September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Elegance; Hoe was je eerste werkdag? Leuk werk, leuke collega's? En wat een mooie uitspraak over het feit dat je niet alleen in bed ligt. Die onthoud ik!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hummie heel veel sterkte meid.

Groetje sAnita

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@hummie veel sterkte.

dames mischien een stomme vraag,maar hoe voeld jullie baarmoedermond nu aan dat je zwanger bent?

XXX Gusam

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Helaas gaat dat bij mij niet meer op, mijn broer heeft al 2 kids.. en ja dat zijn nu al de oogappeltjes, de naamdragers, 2 jongetjes etc etc... Als je 5 minuten met mijn ouders zou praten weet je meer over ze dan je graag zou willen weten.. dat geef ik mijn moeder ook heel vaak terug als ik haar 15 min zie gaan 10 minuten over die 2 kinderen, 3 minuten over over mijn broer en 1 over haarzelf en de laatste gaat hoe het me tmij is, en dan wil ik antwoorden en dan hoor ik oh ik moet weg.....
    Dus ik bedoel, daarentegen is het het eerste kleinkind voor mijn schoonouders zijn ze super lief en maken ze dit drama hierboven helemaal goed :)
    jee wat een verhaal voel mijn emoties weer opwoekeren en vooral kwaadheid door onmacht XD

@babijtje, mijn werkdag, het word veel en zwaar werken, heb deze week nog niet echt werkafspraken word ingewerkt, weet wel dat ik me zo ziek voelde vandaag dat ik moeite had met reageren en me als een normaal mens op te stellen... :)
    Die opmerking viel me ook maar te binnen omdat ik me zo zielig voelde :) manlief is een examen afnemen bij een cursist en moest nog 3 uurtjes weg .. XD

@gusam, ik zou niet weten hoe mijn baarmoedermond aanvoelt, ook niet hoe hij aanvoelde XD ik wist niet eens dat je die kon voelen, ik weet alleen dat toen ik het spiraaltje eruit kreeg dat ze hem niet kon vinden :)

IK las net dat berenbotje een mk heeft gehad, ze was er vaak op het NOD januari topic :(

IK heb hilarisch veel zin in chocolade :S dat ik eet ik anders nooit :S het maakt me niet eens uit waar de chocola inzit, lion, snicker, chocoijs kon zelfs nu de hagelslag opeten :S super vaag dit XD

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Lieve meiden bedankt voor jullie reactie's en jullie hebben gelijk.
    Zit al weer bijna op mijn roze wolk hoor :)

Had vandaad de hele dag nog cursus ook dus was druk druk.
    Maar voel me weer een stuk beter hoor, af en toe heb ik gewoon een emotionele inzinking niet normaal dan :(
    Ben ik niet gewend van mezelf.

Verder voel ik me behoorlijk goed vandaag ga zo even terug lezen

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @hellen1971 daar heb je helemaal gelijk in dat de mannen het allemaal anders beleven. Mannetje kwam thuis en vertelde hoe gek hij wel niet met mij was en hoe blij hij was dat we strakjes met zijn 3 tjes zijn daar knapte ik weer helemaal van op :D net wat ik nodig had.

@elisabethje en andi wat vervelend dat julli zo misselijk zijn hoop dat juliie je snel weer wat beter gaan voelen.

@hummie meis wat een vreselijk nieuws zeg, leef met je mee dikke knuffel

@elegance hoe was je eertse werkdag. lekker hoor in bed geniet er maar lekker van met zijn 2 tjes :) Ik snoep mijn eigen helemaal lam alle snoepjes vind ik lekker haha

@Gusam ik zou niet weten hoe die aanvoelt :( haha

Heb trouwens gister een hele tas met positiekleding van mijn schoonzus gekregen erg lief van haar, ben dr ook super blij mee :)

@twinkle heel veel succes morgen, spannend!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Elegance wat jammer is dat.. maar misschien draaien ze wel bij klein kinderen zijn bijzonder !

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    bedankt lieve meiden voor jullie medeleven! echt heel fijn.

