September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @bloem31 van harte meid en welkom hier, geniet van je zwangerschap :D Ik moet dinsdag ook naar de gyn voor een echo maar weet niet of ie inwendig is ja of nee ze hebben me ook niet gezegd dat ik met een volle blaas moest komen, moet ik maar van een inwendige uitgaan wat denk jij?

@andi wat fijn dat het wat beter gaat, en dat je een fruitontbijt naar binnen krijgt ;)

@twinkle van harte met je verjaardag =D> en wat een leuke taart ziet er lekker uit haha

@happyme vreselijk meid, geen woorden voor veel sterkte ook voor je mannetje. Hopen dat je weer snel mag genieten van de roze wolk.

@nadine zal voor je duimen hoor komt vast goed.

@slaapzak zon angelsound wat houd dat precies in? Kan je dan het hartje horen van :baby:

@betty ik snap dat wel, wou soms ook dat ik er minder mee bezig was maar dat is zo moeilijk. Even je gedachten bij wat anders.

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Daar heb ik een 2 jaar gewoond :)

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @betty iedereen heeft wel een dag of meer even geen behoefte om met die forum bezig te zijn...
    Het is geen verplichting dus kom gewoon wanneer je goed voelt mee kletsen of wanneer je steun nodig hebt ;)

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Betty, lekker bijkomen, hoor! Niet verwonderlijk dat je ff een zwangerschapstime-out wilt, hoor!

Zeker fijn, Smokey! Ik voel me vandaag al wel een stuk beter dan gisteren en eergisteren, maar voel me nog niet fit!

Nadine, ik duim voor je!

Degenen die nog geen echo of hartje hebben gehoord. Hebben jullie dat ook dat je zwangerschap nog zo ontastbaar is? Het enige wat ik eigenlijk heb waarvan ik weet dat ik zwanger ben, zijn de kwalen.
    Pff, zal wel blij zijn wanneer we de echo hebben gehad!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Andi het wordt volgende week pas realiteit met de echo denk ik... voor mij dan :)

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Cool. Dat is wel een grappig toeval, trouwens. Waar wil jij naar terug dan?

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik wil naar Nijverdal terug :) daar heb ik de meeste jaren gewoond...

8. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou heb vandaag mijn eerste echo gehad....een inwendige....had ik zo netjes mijn blaas vol :(
    Maar oke....je wilt toch dat goudvisje zien he :D
    Maar hartje klopte netjes!
    Dus helemaal happy!
    Maar bleek wel iets korter zwanger dan ik dacht....al kan ik me dat slecht voorstellen....maar vooruit :)
    Ik ben 6 dagen korter zwanger dus moet mijn banner nog even aanpassen.
    Maar die vrouw die de echo maakte dacht dat ik omdat het nu nog wel vrij vroeg is ik misschien nog een echo bij 12 weken kan lospeuteren bij de vk....dus die poging ga ik morgen eens wagen ;)
    Altijd leuk natuurlijk!
    Was wel zenuwachtig zeg....niet normaal.

@Happyme......sorry dat jij zo`n vervelende echo had vandaag!
    Hopen dat je snel weer verder kan zoals je zelf al zei!
    Heel veel succes daarmee.

knuffel eertje

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Eertje super dat je echo goed is.. je hebt dus een late eisprong gehad...

10. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ja maar had verwacht dat een ovulatietest wel wat duidelijkheid zou geven....blijkbaar geen garantie....of late innesteling ofzo....ik heb geen idee....maar papa is limburger...dus dat trage zou zo maar kunnen :)

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    gheheeh dat is het nadeel van de ovu testen je ziet dat het er aan komt maar wanneer het nou echt springt is altijd maar de vraag :)

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Smokey jij zal wel weer een uitwendige echo krijgen zoals je vorige 2, Bij jou hebben ze toch de appatuur voor. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. Want ze konden bij jou al het zwangerschap zien met een uitwendige echo bij 5 weken waarom niet met 8 weken,

Angelsound is een doppler voor het hartje van de baby te horen.

13. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    smokey: Nou de misselijkheid wordt wel iets minder.....ik heb nu vooral de HELE dag honger. Als ik dan niets eet dan word ik juist weer misselijk.
    Ach ja het fijne aan zwanger zijn!
    Ik hoefde voor een inwendige echo geen volle blaas te hebben en ik moet zeggen bij mijn 1e zwangerschap kon je het heel duidelijk zien hoor! Toen ook een inwendige gehad!
    Ik ben benieuwd wat je krijgt!

BettyBoop: Het geeft niets hoor....als het nodig is vertel ik je het verhaal gewoon nog een keertje!

Voor de rest: Het is leuk om mee te lezen hoe ieders zwangerschap verloopt. En ja natuurlijk jullie ook nog gefeliciteerd!

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Fijn eertje dat je echo zo goed was! :D
    Wel een beetje 'jammer' dat je 6 dagen korter blijkt te zijn! En dan dacht je dat je ze al gehad had.. :-s Naja, kom je ook wel weer voorbij ;) Mag je nog wat langer zwanger zijn!

15. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ eertje super voor je met de echo..
    25 ste hebben we de 12 weken echo en nekplooi en tripletest voor kans bepaling.
    ik vind het wel spannend

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eertje, gefeliciteerd met je goede echo! :)
    Wel jammer dat je 6 dagen korter bent.
    Dan ben je nu 6w4d?
    Of heb je je banner al aangepast?

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik lees hier wel regelmatig mee, maar was tot op heden nog niet echt actief hier (al dat geklets kon ik niet bijhouden ;) )
    Vandaag een erg spannende dag gehad:
    Gisteravond een klein beetje roze verlies, natuurlijk schrik je super erg, maar ik had verder geen buikpijn... Vanochtend had ik weer roze verlies, dus ik de VK gebeld, kon ik meteen komen voor een echo. Wij vol spanning naar de VK, bleef ze maar zoeken... Wij hadden er beide geen vertrouwen meer in... Bleek ik eigenlijk zwanger van twee! Eéntje is gestopt met groeien en van de andere hebben we het hartje zien kloppen. Het 'bloedverlies' komt dus van het afgestorven vruchtje...
    Ook ik was minder ver dan gedacht, maar volg week heb ik weer een nieuwe echo en de VK zei dat in een week erg veel kon veranderen. Ik laat mn banner dus ook gewoon staan en dan zien we volg week wel...

Sorry voor mijn echo berichtje, maar ik wilde het even kwijt...

Groetjes, Nijntje

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eertje..gefeliciteerd!

Goh nijntje..dat lijkt me wel heel dubbel. Erachter komen dat één vruchtje ermee is gestopt. Tegelijkertijd horen dat de andere het goed doet. Ik hoop, dat je je vast kunt houden aan het kindje wat het wél goed doet!

Ik mag morgenochgtend om 8 uur voor de eerste officiëele echo. En omdat ik nog geen hartje heb gezien, merk ik, dat ik toch wel heel gespannen ben. Gelukkig gaat mijn mams mee en de camera, want als het goed is, moet ik dat toch even flimen voor Lief, die er niert bij kan zijn.

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Nijntje27
    Welkom!
    wat erg voor je dat je een vruchtje heb verloren maar wel fijn dat de andere sterk is,
    Wel een verassing om het te zien.
    Op naar de volgende echo..laat wat weten...
    en ik hoop dat je niet te veel roze verlies heb

@ hellen ooooohhh spannend!
    jammer dat lief er niet bij kon zijn...
    en morgen leuke foto's showen hier he!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ slaapzak, Het was inderdaad een flinke verrassing... Ik heb niet heel veel roze verlies, gelukkig... De hele dag nog geen inlegkruisje... We gaan er gewoon vanuit dat de 'goede' volgende week een stuk gegroeid is...

@ Hellen, ik ben heel erg benieuwd! *duim, duim, duim* Laat je morgen meteen iets weten? Ik heb volg week eigenlijk pas mijn eerste officiele echo... gek eigenlijk... Ben wel heel blij dat ik nu duidelijkheid heb

Deel Deze Pagina