September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga lekker met mijn liefje in bad! quality time! joepie!

2. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Oh je hebt echt geen idee hoe jaloers ik momenteel ben op jou.....in bad.....heerlijk die warmte....zit nu met een dekentje op de bank....maar is toch net anders hihi

Geniet er lekker van!

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    lieve meiden, heb het superdruk gehad op mn werk. ben vanaf vrijdag niet meer op t forum geweest, ga alles een beetje rustig doorlezen:) hihi hoop dat alles hier nog goed gaat. morgen voor het eerst vk. dan nog 2 weken uitzingen tot de 12 weken en dan eindelijk uit de school klappen! YEAH

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @peer en hummie, heel veel sterkte meiden.. Ik heb er ook niet echt woorden voor, ik denk dat hellen het goed heeft vertaald.. Soms word ik door het lezen van de slechte verhalen helemaal opgezogen en ben ik daar heel erg mee bezig als ik niet achter de pc zit.. Dan vraag ik me iedere keer af of het bij mij wel goed gaat..

Jee Nadine, ik weet niet wat voor werk je doet, maar de werktijden lijken mij niet geheel normaal en volgens de coa of zijn het 2 verschillende banen?

Twinkle, Wat een super leuke echo! Jeetje gek he, we zijn bijna evenver en ik kan me bij het zien van jou echo niet voorstellen dat als het goed is hetzelfde in mijn buikje zit :):)
    Geniet van jullie roze wolk!
    ik ben nu aangenomen voor 32 uur, 4 dagen, zelf heb ik het idee dat ik dat nu al niet ga trekken en in het midden van de zwangerschap naar 24 uur, 3 dagen, zou willen.. Dit heb ik ze al kenbaar gemaakt, ik weet niet of ze er akoord mee gaan. maar meerdere collegae hebben ook 24 uur :) Ook is de planning dat ik van de 4 dagen 1 thuis wek, maar door de lange reisafstanden weet ik niet of me dat gaat lukken.. Ook ben ik nog met een andere studie bezig en moet/wil ik die nog afronden voor de zomervakantie... hoe is me nog de vraag :)

Mare echt super leuk dat je in september komt meebeppen heb januari ook al altijd gezellig gevonden als je er was :) Hopelijk heb je hier net zo'n positieve invloed :):) maar ja met kwaaltjes en hormonen kan ik me voorstellen dat het positieve ook soms ver te zoeken is :)

Pluk, ik weet niet of ik het kan zzeggen, maar je sarcasme in sommige berichten brengen een lach op mijn gezicht :) vooral die van ik geloof gisterenmorgen waar je van die dingen opsomt hoe je je voelt :) echt leuk om te lezen :)

Voor de mensen die net zijn gaan slapen en nu niet meer hier zijn GOEDE MORGEN :p

Betty, we hadden ook afgsproken dat manlief alleen naar de begrafenis zou gaan, maar het was hem toch wel heel erg zwaar gevallen en dat had hij niet verwacht, ik denk ook dat voor hem de dood en geboorte beetje door elkaar liepen.. Ook hij is sinds dat hij weet dat hij papa wordt meer emotioneler, of toch niet, meer voorzichter ook niet, bewuster dnek ik.. Hij is ehct zo lief voor me, laat me lekker schelden en zegt dan, ohh liefje kom eens hier ik dnek dat jij een knuffel nodig hebt.. :):) jee ik hoop dat hi jdat volhoudt, zo houd ik nog meer van hem! :)

Ik ben nog steeds snipverkouden, koppijn, loopneus en verward :) lig alweer sinds 18;00 uur in bed tv te kijken... echt ik kom thuis, ga koken, en duik bed in en ben nog telui voor een bad :S
    En morgenvroeg denk ik weer sjit nu moet ik douchen en ik ben nog zo moe.. :)
    Misselijk ben ik nog steeds niet echt geweest, heel soms voel ik me wel eens weeig, ofzoiets zoals men vaak zegt, weet nog steeds niet precies wat weeig betekend :) en ik heb het idee dat ik veel te veel aan het typen ben dus stop ik per direct en druk ik op ok..

Ow maar eerst welkom nieuwe september mama's! heel veel plezier en geniet van het zwanger zijn! :)

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Afspraken 4 februari

Dina1983, Intake Vk

Line77, 1e echo

cam, 1e echo, 17.20 uur

Charissie, 1e echo, 11.30 uur

Teigertje6, Termijn echo

Meiden heel veel plezier morgen! Ben benieuwd hoe het geweest is :):)

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi elegance, ja ik wil wel proberen het hier gezellig te houden. hoewel het enige wat ik op dit moment denk is: wat kanik tegen die misselijkheid doen? maar qua hormonen valt het hier nog mee

7. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    He twinkle...ik heb ook zo een precies hetzelfde echo, echt een hele mooie he! vond ik ook!

wauw

dames die orgen echo hebben, succes!

ndere dames slaap lekker!

8. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Ik wou dat ik morgen mijn echo had :D
    Helaas moet ik nog 2 en een halve week wachten..... :(

Froukje

9. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Meiden, ik weet het niet meer.
    Zondag de hele dag oud bloed verloren..
    Gisteren en vandaag niets, en nu begint het net weer..

*Zucht*

Sorry, ik ben echt :cry:

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    `@Eerised90 jep wil thuis bevallen, helaas moet je de kosten voor een doula zelf betalen...
    en het is neit goedkoop

@malleboe welkom hier en super gefeli...

