Ik ga denk ik morgen ook even lekker schaatsen! Heerlijk lijkt me dat weer. @bettyboop: tot de 12e week zit je kleine nog achter je schaambot. Mocht je vallen dan kan dat weinig kwaad. Maar als je je er niet lekker bij voelt, gewoon niet doen dus. Ik geloof trouwens dat de kans dat er iets misgaat de eerste 12 weken 10 procent is, dus veel kleiner dan 1 op 5, maar dat heeft ook met leeftijd te maken, des te ouder je bent, des te groter het risico op een miskraam. @mamadeluxe: hier de Jip en Janneke al in huis! (vind het nog lekkerder dan champagne ook haha)
O ik ben ook niet zo'n hele slechte schaatster hoor, ik heb behoorlijke tochten op mijn naam ( nee niet de toch der tochten...) maar toch.... Nee ik ben veelste bang. Eindelijk na 2 jaar... en dan zou je zien dat ik precies verkeerd neer kom... Ach bekijk het zo de een neemt morgen geen champie en ik durf niet te schaatsen.. Zo laat ieder op zijn manier iets voor haar zwangerschap toch?>
Ik weet dta het nu relatief veilig zit achter het enorme bot, maar na 2 jaar zwoegen zou ik het mijzelf echt niet vergeven als dat toch de slag geeft voor het vruchtje om los te laten... Elke site en elke gyn of zh heeft zijn eigen getal. IK heb 1 op de 5 gelezen. 1 op de10 is nog mooier dus we gaan hier bijna allemaal gewoon in september bevallen...
@bettyboop; wij lopen gelijk trouwens! hihi thanks voor de info. ja op het forum zie je het zooooveel. maar wie weet zitten de vrouwen waarbij het goed gaat minder snel op een forum. hihi spannende tijden. heb me vandaag laten meeslepen in mn nesteldrang bij de prenetal en de hema... oh zulke leuke dingen daar. hihi
Mijn mannetje werd laatst 's nachts rechtopzitten in bed, legde zijn hand op mijn buik, en ging daarna weer verder met slapen. Dit zijn wel grappige dingen
@ Dina1983 wat heb je allemaal gekocht?/ @Tinkerbellmama ja ga even lekker door zat net al te janken bij Dunja en Desi omdat desi haar moerder zei dat ze desi gemist had.. En nu jij dit hou op zeg.... NEEEEEEEEEE ik ben niet zwanger en heb geen hormonen hoor...
Whahahahhahahaa ik lig naast de bank van het lachen dankzij jou Betty hahhahahaha. Ik zat zaterdag kinderen dansen op het ijs te kijken en huilde toen ook traaaaaaaaaaaanen met tuiten . Wat een wijffies zijn we he.
hihi ja ik heb veel leuks gekocht. zo n apparaatje waar je het hartje mee kan horen vanaf 12 weken, en beddengoed, wat doekjes en badspulletjes hihi echt heerlijk. voel me vandaag vet beroerd, doodmoe en heb moeite mn eten binnen te houden begint t nu al?! hihi mijn vriend is ook superschattig. Krijg de hele dag door smsjes dat ik de aller mooiste mama ben etc. en dat hij van ons houdt zwijmel
@ tinkerbellmama erg eh.. wat een sentimentele dozen beginnen we te worden he.... @Dina1983 ja die dingen voro het hartje luisteren zijn echt super schijnt... als we de 14de een hartje zien dna komt hij ook hier in huis...
Wat leuk zeg Dina dat je al wat spulletjes gekocht hebt. Zo'n ding om het hartje te luisten lijkt me ook helemaal te wow
Net viel de nieuwe catalogus van h&m op de mat. Er staat een leuke spijker (positie) broek in en die wil ik graag bestellen. Druk ik op bestellen wordt ik steeds van internet afgeknalt . En als ik een short voor mijn zoon wil bestellen is er niets aan de hand [-( . Zou er wat zijn met die positiebroek of zo hhahaa.
jahahahaha thanks. dat was hem.... over een paar weekjes ga ik die maar eens kado vragen aan mannetje...
Dat is een leuk cadeautje inderdaad ja. Wij hebben zo'n ding op het werk. Dus denk dat ik tzt gewoon daar ga luisteren. Alhoewel het voor mijn mannetje natuurlijk ook wel leuk is dat hij het kan horen. misschien toch maar eentje zelf aanschaffen.........
Ze zijn wel gaaf voor de bonding die ja man dan ook vast kan maken zeg maar.... En voor mannen is het nu toch nog niet zoals voor ons met de emomuts toestanden....
ja schijnt hot te zijn zo n ding. heb er 50 euro voorbetaald. zit een koptelefoontje bij. je hebt ze ook duurder. als je even googled vind je er genoeg. ik wilde het niet kopen, maar meer omdat ik bang ben. aangezien ik er lekker vanuit mag gaan dat het goed gaat heb ik mezelf op deze manier even opgepept hahaha mn vriendje is nu aan het behangen op de toekomstige babykamer. zijn verhuisd vorig jaar, dus de basis is er al heerlijk die voorpret hoor. wat hebben jullie allemaal al?