September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    :cry: Jeetje happyme... dikke knuf meis....

2. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ aaah baaahh happyme...
    ik vind je wel positief denken er over en het is ook wel zo zoals jij het zegt maar blijft toch moeilijk.
    Nou hoop dat je snel ergens op een lijst sta.

@Betty Boop
    Nou duurde wel even de eerste keer. maar zit heel ver links onder. Heb wel de benen flink op getrokken en soms even me de billen omhoog gerammeld haha maar het werkte.
    later wilde ik um later horen aan man en schoonzus vond ik um niet . Of heel even en dan was die weer weg. Ik denk dat die bezig was. weer wat gerammeld met de billen in de lucht benen goed op getrokken en toen hadden we um.
    Bij mij lijkt het wel of ik meer slag aders erbij heb gekregen en me darmen maken veel geluid ...spastische darmen he. Moet het echt doen als ze rustige zijn.

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Happyme :( wat jammer meis..

@Modje kan iemand mijn 1e echo op volgende week donderdag zetten..

Intake vandaag gehad stelt niet zoveel voor :)

4. Femya

Femya Niet meer actief

Naiobi, ik heb het veranderd, maar wil je in het vervolg een berichtje sturen naar Betty Boop, Elegance, Babijtje of naar mij? Dan is het duidelijker voor ons, hoeven we niet de hele lijst door te zoeken of er nieuwe wijzigingen zijn. :)

Heb je wel een fijne vk denk je?

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naiobi, das wel snel hoor volgende week al een echo, ik wou dat de mijn ook al volgende week was , maar ja ik moet nog ff wachten.

Ja je krijgt alleenmaar vragen he ?

Hoe is het verder ?

6. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    oja...ben weer een beetje mens...migraine is weg heb alleen lichte hoofdpijn..en een beetje misselijk..
    maar echt lekker is nog ver weg..

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Jusi thanks.. nee niet echt een dip, gewoon enorm moe en narig.. misselijk maar niet kotsmisselijk zeg maar, door de zwangerschap denk ik ook wat meer migraine... Gewoon even bleh... Een lichaamelijke dip ja, maar niet een geestelijke hoor... Ik kan de hele wereld aan ( als de lichaam zou mee werken hahahaha)

@twinkle lang zal ze leven, lang zal ze leven... super gefeli meis...

@Happyme meis wat is dta k als je voorgevoel uit komt.... vreselijk... heel vele kracht voor jullie beide...

@slaapzak
    nou dan ga ik het morgen ook eens proberen met de biullen rammelen hahaha';)

8. Femya

Femya Niet meer actief

Dankjewel Betty Boop :D

Hoe gaat het vendaag met je?

Is het leuk om een verjaardagslijst op de lijst erbij te zetten?

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @happyme: veel sterkte. ik vind het echt erg voor je!

10. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Het is wel lastig hoor om er een beetje in te komen.
    Wat een verhalen....heb het idee dat jullie elkaar al heel lang kennen (is niet zo natuurlijk!),
    maar ik ga mijn best doen.......

Zoals ik al eerder vertelde ben ik 8 1/2 week zwanger en daarvan al 6 1/2 week misselijk. Ik zal blij zijn als ik daar een beetje vanaf ben hoor.
    Ik moet wel zeggen dat ik nu ook steeds meer honger krijg. Ik kan de hele dag wel eten!

Ik heb de 16e mijn 1e echo......het zal wel weer een inwedige worden net als de 1e keer. Doen ze in het ziekenhuis volgens mij altijd.
    Ik loop ook mijn hele zwangerschap bij een gyn. Dus bij elke controle mag ik even "kijken".

Zo nu weten jullie even wat meer over mij.

Groetjes Bloem

11. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Tjeetje happyme dat zijn niet de goede berichten.
    Heel veel sterkte de komende dagen

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @bloem: mag ik vragen wat jouw indicatie is om de hele tijd bij de gyn te blijven lopen? lijkt me ergens ook wel een geruststelling. wat? al zo lang misselijk? ik hoop zo dat de pillen werken die ik vanmiddag krijg.

13. @ Twinkle.. Gefeliciteerd, geniet er van .. Hele fijne verjaardag!

@ Jusi .. Ja, dat is wel normaal dat je je zorgen maakt, en zeker als je al een MK heb gehad! Ik heb nu 2 mooie echo's gehad, en maak me nog steeds druk of het frummeltje wel blijft zitten.
    Succes morgen, zal aan je denken!

@ Cam .. Ik had ze ook allebei inwendig, ach tis voor een goed doel zeg ik maar, alleen de 1e x had ik echt geen aardige vrouw, zat maar te snauwen enzo.

@ Happyme .. Meid, wat erg :( ! Een hele dikke knuffel. Hopelijk gaat het snel wel goed, voor nu veel sterkte & kracht!

Iedereen met afspraken & echo's, veel succes.

Ik moest eigenlijk naar school vandaag, maar weer slecht geslapen!
    Verschrikkelijk.. 100x wakker geworden, was echt gebroken om 7uur, ben blijven liggen tot 11uur! Schandalig he, hihi ..

