Dina, Cam, Charissie en Teigertje veel plezier met de afspraken vandaag! @twinkle en hoe vond je vriendin de echo gister? @slaapzak vervelend meid knuf @ninosz ook een dikke knuf! @stresskippetje welkom meid en gefeliciteerd! @iedereen diie misselijk is.... we zitten in het zelkde schuitej!
Dames hier even een update van mij. Gisteren de echo gehad (jullie hebben mij niet eens gemist ha ha) en alles was heel erg goed. Het hartje klopte erg mooi en ik heb het zelfs al zien bewegen. Het was echt geweldig om te zien.... Ik durf nu echt wel in te geloven. De arts zei ook dat de kans dat het nu nog mis ging erg klein was. Hij was uiterst tevreden en ik moest nu maar gaan genieten van mijn zwangerschap. ik ga dat dan ook maar proberen te doen. Ik voel me wel redelijk. Ik ben alleen zo verschrikkelijk moe. De misselijkheid komt met vlagen..... Ik ga nu ook even lekker op bed liggen. (als mijn dochter tenminste wil gaan slapen) Dames met vervelend nieuws: Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden! Ik denk aan jullie.
voor iedereen die misselijk is homeopatische reistabletjes.. De vorige zwangerschap was ik de hele ruk misselijk tot de laatste perswee reistabletjes waren wondermiddel
Hallo meiden, goeie middag! Hoe gaat het hier? Nog echo's vandaag? @ Sam28.. Wat lekker dat dat gezegd is, nu kan je tenminste wat gaan genieten! Lekker hoor! Geniet er van.. Alle "zieke" meiden, beterschap.. Hopelijk voelen jullie je snel wat beter! En de meiden met slecht nieuws, Sterkte.. En hopelijk hebben jullie snel een wondertje! Denk aan jullie meiden! @ Twinkle, hoe reageerde je vriendin ? Groetjes, Dees
Sam gefeliciteerd Elegance natuurlijk mag je dat zeggen alle meiden met afspraken voor vandaag heel veel succes. Hier even een "niet zwangerschaps' berichtje. Vanmorgen Kylian naar de peuterspeelzaal gebracht en daar kregen we te horen dat hij volgende week er voor het laatst is. Schijnbaar keken papa en mama heel vreemd bij dit bericht want Juf moest ons toen even verduidelijken dat onze zoon alweer 2,5 is en dus over gaat naar de 'grote' groep en dan dus 2 dagdelen mag komen. Oeps dat was ons dus even ontgaan pffffffffff is het echt al 2,5 jaar geleden dat ik hem eruit poepte (nou ja dat de gyn hem uit me sneed ). Wat gaat de tijd toch snel. * einde bericht*. Groetjes Anita
@5Mare5 afgelopen 3 weken alleen maar slecht of heel slecht. Slecht is bij mij gehele dag misselijk,lam en ziek gevoel. Heel slecht alles met een migraine aanval erbij. Die heb ik nu ook nog steeds en flink. Voor de zwangerschap nam ik medicijnen maar die mag ik echt niet nemen nu. MAAR wel weer leuk nieuws! Ik heb het hartje gehoord met de angelsound! Niet de mijnen of zo echt het hartje bij 9w 3 d.. Dat was nou leuk! Verder voel ik me bagger!
