@Beverly jeetje zeg wat een week heb jij achter de rug vreselijk, het is inderdaad te hopen dat je volgende week lekker kan gaan genieten van je zwangerschap @lelylaNB de kans dat je op de uitgerekende datum bevalt is geloof ik maar heel klein, dus je hebt nog wel een kans. @Hummie ik moet morgen om 14.20 uur er weer zijn. @Andi we zijn zeker met een groot clubje leuk hoor zo met elkaar kunnen babbelen. Bedankt dat jullie allemaal zo lief mee leven, dat doet je echt goed als je het even niet ziet zitten. Wij hebben het nog tegen niemand verteld, dus is het wel erg fijn dat ik er met jullie over kan hebben thankxs allemaal Je moet het toch kwijt.
Dat niemand het nog bij jou weet Smokey, bij mij weet bekant de halve wereld het al.. Althans, vrienden bij ons uit de kerk weten het, naaste familie en naaste vrienden. De rest krijgt het wel te weten na de 12 weken
Alleen mijn broer en schoonzus hebben wij het verteld, die waren dol enthousiast Morgen komen mijn schoonouders misschien langs, dan willen we het gaan vertellen waarschijnlijk denk ik..........haha wacht liever nog een weekje of 2 eigenlijk, of tot op zijn minst als we een goed hartje horen. Mijn ouders zijn met vakantie en komen over 1,5 week thuis en dan gaan we het ook vertellen.
Haha, leuk! Ik heb het mijn moeder eigenlijk meteen dezelfde dag verteld dat we positief testen. Ik was toen 4 wk en 2 dagen Ik kon het gewoon niet voor me houden
Ik krijg pas met 10 weken en 6 dagen de eerste echo vind het wel jammer dat ik zo lang moet wachten! Nog drie weken! Maar ja, als het goed is dan wel een hele duidelijke echo hoop ik liefs mamatoB
@doortje79 Hahaha nou bijhouden bijhouden bijhouden... af en toe is het voor mij wel heftig hoor en daarom doen we nu ook 2 midjes erbij Maar thanks... @pluk hahaha ow ja dat zijn leeuwen oepps das waar ook ze hebben geen strepen... Maar als je dit jaar in sep wil trouwen, dan zou ik het afzeggen wan tmet zon jokkel van een buik zou ik echt nie op mijn trouwfotos willen staan... @doortje79 hahaha meid dat word alleen maar erger hoor na de 30, ik had moeite met 30, ik kreeg nog meer moeite met 31 en toen ik 32 werd had ik echt zoiets van wauw bijna 40 en nu ik 33 ben en zwanger denk ik ach hoe oud ik ook ben dit houdt me jong Overgens zit ik heel even gtst te kijken omdat ik zo xfactor wil kijken, maar mag ik eerlijk zijn? Sorry ik ben geen soap kijker en het doet mij dus ook helemaal niets.... Ik moet alleen elke keer aan pittige tijden denken... "ik ben Rick en ik wil mmmmmotorrijden....."
[quote="doortje79 @miss E: Ook een echo vrijdag de 13de? Ik ook! Volgens mij lopen we nog gelijk ook! @ doortje79 Ja grappig dat we gelijk lopen en op dezelfde datum eerste echo hebben. Ik heb nix tegen vrijdag de 13e hoor. brengt alleen maar geluk
LeylaNB fijn dat de echo goed was. Wat mozarella betreft, dat mag alleen als er geen Au lait cru op de verpakking staat, anders valt het ook onder de rauwmelkse kazen als brie en camembert en daar kan Listeria inzitten wat erg gevaarlijk kan zijn voor je ongeboren kindje. Als het op pizza zit is de bacterie (als deze aanwezig is) inderdaad afgedood door de hitte. Doortje thanks voor je applaus, maar ik was wel de hele dag vrij om op de poes te letten, dus vandaar dat ik het vandaag goed heb kunnen bijhouden. Maar lief dat je het zegt. Babijtje dank voor de knuffel voor de poes. Hoe gaat het met jou? Betty Boop we zijn even oud, wanneer wordt je 34? Ik volgende week al *slik* Miss E en Doortje natuurlijk brengt vrijdag de 13e jullie geluk Ik heb vandaag voor mijn vader een rompertje gekocht met de tekst Ik ben opa's trots, die ga ik geven als we het hem vertellen. Ik wil graag de eerste echo afwachten en misschien wacht ik nog wel tot 15 feb en hij jarig is. Hij heeft veel meegemaakt en wil niet dat hij blij gemaakt wordt als het uiteindelijk toch niet goed zit. Mijn zus weet het wel, en mijn schoonouders gaan we het ook volgende week na de echo vertellen. Wel spannend hoor, maar ook erg leuk. Ik ga de pc uitzetten, morgen een collega helpen met verhuizen, dus ik ben niet heel veel hier morgen. Fijne avond!
zo denk ik dus ook! hopelijk brengt het ons beiden een mooie echo, met een gezond kindje en een kloppend hartje! En dit hoop ik natuurlijk voor alle meiden hier! (ohjee, word er helemaal emo van, zullen de hormonen wel zijn!)
Even snel een berichtje! Alles is goed, het frummeltje was goed gegroeid vergeleken met vorige week.. En het hartje was nog beter te zien! Foto van de echo ga ik even in mn album zetten.. Ben 7 weken & 3 dagen. 02-03 om 09.20 heb ik een afspraak, ter controle een echo. Meiden, ben zo blij! Doeg, X
Hey hallo allemaal! Grappig om te zien...overdag wordt er echt heel veel gesproken hier en `s avonds wordt het toch echt wat rustiger....allemaal vermoeide zwangere gok ik Volgens mij gaat het er momenteel vrij rustig aan toe en begint iedereen er langzaam wat meer vertrouwen in te krijgen! Met dat buddy zijn wacht ik liever nog even. Vind het nu wel heel vroeg om dat al aan te geven. Weet nu natuurlijk ook nog niet wie er tegen die tijd allemaal nog mee kletst op het forum. Dus het is geen desinteresse maar wacht liever nog even. Nog leuke plannen voor het weekend? liefs eertje
Bedankt voor de lieve berichten. Ja ik weet het, moet me niet zo druk maken, maar ik voel me zo goed vandaag, en had geen pijnlijke borsten, nu weer wel! Maarja, ik kan er niks aan doen dat ik me zo druk maak. Er is weer veel gepraat vandaag. Hoe gaat het met je poes Babijtje? Andi, ik vond het ook zo moeilijk om het voor me te houden. Eigenlijk weten al best veel mensen het die ik ken, maarja vind het niet zo erg. Vind het zo leuk om te vertellen, hihi . Mamatob.. Nog 3 weekjes, nog even geduld hebben. Tis allemaal zo spannend hé !
@Twinkle gelukkig ben ik nog maar 1 maandje 33, ik word 15 dec pas 34 en jij? Waar heb je dat rompertje gekocht? Mijn beste vriend ik morgen jarig en ik plaag hem met het feit dat hij "opa"word dus wil eigenlijk wel zo'n rompertje kopen... Morgen 1 echo he... Heel veel sterkte meid laat je snel weten hoe het was?// Ik gaat mijn oogjes dicht doen... truste allemaal
Pff, ken geeneens een paar namen goed onthouden, wat erg! Sorry babijtje, hihi.. @ Twinkle, hoe is het met je poes?