Het ziekenhuis belde dat mijn hcg gehalte idd niet bij een zw.schap van 6,5 week hoort. Vrijdag moet ik weer bloedprikken, weer kijken naar hcg en weer een inw echo. Maar het is over hoor, ik weet exact mijn nod datum en weet exact mijn eisprongdag, dus ik kan niet minder ver zijn dan ik dacht.... Dat hielden ze me nog voor dat de berekening misschien niet klopte, maar dat gaat in mijn geval niet op. Ik moet nu tot vrijdag afwachten of ik vanzelf een MK krijg of dat ik misschien gecuretteerd moet worden. We wachten deze week maar af. :( Heb wel zoiets van, laat het dan maar gelijk komen, dan kunnen we weer door.... Op dit moment voel ik me echt k*t ! :cry:

Ik zal hier dus minder zijn vanaf nu en ik wens bij deze iedereen heel veel succes met de zwangerschap, dat er maar heel veel gezonde sept beebjes mogen komen!

liefs humm

9. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    @hummie,

Meid heel begrijpelijk dat je nu even wat minder hier zult zijn.
    Ik wens jullie heel veel sterkte moet het verwerken van jullie verdriet en dat je vlug weer zwanger mag zijn en een super zwangerschap tegenmoet mag gaan.

Ik moeten vrijdag ook voor een inwendige echo.
    Ik hoop voor je als het idd mis is dat het idd snel vanzelf komt een curragtage lijkt mij niet prettig (weet niet hoe dat is) en hoop dat jullie het gauw een plekje kunnen geven.

Nogmaals een hele dikke knuffel.

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve hum, wat ontzettend naar! je hebt een pb *knuffel*

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @alle misselijke meiden: voelen jullie je al wat beter? ontbijten schijnt wel echt enorm te helpen, ookal krijgen jullie niks door je keel!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    alle zwangere mutsen al in bed hahaha!?

nou tot morgen!

13. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    *even offtopic*

onze poes, die normaal altijd bij mij ligt al sik thuis ben en alleen naar me vriend gaat als ik er dus niet ben, ligt nu bij me vriend en zit samen met hem james bond te kijken hahah dat ziet er echt cute uit.

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ben erg ziek (lees misselijk) vanavond, ook tijdens het werk. Heb dus niet alles bij geleest... doet ik morgen weer even..

Hier de afspraken voor morgen

Sam28 2e echo
    Sofie28 2e echo
    Twinkle 1e echo

Vooral echo's zie ik...

Succes en geniet ze...

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo dames, jullie zijn al op pagina 250 en ik heb vandaag pas te horen gekregen dat ik ook een september mama wordt. het is een best lang verhaal en dat vertel ik nog wel maar nu ben ik veel te moe en misselijk. ja de eerste kwaaltjes worden nu echt duidelijk. ik hoop dat ik mij hier alsnog aan mag sluiten. en zal binnenkort eens bijlezen enzo.

16. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hey 5mare5

Tuurlijk mag je je aansluiten iedereen is welkom :D

Nou beterschap met je kwaaltjes geef maar wat aan mij heb nergens last van ;)

Groetjes
    Nadine

17. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo hallo,

Ook jij welkom hier!
    En we hebben hier geen sluitingsdatum....dus klets gezellig mee!
    Lekker he dat misselijk zijn....stond hier zelf net ook met tranen in mijn ogen omdat ik me zo belabberd voel....brrr.....
    Maar ik hou hoop dat het naar mate de tijd verstrijkt de misselijkheid minder wordt.
    Hoe voel je je verder?

groetjes eertje

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    verder ben ik super gelukkig en blij ^.^ heb een beetje last van steekjes en begin mijn rug te voelen. en ja het klopt dat je in het begin erg moe bent heb ik gemerkt. ik ben gelukkig nog niet echt emo ofzo. gelukkig heb ik ook nog niet echt over hoeven geven, hoop dat dit zo blijft!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Even kort, want ik ben vreselijk misselijk en zo mogelijk nog meer moe:

Hummie....ik stuur je een heel dikke virtuele knuffel. Het zal je pijn waarschijnlijk niet verzachten, maar er word met je meegeleefd!

20. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo,

Nou helemaal mooi!
    Ja ik heb sinds ik zwanger ben ook snel last van mijn rug....maf :(
    En ik hoef gelukkig ook niet over te geven...maare...pfff...lekker is anders....en ik ben uberhaupt wel een emotioneel mens....maar ga nu soms als een emo stuiterbal :D
    Leuk voor de vent hihi
    En heb je al afspraken staan voor vk ofzo?

groetjes eertje

Deel Deze Pagina