@alle meiden die gerageerd hebben op ninosz en mij inzake bruinverlies, thanx voor de antwoorden. Ik ga vanmiddag naar de VK, pas dan zal ik weten hoe of wat hierover want maak me steeds meer ongerust... heb dus vanaf woensdag bruinverlies eerst heel licht en vanaf afgelopen zaterdag wordt het isteeds ets meer, vandaag echt iets meer bruin, het is niet meer lichtbruin, maar echt bruin... mijn borsten zijn ook minder gespannen dan de vorrgaande dagen/weken. daarentegen had ik zaterdag nog wel een mooie positieve test gedaan, het ljntje was mooi donker. Ik weet het niet meer meiden, maak me echt ongerust! heb geen krampen oid maar het voelt gewoon niet fijn. Jullie horen vanmiddag wel hoe of wat. Ninosz hoe is het bij jou? @alle meiden met een afspraak vandaag, succes! liefs humm
He Hummie, Goed te lezen dat je een echo krijgt. Dat geeft je toch meer zekerheid, of niet? Ik heb het gevoel dat het hier ophoud. Het is in ieder geval stukken minder dan gister. Heb dus 1 dag bloedverlies gehad als het echt ophoud nu. Net wel de vk gebeld, zij zei gewoon de standaard dingen: 50-50% kans.. Ik heb mn echo gewoon laten staan op 23 februari. Mocht het misgaan, dan merk ik dat waarschijnlijk gauw genoeg. Maar ik denk dat het meevalt! Ben gek genoeg heel nuchter. @Hummie: heel veel succes straks!
@ninosz, nee heb mijn intake bij de VK vanmiddag die stond al gepland, geen echo vooralsnog! Fijn dat het minder bij jou wordt, ik duim ook voor jou meid dat alles goed zit. Ooooooh, ik hoop zo dat alles goed zit, we zijn nu al heel gek met het kindje ook al is het nog maar een garnaal... @joyce en naiobi, thanx meiden! liefs
He Hummie Ik hoop dat alles goed zit vamiddag! Ik weet hoe je je nu voelt.....tijd gaat zoooo ontzettend langzaam en schiet maar niet op en je kan nergens meer anders aan denken.......ik ga niet tegen je zeggen dat je dat niet moet doen en moet ontspannen, want ik weet dat dat geen zin heeft...onbewust ben je er toch heel erg mee bezig! Ik hoop echt dat het allemaal goed zit zo, je bent 6w3d dus er is kans dat ze hartaktie zien! ik hoop het zo voor je! ook voor jou ninonz Dat je borsten minder gespannen zijn zegt niets hoor, waarschijnlijk ben je daar zo bang voor en voel je ze ook minder! Veel succes zo Hoe laat heb je? wel meteen laten weten he!
Hoi humie, ik zou gewoon naar een vaginale echo vragen ivm je ongerustheid en bruinbloed verlies! Vorige week was ook mijn intake maar heb wel een vag echo gehad ivm de ongerustheid en beetje bloedverlies! Dus gewoon vragen!
hej allemaal, ik heb hier helemaal geen stem meer, als dat morgen nog zo is blijf ik thuis .... voel me echt zo beroerd meiden met een afspraak vandaag, heel veel succes groetjes
Hoi Brusjevoorlynn Heb me de afgelopen dagen ook erg beroerd gevoeld, gaat nu wel weer wat beter, volgens mij kwam het doordat ik erg moe was en ook nog eens behoorlijk misselijk. Beterschap.
Okay, sorry, dan heb ik je even verkeerd begrepen. Misschien kun je vragen om een inwendige echo straks? Je weet maar nooit.. Bij mij is het bloed verdwenen. Toch vreemd, 1 dagje bloed. Wat dat dan geweest is? We wachten wel af.. Het is nu weer normaal. Hummie, jij sterkte!
@Joyce84: ik voel me sinds vanmorgen zo, maar had ik bij Lynn niet haha, dus das even wennen voor mij, maar goed laat wel zien dat er iets bezig is in mijn lichaam jij ook beterschap, denk dat ik er nog wel een paar dagen aan vast zit ga zo maar even werken, kijken hoe dat gaat.. groetjess
Ja ,ik had het bij mano ook niet, was wel misselijk, maar eigenlijk meer een beetje weeig gevoel, kon van t weekend ook bijna niks eten, want daar werd ik ook weer misselijk van, heb een beetje de hele dag lekker rustig aan gedaan en dan ging het wel en idd zo weet je dat er wat bezig is in je lichaam. Vandaag gaat het wel weer, zit nu op me werk en nog niet echt misselijk geweest, maar ff afwachten weer
Hallo Dames, Eventjes een update van mij was lekker het weekend in mierlo bij het wolfsven (roompot park) heerlijk uitgerust. Met mijn bloeding gaat het op het moment goed is sinds gister avond weer heel heel minimaal tot bijna niks dus nu even afwachten tot vrijdag op de echo. Ik heb niet teruggelezen dus weet niet of er nog wat gebeurt is hoop van niet. @alle (eventuele) nieuwe dames welkom Groetjes Nadine
dankje lieverd voor je medeleven. Doet me goed! Ik laat weten hoe het was, 14.00 uur afspr. Hoe gaat het met jou? liefs
@Ladymoi nou dan ben ik je buddy toch? hahaha @Sterretje08 succes met de eerste echo... @ Aramat veel plezier met de intake... @ Miriam25 ik hoop op goed nieuws van de kweek... @xxsuuzxx succes met de echo en veel plezier met de intake.. @ Hummie succes met intake en mvm... @Ninosz ik denk niet dat je je heel erg druk moet maken over het bruin verlies... Het kan gewoon van de innestelling zijn meid... Heb vertrouwen... @Smokey he meis het zijn de hormonen hoor dat twijfelen... hoor er echt helaas bij. Hier hadden we het begin van de maand dat we ruzie hadden toen twijfelde ik ook... maar het zijn echt de hormonen, want ondertussen weet je heel goed dat het ok is en je het saampjes ook echt wel aan kan.. Sterkte... @Andi hier the same, ik kan ook niet goed terug geven... Dus het moet wel heel erg zijn als het gebeurd.... Maar het is nog erger als het blijft hangen... @Twinkle hahaha tja babijtje en ik horen overal bij Hmmm een vs voor vroege en een s voor sept? Dan zal ik straks even kijken of ik tijd heb om het te veranderen.... Succes met de verwarming... @Naiobi het is toch aan jullie of je de wereld wi zien of mama wilt worden? Hier heb ik lang gewacht omdat ik ook eerst dit en dat... maar het is niet zaligmakend hoor... @ over boobs..;. hier zijn ze duidelijk gevulder, maar om nou te zeggen pijnlijk... nee niet echt... @Andi hahaha als de sex te goed is word ik misselijk... hmmm moeilijk als je een goede bedpartner hebt om de sex minder goed te maken @Hummie he meis balen die onzekerheid.. ik duim voor goed nieuws vanmidfdag.... @Brusjevoorlynn beterschap @Nadine29 meis goed te horen dat je een super weekend hebt gehad... En nu de klok voorbij kijken naar vrijdag... Hier na de week ziek zijn even het hele huis doorkruist met de schoonmaakster... heerlijk als het dan weer zo fris ruikt... Verder hier misselijk en kan s morgens mijn bed niet uit komen... Zo ontzettend moe... Maar om nou te zeggen dat het echt heel erg is nee... Het gaat eigenlijk wel lekker...
@ Hummie.. Veel succes straks en ik hoop dat je met goede berichten terug komt! Meiden, hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend? @ Andi, ik heb dat ook. Na goeie sex misselijk & voel ik iets samentrekken. Denk mn baarmoeder ofzo, héél gek. Mjaa.. Gekke dingen allemaal
hey dames, meiden die vandaag een afspraak hebben of een echo succes en geniet ervan. hier voel ik me al iets beter als gister. ik kan alleen allemaal niet bijhouden wat er allemaal gezegt word. @smokey ik hoop dat je je wat beter voelt en dat je nu begint te twijfelen dat hebben meer meiden. dat zal bij mij ook nog wel komen. meid doe rustig aan. een dikke knuf van mij XXX Gusam
Soso jullie hebben weer wat af gebabbeld. Heb helaas de afgelopen dagen niet echt tijd gehad om bij te lezen.... Hopelijk gaat het met iedereen (ondanks wat kwaaltjes ) tich goed. Veel plezier en succes aan iedereen met een afspraak vandaag! Welkom aan alle 'nieuwe' zwangeren... Ik zit een klein beetje met het volgende.. Dit is mijn 3e zwangerschap. Bij mijn vorige 2 was ik echt een walvis, maar pas aan het einde zeg maar... Nu ben ik bijna 8 weken zwanger en ben ik al ruim 5 kilo aangekomen.. Vooral mijn buik en billen lijken extreem te groeien... En ja ik eet wel wat meer, maar wel VEEEL gezonder... Ik begrijp het niet zo. Maak me er een beetje druk om, ik pas amper nog kleren. Ik had verwacht zo rond week 15 eens een paar kilootjes aan te komen... Maar goed, er zijn VEEEEL ergere dingen natuurlijk... Heel apart dat wel... Liefs
hoihoi, mag ik hier mee kletsen? Ik ben 26 jaar en moeder van een dochter van 1,5 jaar. Onze 2de komt begin september, 6 september... Ik heb veeeeel minder klachten dan bij de 1ste. Echo gehad en alles was goed. 27 feb. weer een echo. Ben benieuwd... Aangenaam allemaal!
Hellen wat zeg je dat mooi dat jullie aan de eerste levensbehoefte zo goed kunnen voldoen! En wat lief hoe je vader reageert, moet wel mooi zijn om te zien. Ik ben zo benieuwd hoe mijn vader reageert, hij is bijna 73 en ik ben zijn eerste dochter die zwanger is, mijn broers zijn me al 21 jaar geleden voorgegaan in het ouderschap. Hummie veel sterkte meis, het hoeft absoluut niets te beteken he?! Maar je zal pas gerustgesteld zijn na een echo denk ik. Ik duim voor je. Ninosz fijn dat het bij jou gestopt is, tja wat het allemaal kan zijn? Misschien kan je het vragen aan de vk. Jojo82 hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Natuurlijk mag je meekletsen Als je op de Lijst wil voor de Septembermama's moet je een PB sturen met je gegevens (leeftijd, hoeveelste kindje, ziekenhuis of thuis bevalling, fles of borstvoeding en afspraken) naar Betty Boop, Babijtje, Elegance of naar mij sturen en zetten we je in de lijst. LeylaNB misschien even met je vk overleggen hoe het kan? Misschien begint het zo vroeg al omdat je al eerder zwanger bent geweest? Geen idee hoor. Betty dat is goed vs en s. De dame van Moeders voor Moeders is geweest en ik heb een hele mooie test, staat in mijn album. Dus vanaf nu urine opvangen. Ik heb voor de DVD gekozen, die krijg ik pas over ruim een week jammergenoeg, ik ben er erg benieuwd naar.