Welkom Jojo82, .. Hoe voel je je? Weinig klachten? Ik voel me sinds gister weer goed, ben 6 dgn heel misselijk geweest. Dus ik geniet er van dat ik me weer best goed voel.. X
@eertje; leuk filmpje gezien gisterenavond? @Smokey; hoe is het vandaag. Beetje roze wolk? @Hellen; is de misselijkheid inmiddels een beetje beter? Wat een leuke reactie van je ouders. En een broedse papa @Hummie; hoe was het bij de verloskundige? @BrusjevoorLynne; beterschap meis! @Nadine; Fijn om te horen dat het beter gaat. Op naar een goede echo vrijdag. @jojo82; welkom hier @eerised; fijn dat je je weer beter voelt. Werd tijd of nie
Zo bijvoorbaat al sorry maar hier even een klaagzang van mij - waarom laat mijn man van die stinkscheten met als gevolg dat ik zit te kokhalzen in de kamer - ik ben moe - ik ben misselijk - kan geen leuke kleding vinden - heb ik wat besteld staat er achter desole, produit epuise (wat het ook moge betekenen) - ik zie er 's morgens uit als een verkeerde paddestoel (wit met rode stippen ) - als ik dan eindelijk kan poepen moet ik van mezelf tijdens dat poepen kokhalzen - en waarom mag ik niet gewoon in bed blijven liggen als ik dat wil , tja ben bang dat mijn 2 jarige zoon het niet begrijpt dat mama een baaldag heeft. Voor de dames met echo's en afspraken vandaag heel vee plezier en succes. Ik hoop morgen weer op een roze wolk te zitten. Groetjes Anita
hoi allemaal er word echt veel geschreven hier zeg heb niet zo vaak de tijd om bij te lezen. ik werk op verschillende werktijden en heb veel last van vermoeidheid. maar wilde toch iedereen die vandaag een echo of afspraak heeft succes en veel plezier wensen! @ alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! en iedereen die last van griep heeft of ziek is beterschap van mij! ik heb 5 maart om 8:30 m'n tweede echo en ben erg benieuwd. hoop dat wij dan naar t hartje mogen luisteren XXX Tineke
@leylaNB ik lees hier dat het met een 2de zwangerschap sneller gaat met dikker worden....Maar het lijkt mij wel heel snel gaan bij jou nu... Misschien stiekem een 2ling? @jojo82 welkom hier en super gefeli... @Twinkle Toch wel apart he die test van mvm blijft wel spannend toch....Hier moet ik de dame nog even bellen. Ik had ook de dvd mar heb hem nog niet gehad... @pluk lekker even luchten hoor meis... Het is soms ook helemaal niet leuk allemaal... maar je weet waarvoor je het doet... over een paar maanden ben je dit helemaal vergeten....
ik kom net terug uit ziekenhuis.... Een uur voordat ik naar intake VK zou gaan, kreeg ik bij plassen een donkerrode bloeding met wat stolsels bij afvegen, daarna was het weer over... Wel naar VK geweest en gelijk verwijzing voor echo gehad. In ziekenhuis een inw. echo gehad en daar klopt het beeld niet met een zwangerschap van 6,5 week, kortom ik kan me voorbereiden op een miskraam. Ze kunnen het nog niet uitsluiten, dus wel nog bloed geprikt voor hcg meting, en over 2 of 4 dagen weer aan de hand van die uitslag, dat hoor ik zometeen. Er was iig geen vruchtje van 6,5 week te zien alleen maar een donkere kring in mijn baarmoeder... Dus 1+1= 2, het is waarschijnlijk over potverdorie! we waren zo intens gelukkig, zo blij! in een ruk van me roze wolk afgedonderd! het is nu afwachten hoe en of het doorzet, anders moet ik gecuretteerd worden. Eerst de bloeduitslag afwachten... Jullie horen het wel hoe of wat in de loop vd week. MvM had ik al afgebeld, ik had er al geen goed gevoel over vanochtend. @andere meiden met afspr en echo's, hoe was het? liefs humm
@Hummie; aaaaaaaah wat een verdrietig nieuws nu zeg. Veel sterkte meis! @Pluk; he wat een baaldag zeg. Vervelend. Hoop dat het snel beter gaat!
