September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, goedemorgen!

Lekker Babijtje dat de wandelwagen een koopje was. 't Is ook wel een hele mooie wagen! Wel een erg triest verhaal van wie je de wagen hebt overgenomen...

Wat betreft de misselijkheid, nee, heb ik ook niet echt. Alleen 's morgens als ik op een verkeerd tijdstip (niet) eet dan word ik wel erg naar. Vanmorgen stond ik dus eigenlijk te laat op(lees 11 uur :oops:) en toen heeft manlief een beschuitje voor me gemaakt, anders had ik gewoon hartstikke naar uit bed gestapt. :-s Heel vervelend is dat. Ik had dat met Gabriël helemaal niet.

En dubio's wat betreft de wandelwagen. Wij hebben er natuurlijk al een en voor Gabriël gaan we zo'n buggyboard kopen.

Ik heb gisteren op MP al zitten kijken naar wiegjes.. Ohh.. Het liefste zou ik er nu al eentje in huis willen hebben, maar ik wacht nog wel fftjes. Haha, vindt een wiegje echt helemaal geweldig. We hebben nu alleen een ledikant waar Gabriël in geslapen heeft,maar da's in het begin natuurlijk wel een heel erg groot ding waar zo'n kleintje dan nogal verloren in ligt. Dus een wiegje lijkt me helemaal geweldig. Haha. :oops:

Oh, en ik slaap 's nachts als een os, hoor. Geen problemen mee. Ik word alleen wakker als m'n hub weer eens m'n deken gejat heeft :D

En Hellen1971, Sliedrecht is idd niet ver weg van Alblasserdam ;) Wie is er hier nog meer een regiogenote dan?

Zo, manlief en Gabriël komen zo naar beneden en dan kunnen we gaan ontbijten. Haha, hoezo luie zondag? :D

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    misschien domme vraag, maar hoe ga je dan wandelen met de baby? Oh, misschien met een draagzak? 8)

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @doortje, volg je gevoel met MVM, als je je er niet fijn bij voelt doe je het deze keer niet meid! ;)

Ik krijg morgen MVM trouwens! ben benieuwd... :)

liefs humm

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Thanx voor de complimenten meiden over de kinderwagen. Doet me goed.

@Andi; een wiegje is inderdaad superlief. Mijn ouders hebben die van mij nog van vroeger, die heeft mijn vader toen zelf gemaakt. Verfje er over en hij kan weer mee. Zo'n bedje in het begin is inderdaad wel erg groot.

5. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hummie ik heb vorige week ook een aantal dagen wat bruinige afscheiding gehad. Ik maakte me ook ongerust, maar dat was nergens voor nodig. Het is inderdaad wat oud bloed.
    Na een paar dagen was het bij mij over!

Trouwens ik heb daarna ook een schimmelinfectie gehad en daar kon de afscheiding ook van komen.

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Leuk Babijtje om het bedje te hebben waar jij in gelegen hebt! Mijn ouders hebben die allang niet meer(Dat krijg je met gescheiden ouders. :-s) Dus we gaan lekker zelf op zoek. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n knus wiegje naast je bed. Klein frummeltje erin. Ik kijk er echt naar uit.. Whaha, ik begin er spontaan al weer van te janken :)
    Ik heb trouwens echt al een aardige buik, zeg. Heb met 6 wk 1 dg een foto gemaakt en gisteren met 7 wk en 1 dag. Tjees, wat een verschil was dat al, zeg.. :oops: Ik zal ze zo ff in m'n album zetten.

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, ze staan erin. Ik had dan al wel een buikje, maar ja. Dan nog.. :oops:

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
  9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @sam28, thanx meid, stelt me toch weer ietsiepietsie gerust.... maar ik heb volgens mij geen schim.inf. heb geen jeuk of raar ruikend witverlies (zit er ook niet met mijn neus bovenop :oops: hihi...)

@babijtje, mooie wagen hoor! ziet er goed uit. ;)

liefs

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

@andi mooi buikje hoor, het is al goed te zien.
    @babijtje mooie wandelwagen is mijn lievelingskleur.

XXX Gusam

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @doortje79 jep we zijn nmeer van de draagzak/doek...

@andi.. das goed te zien al hoor...

Hier net de pot van binnen gezien helaas...
    De hond was ziekig en ik wilde weten waarvan, omdar ze nooit terug geeft...
    Dat had ik dus beter niet kunnen doen.....

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    en wat vinden jullie van dat 4D Ultrasound filmpje?

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Slaapzak, gaaf zeg! Echt mooi dat ze dat tegenwoordig zo kunnen!

