Zo ik ga eens douchen en uit bed zal vandaag langerwerken dus begin ik ook wat later maar dan nog... pfff is het veel te vroeg ik ben nu zoooo jaloers op de dames die nog slapen of nog een keer op het andere oor gaan liggen... ik moet nog 2 dagen wachten! @bettty, pses, gek he, die bal waar k het gisteren over had is smorgens btw ook helemaal weg, en om mezelf nu te gaan wiegen. lijk al achterlijk gennoeg nu ik inbed leef met een laptop op mijn schoot Dag allemaal misschien spiek ik zo nog voor ik ga vertrekken, maar ben anders werkennn!
Nee en ik heb eerst een intakegesprek op de 24e en dan wordt er pas een afspraak gemaakt voor een termijnecho en die is volgens hun site tussen de 11 en 13 weken. Ik kreeg ook aan de telefoon te horen dat hun van mening zijn dat je in de 8ste week nog geen hartje kan horen... jammer ik zal dus moeten wachten.
*spiekt mee* Ah jammer meid, dat is idd lang, ik vind het al lang duren aangezien we de laatste van de maand september zijn en dat er al meiden over de 10 weken zijn.. het gevoel alsof het nog heel ver weg is en ik misschien niet eens zover kom.. Hoe houdt jij het uit kwa spanning en onzekerheid of valt het wel mee? ik las dta je je gisteren en voorgisteren giga beroerd voelde lijkt me ook echt erg, maar buiten dat eet je wel dat dat een heel goed teken is We moesten eigenlijk een topic hebben de laatbloeiers septembermama's XD
Misschien wat laat, maar ik word ook een september mama. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb bijna mijn echo. Nog maar 1 1/2 week. Vreselijk lang als je zo nieuwsgierig bent hoor! Groetjes Bloem
Haha ja laatbloeiers zijn we.... nou de tabletjes werken wel iets en ik voel me nu iets minder beroerd dan gisteren... gelukkig! Want dit is echt kut. Je kunt er niks mee.... van ellende maar mn moeder gebeld en die zei iets in de trant van ja het heerst he lekker uitzieken meid. pppppfff ze moest eens weten! Dit griepje duurt wel even haha... En tja dat wachten... geloof mij als je je zo ziek voelt... Die roze wolk is dan ver weg hoor... De dokter kon dat gelukkig wel begrijpen, maar leuk is anders. Vriendlief kon ook een grinnik niet onderdrukken toen ik zei dat hij maar eens boven de pot moest gaan hangen. Ik heb sinds de positieve test niet meer over een staafje gepiest, maar de hormonen zijn in ieder geval goed aanwezig! Jij voelt je geloof ik wel aardig toch Ele? Lekker hoor... geniet er ook maar lekker van...
Goedemorgen. Ik heb alles bijgelezen, maar 't is ff teveel om allemaal op te reageren. Meiden met afspraken vandaag, succes! Oh, ik kijk er ook zo naar uit om de echo te hebben zeg! Maar heb ook al veel zin in de afspraak bij de vk! Hier gaat het met de misselijkheid al iets beter. Ik leef 's morgens op fruitontbijt en dan gaat het wel aardig. Echt fit voel ik me nog niet, maar ja. Sorry voor als ik niet op mensen reageer, maar dan raak ik niet meer uitgetyped en ik doe m'n best om het bij te houden!
@bloem31 super gefeli en welkom hier... We hebben ene bevalling en afspraken lijst ( zie onderaan mijn bericht de september lijst) als je er ook op wilt kun je Elegance, Twinkle, Babijtje of mij een pbtje sturen, zetten wij jou er op... Hier denk ik dat ik jullie vandaag weer niet echt veel spreek...
goedemorgen, ik zit mezelf te dwingen wat te eten maar het lukt maar niet. bah. normaal ben ik echt een vreetzak. heb net de ha assistente aan de telefoon gehad. hihi was wel leuk haar reactie: "oh wat leuk, is het gelukt? gefeliciteerd! geniet ervan. oh ja ik ben ook zwanger en dan vind je het altijd zo leuk voor anderen." ik werd er iig vrolijk van. en vanmiddag mag ik medicijnen ophalen tegen de misselijkheid. hoop dat ik mij daarna wat beter voel. alle mensen die vandaag eerste echo, of intake hebben veel plezier!
Goedemorgen allemaal, Dina wat fijn dat je een mooie echo had een het hartje hebt gehoord, heel gaaf! Veel plezier met het voorzichtig rondbazuinen! Cam wat heb je een super mooie echo! Wow wat een verschil zeg, mijn echo was echt nog een vaag vlekje, maar een tijdje later is het verschil al echt groot. Leuk hoor Bloem welkom bij de septembermama's! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mare veel succes met alles wat je nog moet doen, ik hoop dat het je lukt, zou toch fijn zijn om je diploma van de PABO te hebben. Betty ik hoop dat je je wat beter voelt dan gisteren. Dames met afspraken heel veel succes en plezier! Gisteren zijn we al om 10 uur gaan slapen, mijn vriend moest vroeg op voor zijn werk en ik was helemaal op. Vanmorgen wel weer vroeg eruit, maar dat is nooit erg op je verjaardag Ik ben weer verwend door hem, hij heeft me de living colors lamp van Philips gegeven, echt super gaaf. Oh ik zal even een plaatje plakken: Alleen een beetje jammer dat je meteen geconfronteerd wordt met je nieuwe leeftijd op deze site...
Goedemorgen Moet er wel bij vermelden dat ik een inwendige echo heb gehad Via de buik was het ook een vlekje, bijna niet te zien... Ik heb de echo foto's van mijn dochter ook in mijn album staan. Die zijn ook inwendig genomen bij negen weken, een enorm verschil in twee weekjes tijd
Mijn echo was ook inwendig hoor, is het toch een stuk duidelijker te zien Thanks voor de felicitaties
Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten en dat is bij de echo vanmorgen vast komen te staan. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage. Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben. Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een van de meiden mij van de septemberlijst afhalen? Alvast bedankt.
@ Happyme, heel veel sterkte meid , je gevoel is idd meestal goed over dat soort dingen. Ook een knuffel van mij.
Happyme wat erg voor jullie Jeetje meis wat naar. Heel veel sterkte, het is zeker een klap. Neem je tijd en ik hoop wat je zegt dat je na het verwerken weer snel op een roze wolk mag zitten en blijven 9 maanden lang. Ik ben wel verdrietig door je verhaal, zal je hier missen