Kiki fijn dat het allemaal goed gaat, nog een weekje wachten... Andi wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Gusam bij mij is de pijn bij mijn borsten al een stuk minder geworden gelukkig, het komt en gaat. 's Nachts als ik erop lig word ik nog wel eens wakker van de pijn, maar overdag weinig last. Is je buikpijn over? Fijn dat je een goed gevoel bij de zwangerschap hebt! Jusi hopelijk ben je snel van je virusje af, beterschap! Sam wat super van je echo!! Wat leuk zeg dat je de kleine hebt zien bewegen Ik ging ervanuit dat je bij de vroege mama's mee schreef. Fijn dat je er nu echt in kunt geloven, geniet ervan! Rox sterkte met je misselijkheid! Mijn vriendin reageerde heel leuk, ze heeft 4 kinderen, de jongste is 8. Maar zij is degene geweest die me helemaal heeft overtuigd dat ik er ook maar eens mee moest gaan beginnen haha. Ze feliciteerde ons en heeft er de hele avond over door gekletst. We gingen naar de film Wit Licht, super film, beetje raar om Marco Borsato te horen praten, je verwacht toch elk moment een liedje Maar ik vond het een goede film. MamaVanBas hoe is het nu met je misselijkhied? Thanks voor de tip! Pluk haha wat grappig Eerised hoe gaat het met jou vandaag? Ik ga meedoen met een onderzoek naar het vroeg opsporen van problemen in de zwangerschap. Dit is het onderzoek: Ik kijk in het eerste trimester van de zwangerschap naar eiwitten in het bloed van u, die een aanwijzing zouden kunnen zijn voor het ontwikkelen van een zwangerschapsvergiftiging. Daarnaast meet ik de bloeddruk en kijk ik met de echo naar de groei van het kindje en een bloedvat dat naar de baarmoeder toeloopt en de moederkoek van bloed voorziet. We willen normaal waarden opstellen zodat we in de toekomst een uitspraak kunnen doen over risico zwangerschappen. Vandaar dat we alle zwangeren benaderen om mee te doen aan het onderzoek Zo kan ik ons beebje 2x extra zien en als ik een nekplooimeting wil laten doen is deze gratis. Iedereen die in de buurt van Utrecht woont en nog geen 7 weken zwanger is kan meedoen, dus als er nog geinteresseerden zijn kan ik de website doorgeven waar je je kan aanmelden.
@ Twinkle ik hoop,bid en smeek dat ik wat beter voel. echt super dat geluid. en ik vond un de 2de keer ook makkelijk.
@ Twinkle.. Ik ben heel moe vandaag & mn darmen zijn aan het rommelen maar gelukkig al 3 dagen niet misselijk, dus voel me prima ! Leuk dat je vriendin zo reageerde . Hoe voel jij je? Is het al 3 maart? Pff, kan niet wachten tot ik al 12 weken ben. Ben ik minder onzeker denk ik!
Slaapzak, wat leuk dat je al een hartje gehoord hebt! Twinkle, fijn dat je vriendin zo leuk reageerde. Hopelijk heeft ze tijdens de film wel haar mond gehouden. Dat onderzoek lijkt me ook wel wat, maar ik woon niet echt vlakbij Utrecht. Eerised, 3 maart duurt nog lang ja! Maar ik heb ergens gelezen dat de kans op een mk na 8 weken aanzienlijk verminderd is. Voor mij nog 2 nachtjes slapen, dan krijg ik eindelijk weer mijn 3e echo! Ik hoop echt dat als ik die gehad heb, kan gaan genieten van de zwangerschap, want doe ik nu nog niet echt.
so dat is best rot slaapzak. ik hoop dat het niet meer lang duurt en je snel gewoon kan genieten. ik heb op 23 feb. weer een echo en ik denk dat ik vanaf dat moment wel wat rustiger zal worden.
Oke, . heb met 7 wkn & 3 dgn nog een hele mooie echo gehad! En met 6 wkn & 4 dgn ook een mooie echo. Daar ben ik wel blij mee hoor. Maar ik ben blij als ik die 12 weken voor bij ben hoor .. Mag ik vragen waarom jij nu al je 3e echo krijgt Jusi? Het is moeilijk genieten he zo in het begin, al doe ik dat nu wel iets meer, zeker nu ik niet meer (voorlopig) misselijk ben!
Hoi meiden, Heb jullie even bijgelezen. Hier snel een berichtje van mij: Bloedverlies is weer gestopt. Vertrouw het nog niet helemaal, omdat ik op een HEEL KLEIN BEETJE misselijkheid na geen enkele zwangerschapsklacht heb.. Maar goed, we wachten af.. Liefs