Aah, bagger Betty Boop! Dat heb ik hier ook.. Als de kat moet overgeven dan laat ik het opruimen door m'n hub, want anders moet ik ook hollen, hoor ;)

En Gusam en Betty, tja, 't is echt al een heel verschil met een eerste of tweede kindje. Je ziet het nu echt veel sneller. Ik kan me nog herinneren met Gabriël dat ik met 10 weken maar een heel klein buikje had en zelfs nog een strakke jurk(niet stretch) aankon. Nou, dat kan dus echt niet nu.. :)

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    wauw wat een mooi filmpje... alleen de laatste zin...

15. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    laatste zin ? effe kijken haha heb meer gekeken dan geluistert

16. Femya

Femya Niet meer actief

Hi allemaal,

Elegance jeetje meid ik schrik van je verhaal, gelukkig heb je er niets aan over gehouden, je mag trots zijn op hoe je hebt gereageerd! Hoe vond je vriendin het dat je een kleintje krijgt? Die poppetjes zijn erg leuk! Baboesjka heten ze dacht ik.

Smokey leuk dat je schoonouders zo enthousiast waren!

Nadine hoe gaat het met jou?

Betty Boop leuk hoor dat je vrienden hebt die zo met je meeleven! Schattig die kleine cadeautjes!

Babijtje mooie kinderwagen! Die wil ik ook, heb je die van marktplaats? Ik heb volgens mij ook de advertentie gezien. Is dat de Mutsaerts style? We gaan straks bij Baby-dump daarnaar kijken.

Hummie niet teveel zorgen maken, bruinverlies hoeft helemaal niets te betekenen en je test is super mooi toch? Heel donker geworden, dat zit vast goed! Leuk dat je zo'n fijne dag aan het strand hebt gehad gisteren. MVM komt ook morgen bij mij.

Doortje als je je niet goed voelt bij MVM moet je het gewoon niet doen, als je daar een vervelende associatie bij hebt. Doe wat je hart je ingeeft.

Andi leuk is dat om naar wiegjes te kijken he?! Je buik is al flink zeg, mooi hoor, alleen dat hou je niet lang verborgen lijkt me...

Ik heb een heerlijk luie ochtend gehad, ik was vroeg wakker maar ben een paar uur later op de bank in slaap gevallen, lekker hoor zo'n zondag.
    We gaan straks naar Baby-dump, even oriënteren hoe duur het is voordat ik naar de 9 maandenbeurs ga. Ik heb er zin in. Het etentje was trouwens heel erg gezellig, we hebben geproost met cola en 7-up op ons hummeltje *verliefd* ik merk heel goed aan mijn vriend dat hij er echt mee bezig is, met collega's praten over hoe het is om papa te worden, heel leuk!

17. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ooh oke wij weten toch dat wij um ZELF HEBBEN GEMAAKT! hhahahaa
    Oke maar er zullen gelovige onder ons zijn en die geloven dat het een creatie van god is. Ieder het zijne he.

18. Femya

Femya Niet meer actief

Heel mooi filmpje! Raar om te bedenken dat de baby zich 9 maanden zelf bezig houdt daarbinnen. Dat lachje op een gegeven moment is echt super!

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ja vond ik ook.
    Ik man geloofde me niet dat onze spook nu met bewegen bezig is en ben ik echo's gaan op zoeken om heb te overtuigen.
    Maar ik vond dit wel apart.

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha lekker toch, Twinkle? Zo'n luie zondag?!
    Haha, ik denk ook niet dat ik die buik van me lang verborgen kan houden ;) Maar heel veel mensen weten het al. 1 maart vieren we Gabriël verjaardag en de familie die het dan nog niet weet, komen het dan te weten en 7 maart heb ik een kleine reünie georganiseerd voor mijn oudklasgenoten en oudparallelklasgenoten(ben vorig jaar geslaagd voor havo, dus ik nodig havo en vwo uit). M'n beste vrienden ervan weten het al, maar de rest ziet het dan vanzelf wel en dan weet praktisch iedereen het ;) Vindt het nu ook niet erg als mensen aan me vragen of ik zwanger ben(met kleren aan zie je dat ook echt wel), want ik heb een poos gehad dat mensen aan me vroegen of ik zwanger was, maar dat was dus helemaal niet het geval en da's best irritant :-s Dus nu is het juist wel leuk als mensen ernaar vragen en het is dus wél zo. Hihi.

Sjemig, merk al echt dat ik last heb van zwdementie. Ik vergeet gewoon te reageren op mensen :oops:
    Sorry als ik dan iemand vergeet!

Ik was Elegance helemaal vergeten.. (SORRY!) Echt niet niks wat je hebt meegemaakt! Kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt of het geen miskraam zou worden. Maar je hebt wel snel gereageerd zeg, anders had het nog slecht af kunnen lopen!

En Doortje, idd doen wat je hart je ingeeft. Als je het te moeilijk vindt om mee te doen aan MVM, zou ik het niet doen. Je moet je er wel goed bij voelen!

Deel Deze Pagina