September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Hahaha grappige vriend heb je Elizabethje, het heeft weinig zin, maar toch haha.

Naiobi we vertellen het pas na de eerste echo (die is morgen) aan mijn schoonouders en mijn vader vertel ik het op zijn verjaardag 15 feb.
    We hebben het wel aan mijn zus vertelt en aan hele goede vrienden, maar mijn vader en schoonouders is pas als we zeker weten dat het goed zit.

En jij?

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Tja lief bedoeld maar van zon opmerking word ik eerder opstandig hoor hahaha (ook al voor al die hormonen!)

Wij hebben ook nog niks verteld (voor mij heeel moeilijk, ben het tiepje dat de avond voor een verjaardag al moet zeggen wat het cadeautje is. erg he). De bedoeling is 15 feb een visiteronde te maken... kan niet wachten!

Pppfff hebben er nog meer dames last van gevoelige boobs? man, heb het gevoel alsof ik met mn tepels boven het asfalt heb gehangen tijdens het autorijden....

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Ikke ook last van boobs, maar niet zo erg hoor , ze zijn een beetje gevoeliger dan normaal beetje opgeblazen gevoel en tepels zijn wel erg gevoelig.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Twinkle wij wachten ook op de echo .. hopelijk hebben we die volgende week, maar is nog niet zeker zal het donderdag bij de intake wel horen..

We zien er wel tegenop om het zijn moeder te vertellen :$:$ Die vind dat we de wereld eerst moeten gaan zien enzo en zij wil nog lang niet oma worden heeft zij al een paar keer aangegeven...

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oww ergg...ik denk in beelden, dus ik zie nu Elizabethje al met haar boobs over het asfalt gaan :confused: :)

De gevoelige tepels zijn iets minder...maar de boobs zelf doen erg zeer. Een soort branderige pijn die op bepaalde momenten erger is dan op andere. Vooral de zijkanten en de bovenkant doet zeer. En 's avonds mijn beha uittrekken is gewoonweg niet leuk meer. Ik houd um ( en dat is zƩƩr ongebruikelijk voor mij) nu liefst aan totdat ik naar bed ga.

De misselijkheid is hier nog steeds in volle vaart aanwezig en moe ben ik ook nog steeds.

Meiden die afspraken hebben vandaag: heel veel succes!

@ Smokey: gaat 'ie weer een beetje, meid?

@ Twinkle: nee er is niets mis met 2e hands. Er zijn prachtige kamertjes te vinden in goede staat en die uk zal daar echt niet naar kijken. Hier is dat wat Ʃcht een levensbehoefte is, volop aanwezig: Liefde..en heel veel!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Naiobi, dat komt vast wel goed denk ik hoor, misschien moet ze er ff aan wennen, en daarna wordt ze heel blij :D

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    ik heb hetzelfde als helen
    zere boven en zijkanten en 's avonds bh uitdoen is ook niet echt top .. Of 's nachts omdraaien doet ook pijn ..

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Joyce laten we het hopen ... Tjeert durft het zelfs niet aan haar te vertellen.. en het is nog wel zijn moeder...

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Gatver, ik voel me echt klote! Ik voel me hartstikke naar omdat ik juist niet gegeten had, heeeeeeeeeeeel beroerd is dat! Je kunt niet eten, omdat je misselijk bent, maar Ɣls je niet eet wordt je juist weer hartstikke naar. Heb nu net met moeite 1 boterham weg kunnen werken. Tjees, is voor mij echt wennen, want met Gabriƫl was ik absoluut niet misselijk.. :(

En Naiobi, ik denk echt wel dat wanneer je schoonmoeder het weet dat ze er uiteindelijk erg blij mee gaat zijn, hoor!

Zo hier idd ook erg last van pijnlijke boobs. Vervelend is dat he? Maar ach, dat vind ik nog niet het ergste.

