September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Hier neemt Jan ook zijn vakantie op als de kleine geboren is, hebben we met Kylian ook gedaan en dat beviel :) goed.

Diezelfde jongeman is vanmiddag opgehaald door Opa en Oma en gaat daar dit weekend slapen en gisteren had hij zijn andere opa en oma aan de lijn en vroeg of hij daar ook mocht slapen.
    Dus we zijn hem binnenkort weer een weekend kwijt.
    Ach we genieten er maar van want straks met nr 2 zal er altijd 1 in huis zijn.

Groetjes antia

2. Nouja, gepland niet.. Want het was een verrassing dat ik zwanger was!
    Maar we hebben het gelijk wel goed bedacht allemaal, hoe we het ongeveer willen.
    Hij wil mij niet gelijk weer een hele week alleen laten, en zelf nog van ons genieten dan..

Zouden eerst nog lekker 1,5 week op vakantie gaan in juni. Maar dat word nu een weekend.
    Zodat mn lief gewoon 4 weken thuis kan zijn tegen die tijd, dat wil hij zelf graag. :)

Wat doet je vriend voor werk?

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mijn man werkt in de verslavingszorg als coordinator dagbesteding. :) klinkt goed he. heel kort gezegd moet hij de daklozen in de opvang aan het werk/ aan de dagbesteding houden.

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    luister jij eens even goed naar me! Jij mij een peptalk geven, ik jou een peptalk geven! Wat naar dat je het idee hebt dat je niks meer voelt. Ik heb genoeg verhalen gelezen dat het na een paar dagen weer in alle hevigheid terug kan komen, dus hou hoop hoor! Je hebt ook zo'n drukke periode achter de rug, solliciteren, zwanger, ziek, start nieuwe baan. Dat is niet niks hoor! Het is belangrijk dat je je nu ontspant! En als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen. Niet nadenken hoe zij dan zal denken, het gaat om jou! En denk eraan:vrijdag de 13de is onze dag! dikke knuffel

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @mare: eet smakelijk en werkze straks. Ik hoop dat het meevalt. En wat betreft onaardige-mensen-dag, zal wel alleen utrecht zijn.:) Woon jij toch niet?

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hoe zou het met Jusi zijn?
    en nadine had vandaag toch ook een echo?

7. Miss E

Miss E Lid

24 jan 2009
    11
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even een weekje niet op het forum geweest. Heb niet meer alles teruggelezen hoor da's een dagtaak!
    Heb woensdag intakegesprek gehad met moeders voor moeders. Alles goed, mooie test, tot ik de vragenlijst moest invullen. Gelijk bij de 1e vraag: heeft u na 1980 een bloedtransfusie gehad. Eh ja dus bij de geboorte van mijn dochter....Einde verhaal en ik mag niet meedoen. Vond t wel erg jammer maar ook zonde van iedereen zn tijd. Als ze dit nou gewoon telefonisch had gevraagd. Wil ik een x wat doen kan t niet. Vond ik wel teleurstellend, maar ik kan er helemaal niets aan doen.

Verder merk ik dat ik erg zwanger ben, MOE MOE MOE en misselijk! Maar ja dat hoort er allemaal bij!
    ;)

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Brrrrt, gaat weer hard hier!

En cam, ik heb nog echt niet nagedacht over de kraamzorg! Ik weet wel dat hub zoveel mogelijk dagen als dat hij over heeft gaat opnemen zodra ik bevallen ben zodat hij zolang mogelijk bij ons kan blijven. :)

Huhuh, grappig.. Voor de zwangerschap had ik cup B.. Ik ben nu doorgeschoten naar D, C zit me ook al te krap.. 8-[ Huhu, ik wist niet dat het zo erg kon zijn... Dacht voor de lol laatst een C te kopen, zat me toen goed, nu had ik van de week ineens dat m'n bh te strak zat(borst floepte er per ongeluk een keer uit :oops: Ja dus, te klein) dus ik voor de lol vandaag D gehaald en die past nog ook.. :confused:

Hebben jullie dat ook zo erg?

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    mmm hier nog geen cup groter... hoeft ook niet perse! ik heb trouwens wel zo af en toe van die menstruatiepijnen in vlagen... komt dat iemand bekend voor?

10. Ik ging van D naar E.. Vlak voordat ik wist dat ik zwanger was! dus begin januari.. en nu zit mijn E ook al niet meer lekker.. Maar het gaat nog wel!
    Hihi.

