September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Oh en Goedemorgen dames,

zou dat nog helemaal vergeten ook nog. :D

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

Ik vind het wel super dat je zo positief blijft. :)
    Ik zat vanmorgen al te stressen omdat ik een beetje kramp had :S

Dat is idd wel relaxed als je het zo omschrijft, liever een paar dagen langer werken en een dag vrij dan allemaal van die korte daagjes :)

Ik ga zo weer naar mijn werk :) Vandaag krijg ik de laptop en kan ikk wrs ook vanaf mijn werk af en toe meelezen :):)

Doei dames, maak er een leuke gezellige zwangere dag van :)

3. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    nouja positief ik heb me er op het moment een beetje voor afgesloten ik verwacht eerlijk gezegd meer dat het vrijdag mis dan dat het goed is. maar dat ik uit zelf bescherming zodat ik niet te erg teleurgesteld wordt. en me gek maken heeft echt geen zin die echo kan pas vrijdag dus...

en krampen heb ik niet gehad "gelukkig" maar dat hoeft niks te zeggen het kan ook zo mis gaan zonder dat je wat merkt.

Veel plezier op je werk en hoop dat je die laptop krijgt ;)

Groetjes

Oh vandaag moet ik wel even 3 uurtjes werken :p had maandag vrij

4. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Dina, Cam, Charissie en Teigertje heel veel succes en veel plezier vandaag met de afspraken!

Ik ga straks bijlezen, even een kopje thee halen met met mijn collega's kletsen.

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    pppfff tabletje begint eindelijk te werken....

werkse meiden!

6. Femya

Femya Niet meer actief

Nogmaals dankjulliewel voor de lieve reacties op de echo. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat we het hartje hebben gezien. Heel gek allemaal, maar wel super fijn :D

Doortje ik ben wel opgelucht, maar had eigenlijk ook niet anders verwacht, ik bedacht me later dat ik niet eens had bedacht wat als er nou geen hartje te zien is? Gek he?! Ben jij gespannnen voor volgende week? Geen zorgen maken hoor dat je niet misselijk bent, ik ben maar een heel klein beetje misselijk. Dat moe zijn en last van je darmen is een goed teken.

Stresskippetje welkom bij de Septembermama's. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je op de septembermama's lijst wil kun je een PBtje sturen met je gegevens naar Babijtje, Betty Boop, Elegance of naar mij en zetten we je op de lijst.

Smokey wat fijn dat je een dag thuis kan werken, lijkt me heerlijk om te doen. Jammergenoeg kan dat met mijn werk niet.
    Gaat het goed met je verder? Geen onzekerheid meer?

Elegance haha stress om internet wat eruit ligt? Beterschap met al je kwaaltjes, vervelend dat je zo verkouden en moe bent. En ja bij jou ziet het er van binnen vast net zo mooi uit als bij mij ;) Succes met alles wat je nog te doen hebt, pff wordt al moe als ik eraan denk, ik hoop dat het je allemaal gaat lukken :D

Dina wat super nog maar 2 weken dan mag je het vertellen, heerlijk zeg!

Mare bij mij werkt het om af en toe wat crackertjes te eten en aanmaaklimonade of cola te drinken, maar ik weet natuurlijk niet hoe erg je er last van hebt. Sterkte in elk geval!

Ladymoi ja heel mooi zo'n echo, weet je tenminste hoe je kleintje eruit ziet, toch die bevestiging naast alle testen.

Ninosz meis hoe gaat het nu? Dikke knuffel, ik hoop dat je er geen last meer van hebt. En het lijkt me voor jezelf heel verstandig om het wat rustiger aan te doen, je klinkt wel erg druk. Maar niet teveel stressen hoor, het hoeft niets te betekenen. Ik las ergens dat 20% van de vrouwen er last van heeft.

Betty Boop wat superfijn dat de Doula zo'n fijn mens is wat jullie wensen begrijpt. Wow een badbevalling! Wil je dat thuis of in het ziekenhuis? Ik hoop dat het allemaal lukt zoals je wil.

Nadine spannend nog maar een paar dagen wachten. Fijn dat het bloeden minimaal is meis. Druk zeg 2 banen!

Elizabethje sterkte met de misselijkheid, wat voor tabletje heb je eigenlijk? Werkt het nog steeds?

Ik heb theepauze, en dan weer lekker verder aan het werk. Ik zal niet zoveel meekletsen vandaag. Fijne dag allemaal!

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    He Twinkle.. geniet lekker van je theepauze... ben hier ook een klein kopje aan het proberen...
    Hier gaat het redelijk. Helemaal weg gaat het niet, maar het haalt wel de ergste randjes er vanaf. moet ook wel want er ging gisteren maar 1 boterhammetje in en dat is dus veel te weinig! Gos het is een middel wat ik hier al een aantal keer heb gezien. emesafene ofzo?

