@slaapzak whahahahaha ok er is ook nog echt een benaming voor? Ik heb wel dislectie maar heb eigenlijk door de onenigheid met partner ontdekt dat ik alles dus op die manier opsla. Het is nooit getest of zo. Hoe heb jij dit "ontdekt"zo te horen is het dus gediagnostiseerd? Hier vraasg ik vaak aan partner ( als die er is) of het goed gespelt is wat ik schrijf... He gaaf ik heb dus wel een stoornis.... Hoe ervaar jij het?
@slaapzak whahahahaha ok er is ook nog echt een benaming voor? Ik heb wel dislectie maar heb eigenlijk door de onenigheid met partner ontdekt dat ik alles dus op die manier opsla. Het is nooit getest of zo. Hoe heb jij dit "ontdekt"zo te horen is het dus gediagnostiseerd? Hier vraasg ik vaak aan partner ( als die er is) of het goed gespelt is wat ik schrijf... He gaaf ik heb dus wel een stoornis.... Hoe ervaar jij het?
nou het is een lang verhaal...maar ze kwam er achter toen ik de spw dt deed en de onderwijzer pyschologie zag wat vreemds aan me scriptie,s en verslagen en hebben me door gestuurd naar een audiologisch centrum. 8 uur lang onderzoeken bleek dit het resultaat. als kind dachten ze dat ik dom was...moest ook achter aan in de klas zitten.
nou het is een lang verhaal...maar ze kwam er achter toen ik de spw dt deed en de onderwijzer pyschologie zag wat vreemds aan me scriptie,s en verslagen en hebben me door gestuurd naar een audiologisch centrum. 8 uur lang onderzoeken bleek dit het resultaat. als kind dachten ze dat ik dom was...moest ook achter aan in de klas zitten.
@slaapzak nou sorry hoor bedoelde helemaal niks om je te kwetsen of zo! En ik zei al helemaal niet dat de apparatuur oud was! Maar goed laat maar zoals je zelf al zegt. @Twinkle fijn dat je poes de betere kant weer op gaat, is toch altijd zielig om te zien zon beestje. Nog even en dan op naar de echo ben benieuwd jullie horen het!
@slaapzak nou sorry hoor bedoelde helemaal niks om je te kwetsen of zo! En ik zei al helemaal niet dat de apparatuur oud was! Maar goed laat maar zoals je zelf al zegt. @Twinkle fijn dat je poes de betere kant weer op gaat, is toch altijd zielig om te zien zon beestje. Nog even en dan op naar de echo ben benieuwd jullie horen het!
Hier the same, alleen niemand heeft het dus ooit ontdekt... Ik heb vrij slechte ogen en ze gaven dat de schuld van het feit dat ik slecht ging op school. Ik was ingeschat op ibo nivo ( het laagste van eht laagste)Ik was te goed voor lom onderwijs, maar te slecht voor de gewone basisschool... Ik werd enorm gepest op de middelbare school en ergens toen besloot ik dus om juist te laten zien dat ik niet zo gestoord was als iedereen vond. Ik ontwikkelde mijn manier en ben inmiddels met een universitaire opleding bezig. ( grappig ik heb ook spw gedaan) Het aparte is dat niemand dus ooit echt erachter is gekomen wat er met mij is. Waarom dingen toen zo slecht gingen en nu... Net als vele dingen heb ik het van mijzelf geleerd ddoor keer op keer mijzelf onder de loep te nemen. Hoe ontstaat een ruzie of meningsvertschil. Wat gebeurd er dan en waar loopt het mis. Toen kwam ik er dus vorig jaar ( op mijn 32ste) achter dat het probleem vaak ligt in het feit dat mensen mijn leugenaar noemen omdat ik dingen zeg die ze zelf benoemt hebben maar niet meer weten. Of uit zn verband trekken. Dat maakt het soms moeilijk om mij bij te houden zeg maar..... Ik denk dat ik het geuk/pech heb gehad dat ik een ex had die goed kon schrijven en dat die opgegeven moment mijn scriptie dus ook heeft geschreven. ik vertelde hij maakt er een mooi verhaal van...