@Hummie; aaaaaaaah wat een verdrietig nieuws nu zeg. Veel sterkte meis! @Pluk; he wat een baaldag zeg. Vervelend. Hoop dat het snel beter gaat!
he meis yeee wat enorm heftig zeg... heel veel kracht om dit een plekje te geven.. watis dit k zeg.... huil maar lekker even uit...
Oh nee Hummie :'( Dat is echt flink balen meid Voor zoiets ben ik dus ook bang dat ik dit vrijdag te horen krijg Het enige verschil is dat ik geen stolsel had... Oh meid een hele dikke knuffel
Hummie oh nee lieverd wat erg zeg! Jeetje dat had ik niet verwacht. Heel verdrietig meis. Knuffel en veel sterkte.
hallo meiden, net mijn eerste werkdag achter de rug, ben helemaal bij gelezen en voel me opeens heel rot bij het lezen van het bericht van Hummie... Hummie heel veel sterkte meid, misschien kan het nog goed komen, de tijd die je nu moet afwachten is al slopend genoeg... wanneer was het precies bij jou begonnen? nadine, fijn om weer iets van je te horen, ik was al benieuwd hoe het dit weekend gegaan was, en ja wat duurt wachten toch lang he, eerst een NOD afachten en dan weer een echo, we worden zwaar op de proef gesteld Elisabethje en Andi, balen meiden dat jullie toch misselijk geworden zijn, natuurluijk voor een goed doel, maar goed.. Hier nog steeds niet misselijk, ben ik van de ene kant blij om want ik weet niet hoe ik me morgen voel, maar de andere kant ook wel eng, misschien zit het dan niet goed... Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, omdat ik geen contact met mijn vader meer heb en mijn moeder heel soms zie.. Ze zijn nog bij elkaar maar mijn vader trekt zoveel meer naar mijn broer toe dat hij met alles wordt voorgetrokken, en dat heeft ene lange tijd mijn zelfvertrouwen benadeeld.. Nu pas laat ik het beetje bij beetje los en word ik zelfverzekerder.. Toch wil ik bij mijn ouders langsgaan.. Dan nog niet om het te vertellen om te kijken of de situatie ondertussen al veranderd is en ze ervan geleerd hebben... Mijn moeder is overigens echt een lieverd en doet geen vlieg kwaad, maar ja die kan het ook moeilijk opnemen tegen mijn vader helaas.. Dus nog genoeg spanning in de lucht Nu ben ik weetr de rest vergeten, bah stomme vergeetmehoofdnogeenssindsikzwangerbendinges... Ik ben wel nog ssteeds super verkouden liep vandaag op mijn nieuwe werk alleen maar te snotteren zo erg dat ik gewoon paracetamol genomen heb om iig nog een beetje bij de les te zijn.. Kom ik thuis is vriend superverdrietig omdat hij me zo gemist heeft bij de begrafenis van oma.. pfff.. hoezo leuke dag? Ik ligh al in bed tv te kijken en heb nog heel wat te lezen, en dan besef ik me weer, ik lig niet alleen in bed en komt er toch een dikek grijns op mijn gezicht
Ja is ff nog 5 dgn maarja morgen hele dag werken woensdag vrij maar ja genoeg te doen donderdag hele dag werken en vrijdag is ook zo om. Dan weet ik (hopelijk) meer en hopelijk goed nieuws. Rot voor je dat met je ouders hoop dat je het in iedergeval vlug je moeder kunt vertellen. En geniet in bed met je vriend doe hem eens lekker verwennen na zo een rot dag Groetjes Nadine
@Elegance hopelijk draaien je ouders ( voornamelijk je vader ) bij wanneer ze weten dat ze een kleinkind krijgen!