@slaapzak beterschap meis...

@Twinkle nou ik heb er al 2jaar over nagedacht he hoe ik mijn bevalling wil als ik eenmaal zwanger ben ;) Das een lange tijd hoor...

@Rox he leuk ook een kleine zelfstandige... mag ik vragen wat jij voor zaak hebt? Ok al beantwoord ;) leuk.. wel zwaar lijtk mij zo de hele tijd staan....

@uren werken en hoeveel uur je straks gaat werken.. hieer wisselt het heel erg omdat ik een eigen praktij heb als psuchotherapeut. ik werk gemiddeld 9 uur per dag 5 dagen in de week (smorgens, s midags en savonsds)Straks ga ik 3 uur per dagwerken, alleen in de avond uren en dan woensdag 9 uur en misschien zaterdagochtend 3 uur... We hebben het erg mooie verdeelt nu. Als het kindje er is neem ik overdag vrij en kan ik rustig aan doen werk ik savonds en partner neemt 1 dag minder enw erk ik...Wij zijn niet afhankelijk van mijn inkomen dus ik kan makkelijk minder werken...

@Twinkle hoe was de film? en hoe vond ze de foto's?

@Elizabethje hir gaat het de hele dag al eens tuk beter hoor gelukkig... En ji heb je de pillen nog moeten gebruiken?

@Augurken... nooit van gehouden en ook nu niet...

@elegance das heeeeeeeeeeeeeeel vervelend geen internet verbinding ;)

Over je vriend... wat is hij LIIIIEEEEEEEEFFFFFFFF hij doet volgens mij enorm zijn best ;)

@Dina1983 succes morgen meis...

@Dina1983, veel plezier bij de intake moren

@Line77 succes met de echo morgen

@cam, 1e echo succes met de echo morgen...

@Charissie Heel veel succes met de 1ste echo morgen....

@Teigertje6, op een goede echo mrogen...

Hier hebben we dus net de Doula over de vloer gehad... echt een geweldig mens heel lief en zo mee denktend... Ze wist eigenlijk stiekem al dat we voor een bad bevalling zouden gaan en dacht echt heel erg met ons mee.. Super ben zo blij...

11. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je :cry: !
    Maar het hoeft niks te betekenen he ! Is het oud bloed? of helder rood ?
    heb je ook krampen ?

Sterkte meid
    hopen dat het allemaal goed gaat !
    Froukje

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ninosz
    meis maak je niet te druk.... oud bloed maakt niet uit...En sommige hebben gewoon een soort van menstruatie de eerste maand en zijn toch gewoon zwanger... Niet te snel panieken hoor meis...

13. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ja, het is tot nu toe duidelijk oud bloed!
    Misschien maak ik me ook te druk.

Afgelopen zaterdag de sleutel gehad van ons huis, behangtrekken, schuren, slopen enz..
    Vandaag en morgen cursus voor mn werk!
    Gauw ff bij mn oma langs, die ziek is..
    Dan nog gewoon de 40-urige werkweek.

Maar omdat het verder prima met me gaat, lijk ik het allemaal gewoon te kunnen...

Ik moet misschien rustiger aan gaan doen..

14. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Het is echt oud bloed..
    En krampen heb ik af en toe, maar die had ik 3 weken geleden ook al, dus dat lijkt me nu niet aparter..?

Bedankt voor je berichtje..
    Misschien maak ik me zorgen om niets..

15. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor zou ik ook doen.
    Al weet je dat het niets te betekenen heeft.... toch... Het is nog allemaal zo kwetsbaar.

Je hebt het idd ook erg druk, weet niet of dat er mee te maken heeft bij jou, maar beetje lief zijn voor jezelf kan nooit kwaad :)
    Froukje

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Vergeet niet dat het daar nu eeeeeeeeennnnnnnnnnoooooorm doorbloed is dus Alle stress en klussen kunnen aderstjes laten springen...

Misschien dus toch even een stapje terug doen?/

Veel kracht meis...

Liefs
    Bianca

17. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Dank jullie wel meiden..
    Ik ga het idd rustiger aan doen even, en ik hou jullie op de hoogte!

Trust..

18. @ Betty Boop, ik heb je een pbtje gestuurd..

@ Ninosz, doe rustig aan meid, mocht je het nog steeds niet vertrouwen, je kan altijd je VK bellen of het ziekenhuis. Heb ik ook gedaan toen ik dacht dat het niet helemaal goed ging, en dan kunnen ze je toch n soort van gerust stellen:)!

19. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hier draait de maag al lekker.... hoop dat het tabletje snel gaat werken. Zo is er niet echt een roze wolk...

20. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik heb 2 banen op kantoor en friture
    Ik werk dus normaal:

ma 09.00-12.00 & 17.00-00.30
    di 09.00-15.00
    Wo vrij
    do 09.00-15.00 & 17.00-00.30
    vr 09.00-15.00

ik werk 36 uur en heb toch nog een dag vrij in de week :p die late tijd is even wennen maarja weet nu niet meer beter.
    En ik heb mijn baas gevraagd of ik die uren in de friture mocht hebben 21 uur op kantoor was te weinig na mijn scheiding. toen zat de sociale dienst achter me aan ik moet meer werken.

verders is het bloeden nog steeds minimaal dus hoop op een goed teken.
    maarja vrijdag weet ik het \o/ eindelijk

Deel Deze Pagina