September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

@twinkel gefeliciteerd, maak er een fijne dag van.

hier ben ik vanmorgen echt voor het eerst misselijk.
    ik maak me een beetje zorgen dat ik afgelopen maandag een echo gehad ivm veel buikpijn en dat daar alleen een vruchtzakje te zien was, mijn baarmoeder was iets gekanteld en ik zou pas tussen de 4 en 5 weken zwanger zijn.
    ze heeft het zakje niet opgemeten. kunnen jullie mij een beetje gerust stellen?
    dinsdag heb ik weer een echo bij VK.

XXX Gusam

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Twinkle ja is op zich denk ik wel een idee... hoewel ik ver na de bevallin pas jarig ben hoor... Ik had dit jaar een geweldig verjaardags kado... het 4celling embryptje werd 15 dec teru geplaatst en zie het resultaat....

@bloem31 waarom loop jij bij de gyn? ( oeps al uitgelegd ;) ) Helaas is het met alle aandoeningen zo dat het juist erger kan worden door de zwangerschap.. hoe gAAT het nu?

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Gusam
    ik had dit dus ook ik zou toen 6 weken zijn geweest. De gyn zei nee eerder 4 of 5 weken.
    En hij kon niet zeggen of het goed of slecht was.
    Dus 2 weken gewachten en toen was ik 7weken 5 dagen met een hartje.
    beebje had toch een weekje flink gegroeid. en toen was ik 1 week terug gezet dan 2 weken.
    Bij mij had die wel gemeten en die was toen 4 mm
    Gyn zei 4 of 5 weken hoog uit. En uit mijn eigen onder zoek was het toch net 6 weken maar niet verder.
    Alles is oke nu gister zelf thuis het hartje gehoord.
    Dus het hoeft niet altijd fout te zijn..
    Maar ik was ook onrustig na me 1ste echo. Begrijp je helemaal.

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Betty Boop?
    JiJ bent echt erg hoor!
    hahahaha
    @bloem31 betty boob heeft me ook al 3x gevraagd waarom ik moeilijk zwanger werd, het ergste was ik had net bijna 1 hele pagina vol gezet met uitleg...LOL

@betty boob maar ik mag je wel hoor hahah

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @joyce ze probeerde mij ook te overhalen om het nog een week verder te doen ... want dan zag je meer.. ik zo: ik vind het al fijn als ik iets zie :D

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @helen pfff wat een gedoe zeg... Heeft hij daar werkelijk iets over te zeggen of je Lief wel of niet in het weekend in dat huis mag zijn?

Waar in overijssel wil je naar toe? Ik wil namelijk ook (terug) naar overijssel :)

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naiobi, ja ze wilde mij ook eigenlijk pas in maart zetten hoor ,maar daar was ik het helemaal niet mee eens :D Dus is het nu 25-2-2009 geworden.

En je hebt gelijk hoor, als je een hartje ziet ben je toch helemaal gelukkig ?

8. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. Ik ga nu weg van hier, maar blijf wel meelezen hoe het met jullie allemaal gaat. Succes en een mooie zwangerschap gewenst.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hellen zoals ik het begrijp woon je dus nog in het huis dat jij en je ex samen hebben gekocht en dus ook nog samen de kosten voor dragen.
    Ondanks dat hij ook de kosten draagt geeft hem dat (in mijn ogen) nog geen recht om jou te verbieden mensen in je huis uit te nodigen.
    Het is niet zo dat je nieuwe vriend bij je in trekt, we praten hier over een weekendje.
    Ik zou het de volgende keer dus ook helemaal niet vragen en ik zou het zeker niet accepteren dat je ex op deze manier je nieuwe vriend het ontneemt om bij de eerste echo te zijn.

Groetje sAntia

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hoi twinkle, ikheb het gister zelf gemaakt, masala kip met roti is lekker als je het haalt, maar nog lekkerder als je het zelf maakt, mmmmmm zelfs mn kinderen smullen ervan, en we hebben nog genoeg voor vanaaf! Maar had niet net iemand het over groentesoep want daar heb ik ook wel zin in, kmmmmmmmm

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ja dat staat bij mij in de vriezer :) :)

Groetjes Anita

12. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    @ Happyme Dikke knuf meid :( kwens je heel veel sterkte toe.

@Twinkle Gefeliciteerd meid

@bloem welkom meid en van harte met je zwangerschap

Verder bij mij is op het moment geen bloed te ontdekken. Weet niet wat ik ervan moet denken.

Begin goed zenuwachtig te worden voor morgen voor de echo gelukkig mag ik dadelijk weer ( ben net thuis van me werk :p) gaan werken heb ik wat
    afleiding.

