Ik heb vandaag voor mezelf een spijkerbroek en spijkerrokje van Mama Licious gekocht bij Prenatal, echt super stoer, ben er erg blij mee, kreeg ook nog korting dus dat was helemaal leuk leuk leuk! En natuurlijk wat schattige kleine mensen kleertjes.. wat wordt je daar toch vrolijk van. @Twinkle; Heel mooi kamertje!
Hallo dames Hoe gaat het ermee? Ik heb niet alles gelezen...jullie schrijven echt superdepuper veel! kan het niet bijhouden! dus iedereen succes. Hummie las wel dat jij bruinig iets verliest...je hoeft niet te stressen zolang je geen buikkrampen og rugpijn hebt! Ik wil je niet laten schrikken maar mijn miskraam begon met bruinig slijm, heel weinig alleen bij het afgeven, ong 1 week lang en het werd elke dag iets meer. alleen bij het afgeven. Had opzich helemaal geen last van buikpijn ofzo dus maakte ik me geen zorgen. Op het moment dat ik bij het buinige ook rood zag, werd ik wel ongerust. Toen er eenmaal beetje rood bijzat kreeg ik wel buik en rugkrampen. En werd ook al gauw meer rood en voelde me algauw ook niet zwanger meer...had echt een leeg gevoel in mijn buik! Hoop niet dat ik je nu heb afgeschrikt, morgen gewoon aan de vk vragen, mss wil ze wel een vaginale echo maken. heb je meteen zekerheid. Mss al wat hartaktie te zien! ik hoop het voor je! Heel veel succes morgen!
@Twinkle gaaf meis.. hoe eerder hoe beter toch.. In verband met de lever tijd... Hij ziet er gaaf uit meis... leuk joh... @babijtje. Ook een mooie kamer joh... echt gaaf... @Twinkle een aantal vroege sept mama'( zoals ik en babijtjea) schrijven hir ook mee en voor mij is het redelijk vol te houden hoor om bij de te doen ondanks mijn werk. Er zijngewon enorm veel sept mams'en sommige vinden het hier te druk om echt een band met iemand op te bouwen... Dus vandaar de vroege sep topic... Misschien een idee om op de afspraken lijst te zetten vroeg e sept of september dan weten we in ieder geval wie waar mee leest/schrijft. Ik voel er niet veel voor om ze samen te voegen, net als de meeste van de vroege sept mama's. Hier is het heeeel raar, maar eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin om meubels, of wagens of weet ik wat te kopen... Het lijkt allemaal nog zo ver van mijn bed eigenlijk...
he betty boop ik zie dat je je banner weer weg heb gehaald! hoe dat zo/ en trouwens heb nog steeds geen buddy? wat nu?
Hallo meiden, Zo heb druk weekend achter de rug dus niet echt tijd gehad om hier te lezen of te schrijven...heb net de laatste pagina alleen gelezen We zijn druk bezig met onze eigen slaapkamer....nieuwe kast aan het bouwen voor dat ons nieuwe bed komt....en het begint nu echt mooi te worden...dus moe maar happy Maar leuk kamertjes uitzoeken! Ik wil zelf ook nog eerst even op de beurs neuzen voor dat we echt al wat gaan bestellen....wil ook eerst die echo hebben gehad voor dat ik er wat meer vertrouwen in ga krijgen. Maar dat leeft bij iedereen wel een beetje volgens mij! Maar leuke kamer hoor twinkle....gaaf om er echt al zo naar toe te leven he! Nou slaap lekker...wij duiken in bed met een filmpje! doeiii
Hier nog steeds licht bruinverlies. Echt alleen bij het afvegen! Maak me niet direct zorgen. Denken jullie dat ik dat wel moet doen? Ik heb geen idee wat ik ervan denken moet.. Misschien is het morgen ook zo wel weer over. We wachten af. Welterusten allemaal...
Hier even een echo bericht van mij Voel me de hele dag al zo klote, man lief heeft een uitje vandaag en belde om half 9 dat ie nog even de kroeg in ging nou dat ken ik wel.... Nog niks gehoord dus die is er voorlopig niet! Zit echt te denken is dit wel de goeie beslissing die we gemaakt hebben en kunnen we wel een kindje opvoeden, heb in 1x zo mijn twijfels en zit al even mega te Sorry maar zie het even echt niet meer zitten, voel me k*t Weet niet hoe ik in 1x aan dit gevoel kom maar leef vandaag niet bepaald op een roze wolk. Ga maar proberen wat te slapen wat al helemaal niet lukt.
@Smokey; Ach meid toch, niet huilen, die gevoelens zijn heel normaal hoor, je ventje laat niks horen en je baalt.. en nu ga je twijfelen. Je krijgt vast een wolk van een kindje en alles vindt wel z'n plek, komt echt allemaal goed. Dikke knuf!