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @twinkle: fijn dat je goede gevoel zo is bevestigd! Ik ben wel redelijk gespannen voor volgende week, bang om weer een zandkorrel te zien ipv een kindje... maar goed, ik probeer positief te blijven hoor! Sinds gister ook forse steken in mijn lies en buik (zijkant), even gegoogled en denk dat het de banden en baarmoeder zijn. Dus alleen maar goed, denk ik dan!
    werkze!
    @elizabethje: sterkte met de misselijkheid!

*gaat ook weer aan het werk*

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen dames,
    ik ben net pas mijn bed uitgekropen. ik heb wel ietsje beter geslapen ook al moest ik om 3 eruit om naar de wc te gaan. maar mijn man ligt nog steeds op bed, heeft zich ziek gemeld. dat gaat lekker zo.

Elisabeth ik was idd ook benieuwd naar die tabletjes want ik moet zaterdag de hele dag werken en zo gaat dat gewoon echt niet.

10. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    He Mare, nou ik vind het wel een stuk schelen.. kijk lekker voel ik me absoluut niet laat ik dat voorop stellen, maar gisteren redde ik het gewoon niet op mn stage... dus toch maar naar de dokter. Ook voelde ik me zo beroerd dat die roze wolk totaal niet in beeld was.. nu gaat het wat beter. Ik zou dus gewoon een afspraak maken bij de dokter hoor! Ik kan nu tenminste wat eten...

11. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Oeps! dubbel! #-o

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik dacht daar toch al aan idd. ik kan wel eten (met moeite) omdat ik weet dat het daarna wat beter gaat, maar ja verder heb ik alleen maar op de bank gelegen de laatste paar dagen. ik zal maar eens bellen voor een afspraak.

13. kiki24

kiki24 Lid

10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hey meiden,
    Lange tijd niets meer van mn laten horen. Maar eve druk gehad. Zwangerschap gaat prima, volgende week mag ik eindelijk naar de vk!

Groetjes en kusjes,

kiki

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Middag meiden..

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar ik ben echt niks waard.. :(

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames, ik ben eff een dagje niet geweest maar ik ben gister eff lekker naar mijn nichtje geweest.

maandag avond ben ik in het ziekenhuis geweest, omdat ik echt buikpijn had, dus ze hebben een echo gemaakt (volgens mij is die vk pas net geslaagd) maar goed ze zag een dikke baarmoederslijmvlies en hij was iets gekantelt. ook was er een vruchtzakje te zien. alles zag eruit als een goede prille zwangerschap.

maar ik had eerst veel last van mijn boobs, en een opgezette buikmaar vandaag sta ik op met geen klachten. mijn boobs doen nog maar een klein beetje pijn.
    ik heb een goed gevoel bij deze zwangerschap.
    hebben jullie ook soms dat de klachten weer verdwijnen?

@meiden met een echo of afspraak succes.

XXX Gusam

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Elizabethje, ik snap goed dat je nu niet op een roze wolk zit. Fijn dat de pillen zijn werk doen.

Mare, jij ook gewoon naar je huisarts!
    Wie weet krijg je ook van die pillen.

Hier gaat het weer een stuk beter als gisteren.
    Vanmorgen toen ik opstond om naar de wc te gaan, nog wel erg duizelig.
    Ben toen ook weer terug naar bed gegaan, uiteindelijk kwam ik pas om half 11 mijn bed uit.
    Ik denk niet dat dit van de zwangerschap komt hoor, gewoon een virusje denk ik.

17. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Ben nog steeds stront ziek met migraine!
    Gisteren aan een stuk door overgegeven,
    Leuk is anders

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @gusam: bij mij is dat ook zo. eerst deden mijn borsten enorm veel pijn, nu veel minder. maar de misselijkheid neemt steeds toe.

@slaapzak: voel jij je nu al de hele tijd zo? of heb je ook betere dagen gehad?

@jusi: ik was vandaag te laat om te bellen maar morgen bel ik de ha!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @twinkle nee gelukkig geen onzekerheid meer, voel me behoorlijk goed eigenlijk, beetje pijnlijke boops soms en opgeblazen buik meer niet gelukkig :) ja mijn rug maar dat word gelukkig ook minder.

@ andi jeetje meis dat je zo beroerd bent, echt balen maar vergeet 1 ding niet het is voor een goed doel ;)

ben gewoon aan het aftellen voor volgende week heb er zon in aan de 1e echo, je leest nu ook dat er steeds meer meiden voor de 1e echo gaan dan begint het te kriebelen.

Aan alle meiden die vandaag een echo hebben heel veel suc6 en laten we hopen op mooie foto's

Nou ga weer even werken.

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hahaha getsie :confused: :D

Deel Deze Pagina