@ all; bedankt voor jullie tips over nieuwe baan zoeken. Ga ze als ik meer tijd heb, allemaal nog eens rustig lezen. Ga nu boodschappen doen. Groet, Klusser1980
Hallo dames, ik breek ook even in (aug 2009 mama) Allemaal gefeliciteerd! Ik wilde even reageren op je berichtje klusser. Ik zit namelijk met min of meer hetzelfde probleem. Met asl verschil dat ik mijn werk op het moment helemaal niet meer leuk vind. Helaas word nu solliciteren wel heel moeilijk en ook nog eens icm zwanger zijn. Ik heb daarom min of meer besloten om gewoon door te blijven werken tot aan mijn verlof. Ik kijk dan even hoe ik me dan voel en dan neem ik wellicht ontslag. Is misschien niet netjes van me ten opzichte mijn werkgever. Maar 4 maanden salaris vindik echt wel te veel om te moeten missen. dus Elaaz. Heb ik misschien nog het geluk dat mijn werkgever zelf verre van loyaal is naar de werknemers dus is het voor mij misschien ook iets makkelijker. Maar ik kan je wel vertellen dat ik enorm baal van deze situatie. Het liefst wil ik natuurlijk doorwerken, maar het is zo verschrikkelijk dat het serieus slecht voor mijn eigen gezondheid is om hier langer te blijven.
Aan de andere kant zijn er zat vrouwen die ontslag nemen tijdens hun verlof, omdat je nou eenmaal niet weet hoe het gaat lopen. Je hebt dan alleen geen salaris...
@ werk: ik zou nooit ontslag nemen. Gewoon gaan solliciteren. Niet alle werkgevers kijken raar tegen een dikke buik aan en bovendien is die er nu nog niet. Mocht je een nieuwe baan vinden en in je proeftijd worden gezegd dat je niet mag blijven ben je niet verwijtbaar werkloos en heb je dus recht op ww en tijdens je verlof recht op zwangerschapsverlof (en ook als je niet mag werken tijdens je zwangerschap heb je recht op 100% doorbetaling van je laatstverdiende loon). @ leefregels: ik vind ze eigenlijk niet zo heel moeilijk. Ik ben al een aantal jaren geleden gestopt met roken en niet zwanger wil ik er nog wel eens eentje roken... zwanger vind ik het zo vies dat het niet nodig is. Geen alcohol vind ik vanzelfsprekend. De rauwe vis en gerookte zalsm is gewoon jammer... niet onverkomelijk. (gerookte makreel en paling die niet is voorverpakt mag wel he dames... is nog goed voor de hersenontwikkeling ook. @ afscheiding: hier ook genoeg aanwezig... en een enorme sexdrive trouwens... mannetje kan me dan niet aan (was de vorige keer ook zo)... Er wordt lekker veel gekletst hier... kan het niet bijhouden... heb alleen tijdens m'n werk tijd... als het even rustig is. Thuis lukt het me niet met een rondbanjerende dreumes die alle aandacht wil hebben.
