De gyn die ik had met 6 weken zei dat je aan het eind van week 5 het hartje kan gaan zien, en bij de een is het beter te zien als bij de ander.. Dus maak je geen zorgen meid!
En met 7 weken en 3 dagen zie je echt wel wat, ik vond het al een verschil, dat weekje .. Echt het hartje was al krachter en het was al een paar mm gegroeid.. Was nu al 11.1 mm hihi! Komt goed meid
We zijn weer thuis, wat was het druk bij de baby-dump, daarna ook even naar de IKEA geweest, daar was het nog drukker. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben de babykamer al besteld en ook de kinderwagen We hebben ook die kinderwagen die jij hebt Babijtje. Hij is echt heel erg mooi! De babykamer was heel erg afgeprijsd, dat meisje in de winkel zei dat we hem konden afbestellen als de zwangerschap toch niet goed zou zijn, maar daar gaan we niet vanuit. Jeetje dit voelt wel gek, maar ook wel fijn dat dat geregeld is. Oh hier is een link van de kamer: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1028&groep_id=2&merk=37&m=37 Hij wordt ook pas in juli bezorgd, maar dan hebben we hem wel voor dezelfde prijs.
Super bedankt voor jullie antwoorden, dan laat ik de echo staan op die datum en ga ik ervanuit dat het hartje met 7 weken en 2 dagen zal kloppen als alles goed is nog dik 1,5 week! Ben vanmiddag super verkouden geworden, ik las meer van jullie hadden het al te pakken, beterschap allemaal! Twinkle, super leuke kamer! Wij zijn deze week in die winkel geweest, hebben ook de kinderkamer en kinderwagen al uitgezocht Hoeft alleen nog maar besteld te worden Ik kruip weer onder de wol, morgen 1e werkdag, moek me niet ziekmelden, ik ga al niet naar de begrafenis XD Tot laters!
Oh gelukkig ik ben niet de enige die het al zo vroeg weet Leuk dat je hem leuk vindt! Beterschap met je verkoudheid! Sterkte voor morgen, ook al ga je niet naar de begrafenis, je zal er wel mee bezig zijn. Dinsdag hoop ik al een hartje te zien kloppen, dus ik denk dat je met 7 weken en 2 dagen zeker actie zou moeten zien.
@Twinkle; mooie babykamer zeg! En wat een mooie kinderwagen Welke kleur? Wij hebben ook al een babykamer hoor! Staat nu nog bij een collega van mijn vriend, maar kunnen hem voor een prikkie overnemen (100 euro). Zie voor foto's mijn album. @Elegance; succes morgen met je eerste werkdag! Laat je even weten hoe het was? En sterkte/beterschap met de verkoudheid.
Babijtje die kamer is ook mooi zeg! Die kast vind ik geweldig. Oh en voor zo weinig geld, fijn zeg! Leuk he als je al weet hoe en wat?! Ik heb dezelfde kleur kinderwagen, ik ben gek op turquoise, mijn gordijnen in de woonkamer zijn ook van die kleur, net als een muur in de slaapkamer en verder allerlei kleine dingetjes in huis. Alleen heb ik tegen mijn vriend gezegd dat ik de babykamer absoluut niet ook turquoise wil, dat wordt een beetje teveel van het goede
Ja is extra genieten he! Vind ik tenminste wel. En het word steeds echter dan. Thanx voor het compliment. Ik vind die kleur inderdaad ook wel gaaf. Wij doen de babykamer ook rustig hoor!
@Babijtje mooie commode en kast echt apart.. en de kinderwagen is ook heel mooi.... @Twinkle gheeh ik ben vandaag ook naar Baby Dump geweest.. wij durven nog niks te bestellen en we willen kijken of op de 9 maandenbeurs meer aktie prijzen zijn. volgens mijn broer scheelt het enorm als je dan iets besteld
Oh ja Naiobi daar had ik nog niet aan gedacht, maar goed ik ga met een vriendin naar de beurs, mijn vriend gaat niet mee. Ach ja, ik vind dat we al voor erg weinig geld geslaagd zijn Hebben jullie wel al iets naar jullie smaak gezien daar? Inderdaad Babijtje het wordt wel echter nu. Welke kleur wil je de gordijntjes en de vloer en muur doen?