Zo, ik baalde gisteravond.. Als de seks te goed is, dan word ik kotsmisselijk........... :(

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, lijkt me ook wel moeilijk als ze al heeft aangegeven dat ze nog geen oma wil worden, maar dat riep mijn schoonmoeder ook hoor ,wil geen oma worden voordat ik 40 ben (ze is nog jong) en toch wel geworden :D ze schrok eerst ook erg toen we het vertelde ,maar daarna was ze helemaal blij, deze keer wist ze het al dat we nog een kindje wilde en nu is ze ook weer helemaal blij :D

Het komt vast wel goed :D

11. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Oei dat lijkt me ook naar ja...

Zit hier ook nog met een half beschuitje hoor...

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Zij is 55.. dus die moet wel weten dat die kans er op die leeftijd in zit..

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Naiobi , ja precies , ja komt helemaal goed hoor , meestal moeten ze ff wennen aan het idee.

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @andi weet je vriend tenminste wel of het goed is of niet :D .... maar wel vervelend dan !

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Tja de reactie van sommige mensen... Wat een wereld van verschil zeg. Mijn moeder roept al 9 jaar dat ze oma wil worden. Zon beetje al vanaf de eerste date met vriendlief (geloof mij ook niet altijd even leuk hoor). ik weet nu al dat mijn moeder helemaal uit dr stekker gaat haha...

Daarbij gaat niemand er echt meer vanuit bij ons aangezien 'wij al zoooo lang bij elkaar zijn en er nog geen kindje is'

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, mijn man weet dan inderdaad wel of hij het goed doet of niet ;) Maar 't is echt waardeloos, want wanneer ik misselijk word, is de zin er bij mij helemaal af.. :-s

En mijn moeder is nu 42, zij werd oma toen ze 40 was. Iets te snel, maar uiteindelijk was ze er wel dolgelukkig mee. Ik was toen 16. Nu ben ik 18 en weer zwanger en mijn moeder wist ervan dat we voor een tweede bezig waren en nu is ze weer dolgelukkig ;)
    En sowieso, als jouw schoonmoeder als 55 is, dan zit er zeker de kans in dat ze oma gaat worden, hoor! (Haha, ik zou er eigenlijk wel een beetje schijt aan hebben.. 't Is toch jullie geluk, hoor!)

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Elizabethje, dat is ook leuk toch ? ?een hele verassing, ik wil ook elke keer dat het een hele verassing is, maar helaas....

Deze keer word het ook geen verassing, mijn moeder en schoonouders en broer en zus en zwagers en schoonzus, weten het al en ook mijn oma (moeder kon nmond niet houden) en me tante weet het ook (zusje kon niet liegen) En ik d8 nou daar gaat me verassing weeer, op me werk denken ze ook al dat ik zwanger ben, al heb ik nog niks gezegd en hebben ze nog niks gevraagd, maar via via weet ik wel dat ze het denken, dus dat is ook geen verassing meer, dat vind ik dan wel weer jammer maar ja.

18. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey hallo,

Ik heb nog niks aan mijn schoonouders verteld...wel mijn eigen ouders.
    Schoonouders wilde we mee wachten tot na een goede echo...en hopelijk krijg ik die donderdag...dus dat willen we het het komend weekend gaan vertellen.
    Heb jij het al verteld dan?

eertje

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Goh..mijn ouders zijn 61. Ze hadden er helemaal niet meer op gerekend. Ik trof steeds partners die mijn wens niet (meer) deelden en nu is het dan op mijn 37e alsnog zo ver.
    Je kunt je misschien de enorme blijdschap voorstellen. Mijn vader's reactie viel me echt op: hij slaapt sinds de mededeling slecht en is volledig "broeds". Heel aandoenlijk om te zien, hoe hij zijn best doet om met zijn zwangere dochter om te gaan.

Ik heb het dus wel meteen verteld. Omdat ik doordeweeks alleen leef en juist ook vanwege de steun als het niet goed zou mogen gaan. Ik vind het heel fijn dat er zo meegeleefd wordt en ik hoef nu ook niets te "verstoppen"voor ze. kan gewoon misselijk en ellendig zijn zonder smoezen te gebruiken en bovendien wordt mijn mams mijn vaste bezoekpartner voor echo's en controle's, zolang ik nog niet kan samenwonen met Lief.

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Nee ik hoop volgende week echo te krijgen :) en dan bijv. met valentijn vertellen ofzo :)

Deel Deze Pagina