hihi wat een verhalen zeg allemaal! ben 2 dagen niet op het forum geweest haha. echt heel leuk om te lezen dat iedereen zo open is. vind het erg fijn om te horen dat er veel meer meiden onzeker en soms bang zijn. ik vind het wel een goed: er gaan er meer goed dan fout. heb zelf een mk gehad...ben bang voor nog 1. Voel me verder prima, ben wel super moe maar thats it. welke symtomen hebben jullie? en voor degene die een mk hebben gehad... Voelde jullie ook meteen dat het niet goed zat? Liefs Dina Ben trouwens 25 jaar (even voor de bevallingslijst hihi)
@Babijtje dat valt idd mee, hoewel het nog steeds meer is dan ik zou kopen, ik haat winkelen @tantan met een beetje valsspellen zorg ik er wel voor dat ikdezelfde dag de uitslag heb... Je zet gewoon spoed op het formuliertje erbij en vertelt dat de assistenten zei dat met die aantekening het sneller is. Hoe laat kan ik het dan verwacht? Ja sorry hoor, maar ik betaal elke maand 121 euro aan ziektekosten laten ze daar dan ook eens hard voor werken Het lijkt mij het aller aller aller mooiste gevoel van je leven als je pasgeboren kindje op jeborst word gelegd... Daar doe ik het allemaal voor... Hier the seem pijnlijke rug en moe.. misschien ook even een wegtrekker op de bank zo...? @Misoh hahaha meestal hoor je dat vrouwen juist minder drive hebben... hier nog een die juist meer wil.. doe het alleen niet, voel me vies aan de onderkant door de progestronballetjes... @Dina1983 heb het nog even opgezocht 1 op de 5 vrouwen krijg in de eerste 12 weken problemen dus dat is idd meer goed dan fout, alleen op zo;n forum als deze zie je te veel.... AAAAAHHHHH ik wil niets meer horen over schaatsen, ik woon in de polder en zie ze allemaal voorbij gaan... ik wil ook.... Maar nu even niet... eerst even een tukkie denk ik....
@BettyBoop; als je 's ochtends vroeg gaat prikken hebben ze het begin van de middag wel binnen. Om zeker te zijn zou ik dan rond een uurtje of 3 bellen, dan moeten ze het hebben.
Ik ook niet hoor, zodra ik heb waar ik voor kwam wil ik altijd weer naar huis en alle winkels in en uit vind ik ook maar niks (denk dat wij 1 van de weinige vrouwen zijn ) Heb je nog wat leuks gekocht?
@Babijtje mar na1 uur neemt deha niet nmeer op en die heeft dan de uislagen.... Acg we zien vrijdag wel even... @ Tinkerbellmama hier nog een ik vind winkelen niet leuk vrouw... ze bestaan echt hoor
Uuuuhhhh....ja best wel maar erg gezellig. Vind het altijd zo'n leuk gezicht die krioelende schaatsende kinderen. Mijn ouders waren er ook, maar wat is het moeilijk om je mond te houden zeg. Als het goed is komt morgen mijn zoon z'n shirt binnen van simply colours, dan mag hij het morgenavond aan als mijn ouders komen. We hebben net aan mijn zoon verteld dat hij een broertje/zusje krijgt en hij is er erg blij mee maar ook bezorgd merkten we. Wel goed voor jezelf zorgen he mam zei hij. Zooooo lief. We zagen langs de ijsbaan mensen lopen met de Joolz Bloom kinderwagen, vonden wij ook erg leuk en sportief er uit zien.
mmmmmm..................das minder. Dan zou ik gewoon rond 12 uur bellen. wie niet waagt die niet wint.
Hey meiden, Vandaag lekker schaatsen gekocht samen met mijn man en zusje. En heerlijk op het ijs geschaatst (wel voorzichtig) was weer fantasties
Nee ik heb wel wat meer rondjes gedaan. Mijn mannetje en zusje zijn beide wel gevallen . Morgen ga is weer, het is zo lachen
@Tinkerbellmama***** Betty smelt*** wat een lief knulletje heb jij "je moet goed voor jezelf zorgen" aaaaaaaaahhhhhhh @Babijtje joh komt wel goed vrijdag met bloedpirk.. WAuw wat knap dat jullie dat durven.... ik durf dat echt niet om nu alles op het spel te zetten voor een rondje schaatsen... Ik heb wel afgesproken dat ik morgen 2 stappen op het ijs mag doen met mannetjes hand vast... Ik zou het echt graag willen, maar als je valt... we hebben zo onsbest... nee dan helaas maar aan mij voorbij gaan...
@Betty Boop: Het scheelt een heleboel, maar kon altijd al goed schaatsen. Dus ben niet zo bang dat ik onderduit ga. En anders ga ik op mijn kont, zit genoeg vetweefsel hahaha