moet al zo hevig doorzetten dan moet ik de vk bellen en kijken we verder. maarja we will see.. snap me lichaam ff niet meer.
He Meid.. Ik hoop voor je dat het niks is! Had ik vorige week ook, woensdag en donderdag toen niks meer tot zaterdag maar maakte me de hele week al druk, rood bloedverlies & bruin.. kan toch nooit goed zijn dacht ik! Toen zei mn zus zaterdag kom op, we gaan naar het ziekenhuis, is ook maar niks die onzekerheid. Daar kreeg ik een inwendige echo, en er was een vruchtje te zien wat het goed doet, 6 wkn en 2 dgn. Het hartje deed het ook goed, was al regelmatig. Bij mij zit er gewoon nog een groeiend vruchtje, en voel me nog steeds hartstikke zwanger, dus zit wel goed! Ik wil je geen valse hoop geven, maar het hoeft niet altijd mis te zijn! Duim voor je dat alles goed is.. Succes! X Xx