@Twinkle genoeg gezien ik zelf vind 3 kamers leuk.. 2 met een donkere lijn erdoor en helemaal wit... maar we wachten nog even op de beurs Zit wel een groot verschil in prijzen met de kinderwagens van baby dump of prenatal .. Prenatal schrik je nog weleens
Ja dat verschil is echt enorm, ik vind Prenatal echt te duur, ben erg blij met baby-dump in de buurt. Hopelijk staan de kamertjes van je keuze ook op de beurs! Ik ga de pc uitzetten en lekker bankhangen. Oh ja dit is alvast het lijstje voor morgen: Afspraken voor ma 2 feb Ikbenhetmaar Intake VK Sterretje08 1e echo Aramat Intake VK Miriam25 1e kweek ivm infectie xxsuuzxx 1e echo + Intake VK Hummie Intake vk & MVM Heel veel plezier en succes allemaal! Fijne avond, liefs.
@Twinkle, er ligt een laminaatvloer, die nog prima is, dus die laten we. de muren zijn heel licht grijs gestructuurd, dat is ook nog prima. Gordijnen, nog geen idee. Zal een rolgordijn worden. ik denk dat dat een jongens- of meidenkleur word. Jij dan? @iedereen morgen met een afspraak; veel plezier en succes
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje jammer vind dat we opgesplitst zijn in 2 groepen, als je niet meeleest bij de vroege septembermama's weet je niet hoe het met de dames daar gaat ivm afspraken. En het kost wel veel tijd om 2 topics bij te houden alleen om mee te lezen voor de late mama's. En degene die daar zitten zullen ook niet mee lezen hier lijkt me.
Nog even dan... Klinkt leuk Babijtje, ik ben benieuwd als het af is. Wij hebben de gordijnen al hangen sinds augustus, die heb ik gemaakt van gordijnstof die ik met mijn moeder had uitgezocht voor mijn kamer toen ik nog thuis woonde zo'n 15 jaar geleden ongeveer. Mijn moeder is sept 2007 overleden, dus ik vond het wel bijzonder om eindelijk die gordijnen te maken en op te hangen. Zee zijn off-white met donkerblauwe ruitjes, de muur wordt bloesemwit en de vloerbedekking wordt denk ik donkerbruin. Het kamertje heb je gezien
Oja, dat had je ook al een keer verteld. Sorry hoor, was ik even vergeten. Maar dat is wel supermooi zeg. Zeker de betekenis er van. Tzt krijgen we vast wel een foto te zien toch? ook ik ben er nu van tussen. Lekker badderen. Fijne avond allemaal.
Klinkt heel erg leuk en vooral heel speciaal twinkle Wij zijn er nog niet precies uit welke kamer, we hebben wel al een idee, en ja de babousjka's XD Ik vind het trouwens sowieso gek dat september in 2 delen is gesplitst, waarom eigenlijk?
Maakt niet uit, ik kan ook niet alles van iedereen hier onthouden, daar zijn we met teveel voor. De foto's komen wel natuurlijk, net als die van jullie allemaal neem ik aan Badderze! *ben een beetje jaloers*
Dat was omdat er hier zoveel werd geschrevne dat mensen het niet bij konden houden, maar nu is het ook een beetje raar vind ik 2 topics met een lijst... Babousjka's zijn cool!
Twinkle..wat een leuk kamertje! Ik zou zelf de moed nog niet hebben om al een kamertje aan te schaffen (bovendien moet ik het wel 2e hands doen) maar het is wel heel erg leuk! heb je ook weer iets om naar uit te kijken, he?