Xx

14. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hoi 5mare5
    Inderdaad hopen dat die pillen gaan werken. Ik ben nogal eigenwijs zegt mijn man steeds, want ik wil niet naar de dokter gaan.

De rede dat ik in het ziekenhuis "loop" is omda tik epilepsie heb en daarvoor ook medicijnen slik. Ik moet dan ook altijd in het ziekenhuis bevallen voor het geval dat.

Ik weet dat ik een gezond kind op de wereld kan zetten ondanks mijn medicatie, maar tot de 20 weken echo blijft het een beetje spannend.

Het is inderdaad wel erg leuk om elke keer even te mogen "kijken" en het geeft mij een goed gevoel.

Groetjes Bloem

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Twinkle zal ik de volgende keer doen :$:$

Jah hele leuke vrouwen hebben ze daar..

Ik dacht dat ze helemaal op je sex verleden in zouden gaan.. maar dat doen ze dus niet..

@Joyce wanneer heb jij em dan ?
    6 december was mijn laatste ongi dus dat houden ze even aan en daarom moch ik tussen nu en twee weken...

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @bloem: ha nee ik kan op het moment echt niet funktioneren, als ik opsta is dat al te veel met die misselijkheid, dus ik had geen andere keuze dan de ha bellen. ik kan mij moeilijk 6 weken ziek melden.

oké, epilepsie dus. kan mij voorstellen dat het wel spannend blijft dan tot 20 weken. kun je eigenlijk meer last krijgen van epilepsie tijdens de zwangerschap? ik vraag het omdat ik als tiener epilepsie had, maar op wonderbaarlijke wijze er zeg maar overheen ben gegroeid. nu heb ik eigenlijk geen last meer van, maar vroeg het mij dus af of het als het ware door zwangerschap getriggerd kan worden.

17. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik er wel meer last van, maar dan van de beginnende aanvallen....gelukkig zette deze toen niet door. Mijn medicatie is toen ook verhoogd.
    (Ik loop ook mijn hele zwangerschap bij het epileptisch centrum voor extra controle)

Het kan 2 kanten op gaan. Of je hebt nergens last van of het wordt erger. Je weet dat gewoon niet van te voren.
    Ik zou me er niet druk om maken hoor. Als je het al zo lang niet meer hebt gehad dan zit het wel goed denk ik.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naiobi ik heb de mijne pas op 25-02-2009 das pas over 2 1/2 week en mijn laatste menstruatie was 09-12 en had ook nog gezegd dat ik onregelmatige cyclus had en al 2 mk, maar dat maakte allemaal niks uit, ze hadden pas de 25e plek voor me, maar ja ik ga er gewoon vanuit dat ik dan een mooi beebje zie bewegen in mijn buikje :D

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Happyme heel veel sterkte

Twinkel Gefeliciteerd met je verjaardag

Hier eigenlijk weinig te melden.

Groetje sAntia

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Happyme: een dikke knuffel voor jou

Twinkle..jarig? Gefeliciteerd meid!

Nieuwelingen: van harte welkom. Ik wens jullie een fijne en ongecompliceerde zwangerschap toe!

Hier ff een zeurbericht..maar ik kan mijn familie hier ook niet mee belasten, want die maken zich al druk genoeg om me:

Pff...rotdag vandaag. Gister had ik ineens trek in Grieks en heb dat ook gegeten. Ben er de hele nacht ziek van geweest (prikkelbare darm is overstuur) en ben daardoor vandaag thuis.

Toen kwam mijn ex nog even binnenlopen en (even kort) hij wil absoluut niet dat mijn Lief hier in huis komt. Hij mag letterlijk geen voet binnen zetten. Nu ik zwanger ben en ex al lang samenwoont met zijn nieuwe liefje, had ik gevraagd of Lief hier komend weekend mocht zijn, zodat hij ook aanwezig kan zijn bij de eerste echte echo. Had ik 3 weken geleden al gevraagd. Nu de echo morgen is en hij nog niets had laten horen, ben ik toch maar even gaan informeren.

Wel..het komt erop neer dat ik vooral niet moet verwachten dat er toestemming komt. Nu niet en zeer waarschijnlijk ook niet als ik niet snel werk heb gevonden in Overijssel en dus hier moet blijven om te bevallen en te kramen. Ja..tenzij ik in mijn eentje de volledige lasten van deze grote eengezinswoning op me neem. Dat zou nu met hangen en wurgen nog gaan..(mits de bank me de hele hypotheek wil verstrekken en die kans is al heel klein) maar niet als de kleine er straks is en ik een dagje minder wil gaan werken en ook nog kinderopvang zal moeten betalen.

Ik snap niet, waarom hij zo doet en ik ben er echt enorm van over mijn toeren...en die stress kan ik er helemaal niet bijhebben. Ik loop te kokhalzen van ellende nu, want ik ben natuurlijk ook nog steeds heel misselijk en moe. Ik weet het even niet meer nu...... :cry:

Deel Deze Pagina