11. @ Elizabetje .. Ik heb geen menstruatiepijn, maar soms in mn liezen een gek trekkerig gevoel, en onderin mn buik, een raar gevoel. Maar geen krampen, heel raar allemaal!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hehe dank jullie voor jullie lieve berichtjes..

Ik heb de vk gebeld, het enige wat ik kan doen is wachten ;S omdat ik geen bloedverlies of krampen heb... ze was er ook niet echt negatief over, bah dan voel ik me echt zo'n negatieveling die niet blij is ofzo.. ik denk dat ik zo gewoon eens ga slapen wellicht voel ik me daarna al een ander mens :)
    Dus ik stop met zeuren en denken dat het niet goed zit... ik ga samen met doortje naar vrijdag de 13e! :) en nu naar bed! :)

Tot laters :) Als jullie niet al op een oor liggen XD

13. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hey Meiden,

Nou ik mag me helaas hier afmelden.
    Heb dus een VMK gehad.
    Op de echo was niks meer te zien.
    dus alsof ik niet zwanger was.

Ben wel blij dat het zo vroeg is gebeurt heb nu niks gezien.

Dus heb me vriend gezegd dat we weer volop moeten gaan klussen.

Ikblijf wel nog zo afentoe mee lezen wil toch weten hoe het met jullie gaat.

Mijn afspraak van 4 mrt mag van de afsprakenlijst geschrapt worden.

Groetjes
    Nadine

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    He bah nadine wat een naar bericht, heel veel sterkte meid.

Dames ik wil jullie iets voorleggen.

Gisterenavond lag ik rustig in bed met mijn hand op mijn buik (laag bij het schaambot) en in eens voelde ik iets heel laag (achter het schaambot) kriebelen.
    Zou het kunnen dat ik de kleine perongeluk heb gevoelt (misschien tegen het litteken van de keizersnee die dan misschien iets gevoeliger is dan de rest ofzo)?
    Ik weet het niet wat denken jullie

Groetjes Anita

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nadine, ongelooflijk hoe goed je ermee omgaat.. Ik heb er weinig woorden voor, heel raar weer hoe het allemaal loopt.. Ik wens je heel veel liefde en geluk voor de toekomst.. *hug*
    En vergeet nooit dat na regen zonneschijn komt, alleen moet je nog even door de storm...

Heel veel sterkte meid...

16. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ach nadine wat vreselijk voor je meid....veel sterkte

goed doorklussen en hopelijk is het snel weer raak!

17. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hey meiden,

Ik had me er al wat op ingesteld dat het mis was maarja als je daar zoligt en je kijkt mee op dat scherm en die vrouw vind niks is echt toch ff eenklap in je gezicht.
    Maarja helaas ik kan er toch niks aan veranderen dus we moeten door en heb ik nu ook weer een reden om extra te klussen ;)

*en ik denk dat de klap nogwel komt strax als ik in bed lig*

maar bedankt voor jullie lieve woorden.

18. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    @ Nadine: Heel veel sterkte meid!

Hier weer een poosje niks laten horen.
    Bloedverlies is er weer 2x geweest.
    Gewoon 2 avondjes, en dan stopt het weer!
    Nu alweer 2 dagen weg, dus maak me niet direct zorgen meer..

Weinig klachten nog steeds.
    Af en toe en vlaag van misselijkheid, maar verder?
    Het is dat ik weet dat ik zwanger ben... :D

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ach Nadine, wat een vreselijk rotnieuws. Veel sterkte!

Ik heb vanmiddag maar even een dutje gedaan en vanavond ga ik met pa en ma naar mijn favoriete band die een theatertour heeft: Omnia! Bijna iemand zal ze kennen..maar als je van apart en folk houdt, zijn ze zeker de moeite waard.

Morgenochtend vertrek ik, compleet met echofoto's van vandaag, weer naar overijssel.

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @bloem & nijntje; welkom en gefeliciteerd!

@Twinkle; een dag te laat, maar alsnog van harte

@Happyme; wat een triest bericht. Heel veel sterkte meis!

@Hellen; wat een draak van een ex heb jij zeg. Onvoorstelbaar hoe onmenselijk sommige mensen toch kunnen zijn.
    Wat gaaf dat je een hartje hebt gezien vandaag! Helemaal toppie

@eertje; ook wat fijn dat je een hartje gezien hebt. helemaal toppie!

@bettyboop; fijn dat het weer iets beter gaat

@nadine; jeetje wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina