Nog 1,5 uur! Ik denk niet dat ik na de echo online kom, want we gaan meteen door naar (schoon)ouders. En vanavond hebben we een feest dat al om 19.00 begint. Dus als jullie me missen..!
Tja ach schadelijk weet je wat het is... in de wetenschap is het morgen dit en over morgen dat... Dus je weet toch nooit zeker wie wat zegt en waarom.. Er zijn te veel stromingen die hun eigen leer er op na houden...'
ja daar ben ik mij ook van bewust. tegenwoordig mag je niets meer. mijn moeder zei ook al: je mag geen kaneel? oh man dat heb ik echt heel veel gegeten. maar voor mijzelf heb ik dat gewoon besloten. en ik ben zwanger dus op dit moment is dat gewoon zo en kan natuurlijk net zo goed weer veranderen ^^
http://www.mamshoekje.nl/magazine.php?item=58 hier staat wat info erover. het is ook niet dat je geen kaneel mag maar dus niet veel kaneel!
Je mag niet teveel kaneel dacht ik, maar wel een beetje toch? Je mag van heeeeeeeel veel kruiden en specerijen niet teveel. Ik vind het ook moeilijk met thee drinken, die kruidenthee vind ik niet echt lekker, maar andere thee mag je maar een paar koppen per dag van
@jusi: veel plezier straks! jammer dat je het niet direct aan ons kan laten weten! morgenochtend dan?
ja ik ben zelf dus echt gek op kaneel en het helpt tegen misselijkheid. dus ik dacht hey dat is de oplossing maar helaas, het mag dus maar af en toe. en ik moet zeggen dat ik er nu toch geen zin in heb
ik moet trouwens vanavond voor het eerst weer werken sind ik zo misselijk ben. ik hoop dat het een beetje lukt met die pilletjes. ah ik vind het spannend. telkens denk ik: als niemand het maar aan mij ziet
Ja als ik wakker ben! Ik ga er nu vandoor meiden. Even kleren pakken voor mijn man, en dan hem ophalen en naar het ziekenhuis! Oeeh, de zenuwen gieren door m'n keel!
dames met goede echo's gefeliciteerd. Vreemd dat de verschillende vk/gyn zo anders op cliënten met overgewicht reageren. Bij mij is er in beide zwangerschappen nog nooit iets gezegd over mijn overgewicht (terwijl die best behoorlijk is) Ja 1 keer door een vk waar het niet mee klikte maar ze is zelf ook dik dus ze slaat haar eigen adviezen ook in de wind. Ze schrok ook toen Jan zei dat ik dan maar moest gaan lijnen want ik was zwanger en dan mocht je niet lijnen. Groetjes Anita
als je maar afwisseld zei de vk tegen mij.. dan mag je er gerust een bakkie of 10.... (heb er ook moeite mee! om niet te veel te drinken...)
meiden met een goede echo gefeliciteerd en die nog moeten.. veel plezier! ik kan ook bijna niet wachten/....
Nou ik weet het even niet meer... komt de misselijkheid nu door de zwangerschap of een fikse virus... geen trek wel misselijk en hongergevoel... brood gaat er dus echt niet in, maar zit nu wel aan een knakworstje
Hallo dames, Wat een leuk nieuws allemaal En een super mooie echo hellen Ik zit sinds gisteren te overwegen om de vk te bellen, ik voel zo niks meer :S wel nog een gevoelige onderbuik, maar echt helemaal niet misselijk meer. Ook al was ik dat nauwelijks, ook het hongerige gevoel is weg :SVanmiddag gewoon een vette hap gegeten om te kijken hoe die dan zou vallen, gewoon als normaal dus :S... Mijn borsten voelen ook nog gespannen, dat is zeg maar het enige waarvan ik afleid dat ik zwanger zou kunnen zijn.. Pff.. Ik wil ook helemaal niet zeuren eigenlijk, maar het ging deze week gewoon ook echt niet lekker.. zo druk in mijn hoofd met het nieuwe werk en ziek tegelijk.. vanacht toch nog naar de ha post ik kreeg echt geen lucht en hoesten was het enige wat ik deed.. en ik voel me zo niet zwanger.. ik las zojuist nog iemand die dat heeft :S Is dat stom als ik de vk daarvoor bel? Ik wil ook niet nu al de vervelendste client voor haar worden.. wat zouden ze dan kunnen doen als je twijfelt? wederom sorry voor mijn ego bericht, ik hoop snel positiever te zijn...