Jan maakt lekkere groentesoep en daar vries ik dan altijd wat van in voor het geval dat ik een keertje alleen moet eten, handig en gezond. Groetjes naita
Oh ik krijg honger van dit allemaal. Mijn vriend is surinaamse roti aan het halen, ik hoop dat hij snel thuis is.
@twinkle: ja dat is wel een fijn gevoel als je dan weet dat je niet meer met gevaarlijke stoffen moet werken. ook goed dat je echt vertrouwen hebt tot je baas en het met een goed gevoel kan vertellen! @doortje: ja trek heb ik ook alleen kan ik niets verzinnen wat ik tussendoor kan eten. ik vind niets lekker, gelukkig wel de warme maaltijd, het enige waar ik nog gewoon echt zin in heb.
@mare: tussendoor eet ik wel eens een bakje joghurt, fruit, boterham met humus (nieuwe verslaving), cracker met kaas. Heb je daar wat aan? Of moet je er niet aan denken?
Het vertrouwen in de baas heeft misschien ook met mijn vaste contract te maken, ik werk al 7,5 jaar daar en heb altijd goede functioneringsgesprekken. Maar het geeft wel een goed gevoel om er open over te kunnen praten, zeker ivm de gevaarlijke stoffen. Jij werkt in het weekend heb ik begrepen, studeer je nog?
Hoi lady's Ik ga even niet bij lezen.Ik ben op leeg.. moe... Heb even iets te veel ervaring gehad af gelopen dagen... Dus ik pik het vanaf hier op... Liefs Bianca
Ik herken mezelf helemaal in jou! ik ben ook onzeker maar heb aan de andere kant ook het gevoel dat het wel goed is. Ik mag volgende week dinsdag voor de echo aftellen dus...pff We slaan ons er wel doorheen, een week is ook zo voorbij een dikke knuffel
@twinkle: ja klopt helaas studeer ik nog. het was de bedoeling dat ik al klaar was maar dat is helaas niet gelukt. nu maar eens kijken hoe ik het af ga maken. ik ga toch niet echt voor de carriere maar het is dat je anders zo'n hoge studieschuld hebt als je het niet afmaakt. @doortje: nee echt niet. ik heb niet eens zin in brood en dat eet ik normaal veel. fruit gaat af en toe nog wel.
Smokey een week gaat heel snel, alleen vind je dat meestal achteraf pas... We helpen jou en Elegance er wel doorheen! Mare wat voor studie doe als ik vragen mag? En hoe lang moet je nog? Vervelend als het allemaal wat langer duurt dan gepland, maar je diploma hebben is wel belangrijk natuurlijk, en geen studieschuld al helemaal Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
Jullie zijn zoo lief he, had ik dat al gezegd vandaag? Smokey en doortje zitten dus ook in zo'n wiebelend schuitje... raar he wat allemaal met je lichaam en koppie gebeurd als je zwanger bent Smokey jij bofkant mag dinsdag al terwijll doortje en ik mogen wachten tot vrijdag... de 13e.. ook zoiets, ik geloof er niet in, maar het klinkt gewoon niet aangenaam Nog even iets anders, hebben jullie dat ook dat je boven je schaambot voelt dat je baarmoeder, tenminste dat neem ik aan dat voelde ik ook als ik ongesteld werd. dat het daar meer opgezet is? Dus ik googlen op 6 weken zwanger kom ik dit tegen: Spelen met je baby Je kunt nu met een beetje oefenen al met je baby spelen. Leg je warme handen op je buik en zoek de ballon in je buik ,til hem voorzichtig een beetje op. Beweeg je buik voorzichtig op en neer. Wieg je buik op het ritme dat jouw lijf aangeeft. Je zult merken dat je baby inspeelt op deze beweging. Hij zwemt naar je hand toe als je eventjes stopt met wiegen. Het duurt even voordat je het door hebt. Ook harde buiken worden weer zacht door even op en neer te wiegen. Deze manier van contact maken, wordt gebruikt bij de haptonomische zwangerschapsoefeningen. Hendig vaag... lijkt me wel wat vroeg niet? staat toch echt 6 weken zwanger bij...
@elegance ik heb dat ook hoor dat het opgezet is, savonds nog wat erger. Vrijdag de 13e gaat vast een top dag voor julie worden hmm spelen met je baby en dan de ballon optillen dat durf ik niet beetje vaag vind ik, lijkt mij ook wat vroeg
Ja raar he, ik was zwangerschap van week tot week aan het bekijken, toen ik dat tegenkwam bij 6 weken.... Ik zou het oo niet durven :S maar sowieso alsof je hem zou voelen zwemmen, vaag toch.. maar jij hebt dat dus ook, gek he, ik lees er nml niet veel over dus dacht wederom dat het gek was en super thanx voor je positieve woorden, we gaan lachend de volgende week afsluiten!
Ik zit dat ook te lezen van week tot week en dan kijken of ik wat herken Bij mij zitten de spijkerbroeken daarom al niet helemaal lekker meer. Ga lekker bankzaken doen en weer vroeg naar bed heerlijk.. Trusten allemaal En voor de meiden die morgen een echo krijgen, heel veel suc6 zal voor jullie duimen!
Hai meiden, goed gesprek gehad bij de VK. We hebben weer het hartje gehoord! Echt fijn. Ze zegt dat we nu na de goede echo en hartje weer horen het wel kunnen vertellen omdat de kans dat het misgaat nihil is. Dus ik denk dat we het maar eens gaan rondbazuinen voorzichtig hihi
Voor de mensen waar het goed gaat: superrr! Ik kom even langs. Ben vandaag vrij en heb een beetje uitgeslapen. Ik heb daarna wat opgeruimd en boodschapjes gedaan en was toen...volledig OP. Later kreeg ik ineens trewk in Grieks, wat ik dus ook lekker heb besteld..maar halvewege stond het me alweer ontzettend tegen en zoals gebruikelijk werd ik daarna weer keimisselijk en dat ben ik nu nog steeds. Ik was alweer een uur op de bank in slaap gevallen ( want ik had een programma willen zien en kwam er toen achter dat het al geweest was) toen Lief me wakker belde. En nu zit ik hier met een klein blikje cola tegen de misselijkheid nog even te neuzen voor ik maar wéér ga slapen. Pff...morgen heb ik sá vonds met vriendinnen afgesproken en voor vrijdag heb ik kaartjes voor en voorstelling in het theater van mijn favoriete band, en hoewel ik dat beiden héél leuk vind, zie ik er nu eigenlijk ook wel erg tegenop. Ach ja...nog een paar weken...dan schijnt het beter te worden... Jullie nog een fijne avond en voor hen die morgen op controle of echo gaan: toitoitoi!