Hier the same, alleen niemand heeft het dus ooit ontdekt... Ik heb vrij slechte ogen en ze gaven dat de schuld van het feit dat ik slecht ging op school. Ik was ingeschat op ibo nivo ( het laagste van eht laagste)Ik was te goed voor lom onderwijs, maar te slecht voor de gewone basisschool... Ik werd enorm gepest op de middelbare school en ergens toen besloot ik dus om juist te laten zien dat ik niet zo gestoord was als iedereen vond. Ik ontwikkelde mijn manier en ben inmiddels met een universitaire opleding bezig. ( grappig ik heb ook spw gedaan) Het aparte is dat niemand dus ooit echt erachter is gekomen wat er met mij is. Waarom dingen toen zo slecht gingen en nu... Net als vele dingen heb ik het van mijzelf geleerd ddoor keer op keer mijzelf onder de loep te nemen. Hoe ontstaat een ruzie of meningsvertschil. Wat gebeurd er dan en waar loopt het mis. Toen kwam ik er dus vorig jaar ( op mijn 32ste) achter dat het probleem vaak ligt in het feit dat mensen mijn leugenaar noemen omdat ik dingen zeg die ze zelf benoemt hebben maar niet meer weten. Of uit zn verband trekken. Dat maakt het soms moeilijk om mij bij te houden zeg maar..... Ik denk dat ik het geuk/pech heb gehad dat ik een ex had die goed kon schrijven en dat die opgegeven moment mijn scriptie dus ook heeft geschreven. ik vertelde hij maakt er een mooi verhaal van...
Goedenmiddag dames, jullie hebben nog lekker doorgeklets gisteren. Vraagje ik ben de eerste weken niet tot nauwelijks misselijk geweest maar nu word ik na bijna elke maaltijd misselijk. Is er iemand die dit herkent? Leuk 2 nieuwe modjes erbij, dat die het maar heel druk mogen gaan hebben met alle afspraken enzzz.... Succes ermee.
Misselijk... geen idee ik val voordat ik misselijk kan worden al in slaap hahahaha... ff serieus. Ik ben nog niet echt heel erg misselijk, maar mijn eten zakt niet en echt honger heb ik ook niet. Gisteren heerlijk patatjes.... na 10 stokkies trek weg... jammer hoor... hoop dat de misselijk meevalt voor je en weggaat. je kunt toch ook tabletjes krijgen ervoor?
Hier: doorlopend misselijk. Niet tot spugens toe..maar continue zo'n vreselijk wee gevoel. En hoe meer ik me inspan, hoe erger het wordt. En dan ineens heb ik enorme trek. Zo van "ik moet NU eten". Dan eet ik en een kwartier of wat erna denk ik alweer "waarom heb ik ook alweer gegeten?" Het ligt als een blok op mijn maag en ik ben dan weer misselijk. Ik heb ook een darmaandoening, en als die hoogtij vierde...at ik als het echt niet meer ging vla, yoghurt, aardappelpurree met appelmoes en..olvarit fruithapje. Dat heb ik dus ook maar weer ingeslagen. Als ik dan trek heb..neem ik kleine beetjes van dat comfort-food en dat gaat dan nog wel. Maar bah...fijn is anders. Gisteravond crashte ik ook bij Lief op de bank. Was een paar uur binnen en ik lag al te slapen. Gezellig is het niet..maar ben zoooooo moe. Ik heb ook echt nergens puf voor nu. Herkennen jullie dat?
