Dat geloof ik inderdaad, ik woon in Utrecht en zie af en toe mensen die naar zo'n evenement gaan op het station, daar kijk ik al mijn ogen uit, laat staan op zo'n festival. De site ziet er leuk uit, denk alleen niet dat het iets voor mij is.
Oh wat fijn Smokey zeg! Nou, zal wel goed komen dan Haha, ik wil het ook zsm weten of het een jongen of een meisje gaat worden..
Hallo Iedereen gefeliciteerd die zwanger is. Ik ben Petra. Ik ben zwanger! Ongeveer half september uitgerekend. Alleen mijn echo met 7 weken was onduidelijk. Het hartje klopte wel maar het was mar 5 mm groot. Maandag nieuwe echo. Wij hopen dat het gegroeid is. Spannend groetjes
Hoi Petra, gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend zeg, ik duim voor je dat je kleintje gegroeid is. Als je op de lijst wil van de septembermama's (zie rode link onderin mijn berichtje) dan kun je mij of Betty Boop even je gegevens Pben en zetten we je erin.
He smokey spannend hoor, hoop dat het morgen beter lukt.... Twinkle het was wel en niet onverwachts. Kreeg zaterdag al en telefoontje van een andere collega dat hij op de ic lag na een hersenbloeding, en maandag ochtend belde zn vrouw al in paniek dat het niet goed ging. In de middag hebben ze alle apperatuur eraf gehaald en in de nacht is hij helaas overleden. Maar hij was niet ziek daarvoor dus...... Betty het was een hele zwarte week het waren allebei jonge mensen 1 van 29 en een van 39 allebei veel te jong nog. Beide waren niet ziek en gestorven aan de gevolgen van een hersenbloeding. Zo zie je maar geniet van het leven................................................ gelukkig werd ik vanmorgen weer wakker en was de eerste gedachte weer mn zwangerschap en niet meer de overledenen, moet maandag nog wel naar de crematie en hoop daarna weer volop van mn zwangerschap te kunnen gaan genieten. Nog iemand anders die weet of morzerella wel of niet mag
Jeetje Beverly wat heftig! Zo jong nog, zal een zware week voor je zijn geweest. ik hoop dat je je inderdaad hierna kan richten op je zwangerschap en er lekker van genieten. Knuffel voor jou. Ik las net op de site dat het niet mag, maar als je het bij de AH koopt en er staat Au lait cru op dan mag je het niet eten.
Als ik me goed voel ga ik zeker..Lief heeft Castlefest en een kleine Gothic & Fantasybeurs al wel meegemaakt, maar EFF is natuurlijk wel even één van de grootste europeese evenementen oip dit gebied. Dus euhm..wie weet tot daar
@Smokey Weet je ik snap het niet, Ik had een echo met 5 weken en nog wat dagen. Ze konden absuluut niks zien met een uitwendige echo hoe vol me blaas ook was. En ik ben ook nog goed slank. Hoe hebben die dat dan bij jou gedaan? Of heb je toch een inwendige echo gehad? En ik moest me bij 7 weken en 5 dagen ook inwendig laten bekijken met de echo en helemaal leeg plassen. Ik word gek van al die inwendige echo's van daar dat ik me die vraag stel.
@peer77 das heel spannend.. ik hoop dat het gewoon goed is en je hier lekker mee mag komen scnhrijven... @beverly tjee ja zo zie je maar weer hoe vergankelijk het leven is> daarom haal ik alles uit het leven wat het mij te bieden heeft... Heel veel kracht voor iedereen die met deze mensen te maken heeft gehad.... @ Hellen1971 Hahaha zekers weten, weet alleen nog niet dit jaar of we za of zondag gaan.... en misschien gaan we Castle fest niet, omdat ik ook Utrecht wel een keer wil zien, en die is die week er na meestal
Ik heb een uitwendige echo gehad en ze kon me duidelijk aanwijzen waar het vruchtzakje zat. Vind wel vreemd volgens mijn kan je met 7 weken en 5 dagen wel iets zien op een gewone echo. Maar iedereen is verschillend. Misschien zijn er verschillende soorten apparaten ofzo dat het ene apparaat meer kan zien dan de andere. Ik weet het ook niet eigenlijk. Maar bij jou konden ze helemaal niets zien? Misschien weet iemand anders hoe het kan?