Ohja hoe was het bij de vk of echo"s gegaan voor degene die vandaag afspraken hadden?

Ik geef jullie morgen volledig bericht over hoe de echo was moet er om 16.30 uur zijn.

Duim aub voor me dat alles oké is.

Thnx alvast.

Groetjes
    Nadine

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happyme: jeetje meis...wat verdrietig...wist niet dat je een voorgevoel had...wat voelde je dan? Heel veel sterkte en ik denk aan je!

@hellen: ik ben het helemaal eens met pluk! Je ex heeft daar niets over te zeggen, in mijn ogen. Hij is toch geen 16 meer!? Sterkte met deze situatie en probeer rustig te blijven,he? Goed voor jezelf zorgen

@twinkle: hieperdepiep HOERAAAAAAAA! gefeliciteerd!

@brusje: oooooooh, heb je nog roti over? Mag ik bij je komen eten?

@ Nadine: Ik ben heeeeeeel hard voor je aan het duimen!

Hier alles ok! Eet de hele dag. Ik zou zo het behang van de muur kunnen eten! :confused: Gelukkig bijna klaar met werken, ben moeoeoeoeoe!

14. Femya

Femya Niet meer actief

Dankjewel voor de felicitaties, lief!
    Dan hier een stukje taart om het te vieren ;) :

Gusam niet teveel zorgen maken meis, ook al snap ik dat je dat toch doet. Zou het kunnen kloppen dat je wat minder ver bent? Wie weet gaat het net zo als bij Slaapzak, maakt je kindje een groeispurt straks. Ik hoop dat je niet te veel in spanning afwacht. Het is vast goed.

Happyme alleen lezen als het goed voor je voelt he meis? Ik vind je sterk!

Nadine ik ga voor je duimen, spannend hoor. Maar een goed teken dat het bloeden is gestopt he?!

Meiden we hebben een borrel op het werk en vanavond krijg ik bezoek van mijn zus en een vriendin, daarna ben ik helemaal uitgeteld. Ik kan nu al bijna niet meer, jeetje wat ben ik moe zeg! De eerste keer dat ik het zo merk. Fijne avond allemaal. Tot morgen.

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    [quote="Naiobi
    Waar in overijssel wil je naar toe? Ik wil namelijk ook (terug) naar overijssel :)[/quote]

Mijn lief woont in Raalte. Dus het wordt Raalte :)

16. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ooohh help! heb zin in wat lekkers te eten!
    Maar ik vind niks lekker!
    Alles voelt vreemd aan in me mond en smaakt niet zoals ik gewend ben....
    ik weet het gewoon niet meer...ik heb allerlei dingen uit de kast getrokken gemaakt geprobeerd en het gaat gewoon niet want dan moet ik overgeven!
    En ik ben te beroerd om naar de winkel te gaan..en een beetje lui..

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @slaapzak hahahaha erg he maar ik heb een goed excuus... ZWANGERSCHAPS DEMENITE ;)

@Nadine29
    duimen draaien hier heel hard hoor...

@Twinkle
    jummie yummie... maar wel emt slagroom he ;)

Meiden hier merk ik dat eht mij even zwaar valt hier mee te schrijven... er is afgelopen week even te veel info o-p mijn bordje gevallen en ik heb even een zwangerschaps time out... Nou ja een "ik ben er heel erg mee bezig" time out...

Even niets aan mijn hoofd over dat stomme ( neehoor ;) ) zwanger zijn....

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @twinkle: oeh lekker! ik neem een stukje!

@betty boop: doe maar rustig aan en kom gewoon weer lekker meekletsen als je alles weer een beetje op een rijtje hebt! Dat snappen wij best! :)

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    thanks.... ***** HUG*****

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Happyme, wat erg voor je! :(
    Jammer is dat altijd he, als je gevoel toch gelijk blijkt te hebben.. Heel veel sterkte de komende tijd!

Bloem, jij bent dus al bijna je hele zwangerschap ziek? Bleh, wat lijkt me dat een drama. :(

Gusam, als jouw banner gewoon klopt, zou ik me niet zo ongerust maken hoor.
    Ik heb ook een echo gehad met 5 weken, daar zag je ook alleen een vruchtzakje op.

Hellen, wat een vage ex heb je!
    Waarom mag jouw vriend niet naar je toekomen dan? Daar heeft jouw ex toch niks over te zeggen?

Betty, als je geen zin hebt om te schrijven, doe je dat gewoon niet.
    Lees ik wel van meer meiden.
    Ik vind ook niet dat jullie je daar voor moeten verontschuldigen, het is maar een forum. ;)

Deel Deze Pagina