Zo'n man heeft zijn eigen manier van met de dingen omgaan, denk ik. Die belevingswereld is zo anders dan die van ons. Wij voelen ons lichaam ook de hele dag en zij niet. Ik denk dat hij gewoon even zijn ruimte neemt, nu het nog kan. Maak je niet druk hoor..het komt vast goed!
Goedemorgen! Nou, Elizabethje, ik sluit me bij je aan, ik heb alleen het vreselijke nadeel dat ik niet kan spugen, dus dat blijft maar in me doormalen. GATVER! Ik heb dus nog helemaal niks gegeten vanmorgen.. Smokey, niet huilen, meis! Ik snap dat je twijfelt of het wel de beste beslissing was, maar je bent eigenlijk nooit echt klaar voor kinderen, want je weet nooit wat je te wachten staan. Manlief moet het op zijn manier even verwerken dat hij vader gaat worden en da's niet niks, hoor! Zijn vrije doen en laten dat gaat een stuk beperkt worden. Komt wel goed!
Poeh hier zakt het gelukkig een beetje... heb nu anderhalf uur gedaan over een half beschuitje.. getver... die dingen worden onwijs klef haha.. Wijze woorden ook Andi... ik denk dat het voor mannen echt anders is... die beleven dit toch op een andere manier. komt vanzelf goed. Vor ons is dit nu eenmaal wat sneller tastbaar. Samen zwanger zou in mijn ogen ook samen misselijk zijn, maar helaas...
Goedemorgen allemaal, nogmaals het lijstje voor vandaag, heel veel plezier en succes meiden! Afspraken voor ma 2 feb Ikbenhetmaar Intake VK Sterretje08 1e echo Aramat Intake VK Miriam25 1e kweek ivm infectie xxsuuzxx 1e echo + Intake VK Hummie Intake vk & MVM Peer77 2e echo Peer77 ik heb je in deze lijst erbij gezet, maar als je in de andere lijst erbij wil moet je even een PB sturen naar Betty Boop, Babijtje, Elegance of naar mij en zetten we je erin. Daarvan kopieren we elke dag een stukje met de afspraken zodat iedereen het weet wie een afspraak heeft. Hellen met 2e hands is ook niets mis toch? Ik heb hele mooie kamertjes gezien op marktplaats, maar misschien dat je van vrienden kan overnemen, dat zou helemaal leuk zijn. Mijn vrienden zijn allemaal bezig met kleintjes, dus er valt weinig over te nemen. Leuk he positiekleding Huismus, zit het lekker of nog niet? Ik heb een zwarte broek van stretchstof gekocht en die zakt vreselijk af, hopelijk komt dat nog goed als die buik er eenmaal is... Ik ga morgen na de echo shoppen voor babykleertjes Betty Boop dat is wel een idee om erbij te zetten of het een vroege sept mama is of niet. Misschien met een teken achter de naam ofzo? Horen jij en Babijtje dan ook bij hun, of bij alletwee Thanks voor de leuke berichtjes over de kamer, ik ben er ook helemaal blij mee. Ladymoi het is helemaal niet erg om nog geen buddy te hebben, de meeste hebben er nog geen, dat komt vanzelf als we elkaar wat beter kennen. Eertje leuk hoor je eigen kamer opknappen, voelt lekker als het gedaan is he?! Ninosz als je je echt zorgen maakt moet je even voor de zekerheid met de vk bellen en vragen wat je het beste kan doen, ik hoop dat het ondertussen over is! Ah Smokey heel normaal gevoel hoor, het is ook heel wat zeg zo'n kleintje, heel je leven verandert, neem lekker je tijd om verdriet te hebben en straks komt het allemaal weer goed! Dikke knuffel voor jou. Succes met de misselijkheid Elizabethje en Andi. Veervelend gevoel is het zeg, hier zet het niet echt door, maar ik heb het idee dat ik ook maar een vreemde geur hoef te ruiken en ik hang boven de pot. Verder heb ik vreselijk geslapen vanacht, ik werd om 3.15 uur wakker, en kon niet meer slapen, mede dankzij lief die lag te snurken vanwege zijn verkoudheid en nu mag ik wachten tot ze de verwarmingmetertjes komen aflezen en vervangen. Vanmiddag komt Moeders voor Moeders, daar heb ik wel zin in
@ladymoi als je naar de lijst gaat in Betty Boop haar naam kun je zo zien wie er nog geen Buddy heeft Kun je alsnog een buddy uitzoeken. @Smokey iedereen vraagt zich het wel een keer af ! Het komt vast goed
Hahaha nee nog niet... vriendlief zei vroeger ook altijd dat ie wel een keer een menstruatie zou overnemen als dat kon. Heel fijn dat ie 5 dagen overneemt op zon 5 jaar gemiddeld dat vrouwen ongesteld zijn... zet zoden aan de dijk maar niet heus! Als ie slim is zegt ie wat anders ofzo.... hahaha
Goedemorgen meiden, ben ff een paar dagen niet geweest, maar voelde me niet zo goed, was erg moe en misselijk, maar nu gaat wel weer een beetje beter. Iedereen met een afspraak vandaag succes