Halo allen! jullie gaaan snellllll! Heb toch wel een half uur nodig gehad alles bij te lezen! En ik was er goster nog! Aan alle 'nieuwe' zwangeren: WELKOM! Gefeliciteerd. Ik wens jullie een fijne, voorspoedige en onbezorgde zwangerschap toe! Beverly, voor zover ik weet mag mozarella gewoon hoor. Ik denk dat je bdoelt voor op een i]pizza? Dat mag sowieso want het wordt nogal heet verwarmt he?! Hier ondertussen alles flex! Ben gister bij de VK geweest. HEEL toevallig ook nog es mega leuk; de vk die mijn vorige bevalling (1e helft) heeft gedaan! Eerst even bij gekletst. Mijn jongste was erbij, dus dat was ook voor haar heeeeel leuk.. Nu blijkt ik (voorlopig) een dag eerder uitgerekend.. Op mijn TROUWDAG! GRRRRR dat vind ik minder! Maar goed ik laat de datum vooralsnog even op de 16e staan. Ik moet namelijk 26-02 een nieuwe echo laten maken en dan komt er als het goed is een definitievere datum... Ik ben benieuwd! Ik heb momenteel (nog) geen buddy.. Weet eigelijk ook nog niet of ik dat uberhaubt wel wil... Goed we zien nog wel... Hopelijk voelen jullie je allemaal nog of weer prima! Voor iedereen met een afspraak morgen; veen plezier/succes! Tot snel weer! Liefs
Oja, mijn banner is spontaan verdwenen terwijl hij nog wel in mijn profiel staat... Heeel apart. Hopelijk is hij snel klaar met verstoppertje! Nou ja, ook dat zien we wel weer. Liefs
@eylaNB wat is er grrr aan op je trouwdag? Ik zou het een geweldig mooi huwelijkskaod vinden elka jaar...
hallo meiden! ben nog aan het bijlezen, maar phoewie, hoe houden jullie alles bij? Vind het echt knap! Vooral van Betty Boop en Twinkle, fijn dat jullie alles bijhouden, echt super! *geeft een applausje voor BB en T*
@Elegance; al bij je vriendin geweest? @kaily122; wat jammer dat je nog geen echo hebt gehad. wat betreft de nekplooi; wij doen het niet. Als het kindje het syndroom van down heeft is het net zo welkom bij ons @ladymoi; fijn dat de echo goed was @eerised; ben je al in het ziekenhuis geweest? @twinkle; dikke knuf voor je poes @smokey; gelukkig een vruchtzakje gezien. spannend morgen. veel succes alvast meis
over de reclame van de postbank+ing Tenzij het de dag is waarop je daadwerkelijk zou trouwen en dus al besproken hebt (stadhuis, eventueel kerk, trouwzaal/feestzaal enz enz) Wij zijn trouwens op 18 sept 1999 getrouwd zou ik het redden om dan de kleine eruit te poepen, zou wel heel leuk zijn zo op ons 10 jarig jubileum Groetjes Anita
@smokey, goed dat ze iig al een vruchtzakje hebben gezien meid! ben benieuwd morgen, succes meid, hoe laat moet je voor de echo? @doortje, ja is goed hoor. liefs humm
Njoa, vind niet dat het hier zo rap gaat met de berichten Maar ja, ik kijk dan ook wel regelmatig eh Zou wel leuk zijn Pluk als jullie spruit op jullie tienjarig jubileum geboren wordt! We zijn hier trouwens al wel met een flink aantal mensen, zeg! Leuk!