Jep herken het misselijke gevoel wel. Het is ehel raar, er is niets aan de hand, tot ik een beetje weeig word. Dan moet ik ook eten. Doe ik dat niet, dan ga ik even later koren bij alleen het woord eten al, laatstaan de geur of een reclame van eten. Maar heb ik gegeten en ik ruik, zie of hoor eten dan is het ook weer raak. Het is niet echt kotsmisselijk ofzo want de pot heb ik nog steeds neit van binnen gezien. Maar meer weeig en koren... Moe valt hier wel mee.. Ik ga gewoon op tijd naar bed ( ahum das dus 10 uur al )
Zo, weer bij gelezen. Hihi, Eerised fijn dat de echo goed was! Hoe gaat het eigenlijk met Smokey? En Twinkle, fijn dat het beter gaat met je poes! Nou, ik heb eerder qua eten dat als ik 's morgens té vroeg eet(lees half 8 ) dan krijg ik niks weg en eet ik weer te laat(half 10) dan word ik juist weer hartstikke naar en bunker ik zo drie boterhammen achter elkaar weg... Niet handig dus :-s Qua moeheid.. Nou, praat me er niet van! Ik voel me de hele dag door moe, maar niet zo van dat ik écht moet aan slapen. Eerder loom moe, suffig moe.
Nou ben geweest en we konden weer het vruchtzakje/dooierzakje goed zien . Alleen is het nog te vroeg voor een hartje helaas We zullen geduld moeten hebben, doordat ik in 1x zwanger was na pilgebruik weten we niet goed wanneer nou de bevruchting was en hoe mijn cyclus loopt. Waarschijnlijk ben ik 5 weken en nog wat dagen, mijn banner klop dus niet meer en zal ook later gaan bevallen. Ben in ieder geval wel gerustgesteld en zoals jullie al zeiden gebeurt dat wel vaker bloedverlies. Geduld zal ik moeten hebben haha en dat is zo moeilijk nou. Maar ja 10 febr weer echo dan hopen we op een kloppend hartje. Oh ja we gaan het vanavond aan mijn schoonouders vertellen spannend.
pfff heb nog niet bij gelezen, maar heb 3 dagen plat gelegen, was me een potje ziek als ik rechtop kwam moest ik al gal spugen, kon niet eten bijna niet drinken.. heb me ook veel zorgen gemaakt.. maar geloof dat alles wel goed zit.. ik merk dat het alweer bijna teveel word, ga weer even liggen.. en ik kom snel bijlezen sorry voor het ego berichtje
Smokey wat fijn zeg dat er weer een vruchtzakje te zien was op de echo! Misschien ben je inderdaad wat minder ver, dat zou wel verklaren waarom je nog geen hartactie zag. Heel veel plezier met vertellen vanavond! Laat je weten hoe het was? MamavanBas oh jeetje let je een beetje op jezelf? Ik hoop dat je het ergste hebt gehad, heel veel beterschap! Andi wat jij zegt heb ik ook, ik ben ook loom, maar als ik dan wil slapen lukt het niet echt. Ben blij dat jij dat ook hebt. Hellen vervelend zeg dat je doorlopend misselijk bent, hopelijk heb je niet extra last van je darmaandoening tijdens de zwangerschap, lijkt me erg vervelend! Heb je al meer zicht op een baan bij je vriend in de buurt? Beverly misschien is nu het HCG gehalte zo hoog dat je er nu pas last van hebt gekregen. Poesjes vinden elkaar niet echt aardig hier, dus ik zit met een half oog te typen en de poesjes in de gaten aan het houden. Het mannetje is nl anderhalf keer zo groot als het vrouwtje, dus dat is een beetje oneerlijke strijd. Ik voel me vandaag ook de hele dag wat weeig, vervelend gevoel is dat.
Fijn dat je een mooie echo hebt gehad Smokey! Stelt je toch weer gerust he? Veel plezier met het vertellen! Haha, MamaVanBas, ik zie net dat jij uit Aalten komt! Da's grappig! Mijn man komt daar ook vandaan en ik heb daar nog op school gezeten! Bagger dat je je zo beroerd voelt! Hoop dat het snel over gaat, want zo ben je niks waard natuurlijk!