September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiden die morgen een echo hebben.. Succes!
    Ik ga nu lekker naar mn bedje.
    Hopelijk heb ik vanavond een goeie nacht, zou wel fijn zijn, al 3 nachten om het uur wakker worden. :(

Nou we zullen zien!

Tot morgen & slaap lekker..

X

2. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    He dames,

Mijn god, ik heb me toch de griep gehad vorige week! Jemig, ben nog nooit zo ziek geweest. En met mij mijn vriend en mijn dochter...het was hier erg gezellig :(

Vandaag stond onze echo gepland, was weer (net als bij mijn dochter) bloednerveus. Ik heb niet zoveel klachten, wel van tijd tot tijd misselijk, maar de moeheid valt wel mee. Bij mijn dochter was ik 14 weken bekaf...en nu niets, das wel lekker

Echo was goed, ik zou nu 7 weken en 4 dagen zijn en de echo gaf 7 weken en 6 dagen aan. Ik moet wel zeggen dat er een enorm verschil zit tussen 7 weken een echo en 9 weken (zoals bij mijn dochter). Nu is het echt nog een "boontje" met een staartje. Bij 9 weken zie je echt al een mensje met armpjes en beentjes die beginnen te groeien, maar ik was apetrots vandaag. Een kloppend hartje erbij, wat wil een mens nog meer!

Inmiddels zijn we erook uit dat we GEEN combinatietest laten doen. Ik zit dan de gehele zwangerschap niet rustig meer vrees ik. Geen enkele uitslag zal bevredigend zijn, dus we laten het zo...

Hier nog dames die het wel laten doen? spannend hoor ;)

Foto van de echo in mijn album...

Voor de dames die nog een echo gepland hebben staan deze week en weken...heel veel succes en vooral GENIETEN van al dat mooie nieuwe leven...

3. Ik lig nog niet op bed hoor, haha!

@ Cam, wat een mooie echo! Toppie hoor..
    Hoeveel mm was je kleintje?
    Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :$

4. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    He Eerised

Ik geloof dat de verloskundige zei dat hij of zij nu 1,5 cm was..ik weet dat mijn dochter bij de negen weken echo 3 cm was...of het klopt geen idee, maar het correspondeerde volgens mij met het aantal weken dat ik zwanger was....

Zou er nog veel verschil in zitten? grappig, nou je het zo zegt...

5. Oke, ja het groeit nu zooo snel!
    Mijn frummel was met 7 wkn & 3 dagen: 11.1 mm
    Daarom was ik zo benieuwd.
    Ja ik denk als je over 2 weken een echo zou hebben zie je heel wat anders.
    Ik heb 2 maart mn 3e echo..

X

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @dina: wat fijn dat het zo goed ging bij de vk. ik denk dat ik het dan echt rond zou gaan bazuinen!

@cam: leuke echo. je herkent idd nog niet veel maar toch ziet het er wel goed uit.

@elegance: wat voor ballon? hm ik voel het niet en eh het is echt nog maar een wurmpje van zo'n 6 mm hoe moet je dat voelen zwemmen? lijkt me een beetje vroeg, maar wie weet voelen sommigen dat wel.

@twinkle: ik doe de pabo. helaas was dat echt de verkeerde keuze voor mij. ik ben gek op het werken met kinderen maar les geven is echt niets voor mij. ik zit niet meer in een klasverband dus het ligt aan mij hoe snel ik het afmaak. ik moet sowieso nog 2 maanden stage lopen alleen op het moment schiet het niet echt op met die misselijkheid. ik hoop dat mijn ha morgen iets voor mij heeft!

ik ga naar bed. hopen dat ik een beetje kan slapen. trusten meiden

7. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @eerised: dat is dan nog de 20 weken echo? of is dat de echo van de combinatietest? Ik snap er eigenlijk niet zo veel van. Mijn verloskundige zei vandaag: als we niet kiezen voor een combinatietest, krijgen we nog een extra echootje. Dus morgen nog maar eens goed navragen, zou wel leuk zijn om dan iets meer te zien ;)

Heerlijk vooruitzicht hoor, om zo snel al weer naar je kindje te mogen kijken..genieten!

8. @ elegance.. volgens mij is dat een foutje van de site, is dat niet eerdr met 16 wkn? ben nu 8 wkn en kan voelen wat ik wil,maar ik voel niks..
    zou ik wel willen hihii!

9. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ elegance
    Nou dat opgezette had ik ook al met 6 weken ik ben vrij smal en heb bij mijn schaambot bijna geen spekkie. Dus ik voelde daar wel wat, en dat er wat spanning was.
    Nu voel ik niks daar, ik heb wel een buikje maar het zijn me darmen.. Beebje heb ik wel gehoord met de angelsound vandaag en die zit ook bij de schaambot helemaal links. Maar is wel druk bezig want dan is er en dan gaat die weer weg..
    En dat voel ik echt niet.
    Dus ik denk ind foutje van de site.
    Me baarmoeder voel ik nog niet.

10. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey meiden,

Ik sta echt onwijs te trappelen voor de echo van morgen....man oh man wat hoop ik dat alles gewoon goed is!

Morgen om 12.30 mag ik....eindelijk....voor mijn gevoel :oops:

Ik laat morgen horen hoe het ging!

liefs eertje

11. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ eertje
    geniet ervan! het is iedere keer spannend, maar deze extra!
    succes !

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @mare en slaapzak, Ik weet niet, alsof het gewoon opgezet is, kunnen mijn darmen zijn die tegen mijn baarmoeder opdrukken waardoor er meer druk staat.. En mij lijkt ook dat het een fout van de site is, maar goed, vond het gek genoeg om hier te posten :)
    NU net weer niet misselijk wakker geworden.. zometeen weer naar mijn nieuwe werk en ik ben ook nog zo stom geweest om deze week 5 dagen te werken, ik dacht mooi meegnomen als ik tijidens het inwerken een dagje extra kan kijken.. en nu denk ik pfff mijn energie is ohop!

Ik zal eens kijken wie er allemaal een afspraak hebben, volgens mij is dat gisteren niet doorgegevn, lol alle dames vallen om als roosjes XD

@dina, super om te horen Nou heel veel plezier met rondbazuinen geweldig nieuws dit :):):)

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Afspraken 5 februari:

Beverly, Intake VK

Eertje, 1e echo

Tinkerbellmama, Intake VK

Aline21, 1e echo

cam, Intake VK, 11.00 uur

Heeel veel plezier en succes vandaag! We horen graag hoe het gegaan is!

14. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Verkeerde maand toch? haha

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Whahaha idd check die tijd ik sliep nog denk ik :)
    ff veranderen :D

16. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ iedereen met een afspraak vandaag succes !

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Elisabethje wanneer heb jij jeigenlijk je eerste echo? die heb je toch ook nog niet gehad he?

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Omdat we met de 1e afspraak bij de gyn eigenlijk gingen voor evt. behandelingen, omdat we al zo lang bezig waren.
    Die afspraak had ik dus al ruim een maand van tevoren staan, een week vóór de afspraak testte ik positief, dus toch gegaan.
    Heb toen meteen een echo gehad, ter geruststelling, (omdat ik een mk heb gehad), en mocht 2 weken later alweer terugkomen. En nu morgen dus weer. :)

Ik moet zeggen dat ik nu al heel zenuwachtig ben. :(
    Ik ben zó bang dat het gestopt is met groeien, ik zou nog een mk echt niet aankunnen volgens mij..

Meiden met intakes en echo's vandaag, veel succes! :)

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Elegance hoe moet ik mijn buik wiegen als ik nog amper een buik heb? Het kan opzich volgens mij wel, hoe klein het ook is, tuurlijk neemt het al warmte en beweging waar... Maar ik kan mijn buik niet wiegen ( ja vanuit mijn huipen ;) )

@Dina1983 super geweldig meis... gefeli... je bent dus min of meer de kritieke fase door nu... Wauw meis super gefei.....

@Hellen1971 zooooo herkenbaar die moeheid.. ik had het gister echt niet meer zeg... bah niet normaal.. en vannacht voor de 2dex deze week een migraine aanval gehad dus ook niet echt super geslapen. Heb vanochtend werk, vanmiddag werk en vanavond een workshop... Hoe kom ik de tijd door zeg....

@cam super gefeli met een geweldig mooie echo...
    Hier laten we wel combi en nekplooi doen...

@slaapzak he gaaf is het jou wel gelukt al met de angelsound/? Hier nog steeds niet hoor... we blijven zoeken, maar nee kom alleen mijn eigen hartslag stees tegen ;)

Iedereen met afspraak succes...

Deel Deze Pagina