Eerised90 is ook 18 iedereen begint op een andere leeftijd, en iedereen denkt anders over dingen Ik ben nu 20 en hoor in mijn omgeving zo vaak dat mensen vinden dat ik mijn leven heb vergooit. maar goed daar ben ik het niet mee eens haha laat ze maar lekker. en dat het je 2de kindje is, dat is toch alleen maar leuk? heb je ze lekker dicht op elkaar en ben je een jonge ouder net als ik een beetje haha
@ Alina: sterkte meid. Wat een ontzettend vreselijk bericht en dan ook nog op zo'n moment ontvangen. Dames in de zenuwen: ik wens jullie ook heel veel sterkte! Nieuwelingen: welkomen. Ben benieuwd of het september of oktober wordt voor jullie! Ik heb vanmiddag vor het eerst maar eens een middagdutje gedaan. Ik wil vanavond echt heel graag naar de Vrienden van Amstel. Ik durf alleen geen warme maaltijd te nemen ivm darm- en misselijkheidsklachten. Denk dat ik maar een pak krackertjes n mijn tas stop en de hele avond door af en toe wat eet. En hard duimen dat het goed gaat! Op mijn werk heb ik de ruimjte gekregen om flexibel met mijn tijden om te gaan, ook omdat ik alleen zwanger ben. Dat si wel fijn. Geeft ook een stuk meer rust. Het boek van MVM is binnen. De eerste lading urine is dus mee. Het valt me mee..hoewel ik wel de neus dichthoud bij het vullen van de flessen. Iemand nog op zoek naar een buddy?
Nadine jeetje meid, onzeker hoor! Maar zoals al door iemand anders gezegd het hoeft niets te betekenen. Ik duim voor je. Sterkte. Leuk dat het leeftijdverschil zo groot is op dit topic, 18 jeetje toen moest ik er nog niet aan denken, maar dat kiest iedereen voor zichzelf. Ik vind het wel heel leuk dat jullie ervoor kiezen, dan ben je lekker jong als je kindje opgroeit. Ik vind mezelf behoorlijk oud voor de 1e, maar het is nou eenmaal niet anders, toen ik 28 was wilde ik erg graag, maar mijn vriend zag het nog niet zitten, na lang wachten is het eindelijk zo ver, dus ik vind het nu ook wel erg bijzonder en als ik het goed bekijk is het nu ook een perfecte tijd voor ons om papa en mama te worden. Alles klopt nu, heerlijk! Meiden ik ga ervandoor, vanavond een borrel met de personeelsvereniging, weet alleen nog niet of ik het ga vertellen of een alcoholvrij biertje bestel... Meiden die morgen een afspraak hebben veel succes en veel plezier!
Syboena, fijn dat je schoonvader weer thuis is. Wat heeft ie precies als ik vragen mag? Hoe gaat het met jou eigenlijk, jij had vandaag toch een echo? Alina, ik kan niet meer voor je doen dan je sterkte wensen.. Ik hoop met heel mijn hart dat je binnenkort weer zwanger mag zijn, en dat het dan wel goed mag gaan. Dikke knuffel! Lajet, welkom! Wat fijn, toch nog op de natuurlijke manier zwanger. Eertje, wat fijn dat het klikte met de vk. En leuk he, babyboekjes lezen? Elegance, gelukkig maar, hoef je niet meer zo heel lang te wachten tot de echo. Wil je nu ook niet meer naar die andere vrouw, bij een volgende echo? He Nadine, wat shit, kun je niet even de vk bellen ter geruststelling? Annelies, wat geweldig, een kloppend hartje gezien én gehoord! Fijne verjaardag morgen. Hellen, ik heb nog geen buddy, ik wil de jouwe wel zijn.
Jee Nadine, heb je ook krampen of dat niet? Niet dat ik er verstand van heb, maar ook mijn schoonzus heeft in het beginheel veel vers bloed verloren.. Ze moest het toen rustig aan doen en wat denk je, het is allemaal goed gegaan en heeft nu een pracht kereltje van 2 @jusi, als het echocentrum mij bevalt waar ik nu naartoe ga en ik kan daar terecht voor verdere echo's blijf ik gewoon daar, het zit ook nog eens om de hoek hier, kan er gewoon tevoet naartoe Veel plezier Twinkle ben benieuwd of je het gaat vertellen! En over leeftijd, toen ik nog jong was wilde ik ook jong moeder wordern.. Rond de 25.. maar toen studeerde ik nog volop en wilde ik eerst een 'stabielere" situatie gecreeerd hebben.. maar ook die heb je na je 30e nog niet.. En ook nu voel ik me nog vaak jong en moet ik er nog aan wennen dat we niet meer zomaar op duikvakantie kunnen gaan of gaan trekken in asie... Dat was onze grote hobby.. Maar nu moet ik eraan wennen dat we gezellige vakanties op een andere manier gaan krijgen.. en ja of dat leeftijd gebonden is, ik denk van niet zolang je je verantwoordelijkheden nakomt
Phoe wat is er weer veel gekletst vandaag. Heb niet alles kunnen onthouden hoor. @Dreamer; dikke knuf en sterkte meis @Alina; wat een triest bericht. knuf en sterkte. @nieuwelingen; welkom en gefeliciteerd.
@ Elegance; ben blij dat jij ook kan lachen om je bijna-dierenarts-avontuur! En super fijn dat jij al zo snel een echo mag! Ik ben niet ongerust over mijn zwangerschap maar ik zou ook al wel een echo willen; ze laten het mij pas doen met 10 weken (ik lees hier de hele tijd dat veel september mama's bij 6/7 weken al een echo krijgen/hebben gehad...jammer dus dat ik niet mag maarja.... t is niet anders) @Betty Boop; laten wij dan maar blij zijn met zo weinig klachten! Ik begrijp uit sommige tekstjes dat je een 'lastig' zusje hebt? Dat ze vervelend doet over je zwangerschap? Wat vreselijk rot voor je zeg! Nou, velen zullen het al wel gezegd hebben maar ook namens mij: niks van aan trekken! Fijne avond dames! Ik ga koken/eten!
he dames! Merk dat ik nog erg in moet komen met alle nieuwe namen (was januari namen gewend ), maar @meisje met de miskraam: wat vreselijk naar dat het je een tweede keer moet gebeuren... dikke knuffel @nadine: pfff wat een onzekerheid...ik leef met je mee! @buddy's: ik heb er ook nog geen 1! Wie wil? Hier gaat alles ok! Vandaag weer een test gedaan...hihi...moest gewoon nog een keer die 2de streep zien! Heb 25 febr. de 1ste afspraak bij de vk. Spannend hoor, zijn hele lieve mensen!
@BrusjeVoorLynn Ik zie dat jij op 31-03 al een geslachtsbepaling krijgt wauw gaaf en zo snel al. Wil je het ook weten jongen/meisjen?